کد خبر 401003
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

محمود اسلامیان گفت: اسدی از طرف وزارت ورزش به فدراسیون نیامده است.

به گزارش مشرق، اسلامیان در مورد این که گفته می‌شود بازی با سوئد آخرین فرصت کی‌روش برای سرمربیگری در ملی است گفت: این موضوعی است که خود کی‌روش خواستار آن است. شما شاید ندانید ولی در این مدت آقای کفاشیان بارها با کی‌روش جلسه برگزار کرده تا او را منصرف را کند ولی ظاهرا موفق به این کار نشده است. به هرحال ما نمی‌توانیم کسی را به زور نگه داریم و اگر کی‌روش می‌خواهد برود، نمی‌توانیم به اجبار او را نگه داریم. فقط این را می‌توانم بگویم که در فدراسیون فوتبال همه دوست دارند کی‌روش به کارش ادامه بدهد.

او در مورد این که گفته می‌شود جلسه کی‌روش با اسدی، دبیر کل فدراسیون فوتبال باعث جدایی‌اش از تیم ملی شده است هم گفت: من این حرف را قبول ندارم. به هرحال آقای اسدی حق دارد که به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال چیزهایی که در مورد عملکرد تیم ملی به ذهنش می‌رسد را بگوید و به نظر من کی‌روش نباید موضوع جلسه را در رسانه‌ها علنی می‌کرد. به هرحال فدراسیون فوتبال حق دارد عملکرد کی‌روش را نقد کند و این در همه جای دنیا هم اتفاق می‌افتد.

نایب رئیس فداراسیون فوتبال در مورد این که گفته می‌شود اسدی گزینه وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال است هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست و من در این مورد به شما اطمینان می‌دهم که اینها همه شایعه است. آقای اسدی سال‌ها به عنوان فوتبالیست فعالیت کرده است و در سمت‌های مختلف در فوتبال حضور داشته باشد و اصلا هیچ ربطی به وزارت ورزش ندارد. ما نباید این حرف‌ها را مطرح کنیم و استقلال فدراسیون فوتبال را زیر سوال ببریم.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس