کد خبر 400774
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که جدایی کارلوس کی‌روش در این برهه از زمان تصمیمی اشتباه است.

به گزارش مشرق، وحید امیری درباره پیروزی 2 بر صفر ایران برابر شیلی گفت: بازی با شیلی یا سوئد از جمله بازی‌هایی است که ما در فوتبال ایران شاید به اندازه انگشتان یک دست هم نداشته‌ایم. همه در جام جهانی دیدند که شیلی چه تیم پرقدرتی است. در واقع این تیم از قدرت‌های نوظهور فوتبال دنیاست و در جام جهانی هم در ضربات پنالتی به برزیل باخت.

این بازیکن افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با نتیجه‌ای مقتدرانه این تیم را شکست دهیم اما افسوس من این است که چرا چنین بازی‌هایی را قبل از جام ملت‌های آسیا نداشتیم تا با آمادگی بیشتری پا به این مسابقات بگذاریم. با این حال بازی‌هایی چون دیدار برابر شیلی و سوئد محک بسیار خوبی برای سرمربی تیم ملی است تا بهتر وضعیت بازیکنانش را بسنجد.

وی درباره گلزنی‌اش در این دیدار بعد از دیدار با عراق گفت: بازی با شیلی فرصت دوباره‌ای برای من بود تا بتوانم کمی از ناراحتی مردم کم کنم. خودم هم بعد از پنالتی که در دیدار برابر عراق از دست دادم نگران بودم اما خوشحالم که خدا کمکم کرد تا با گلزنی در این بازی درصدی از ناراحتی مردم را کم کنم.

امیری درباره دیدار روز سه‌شنبه هفته جاری برابر سوئد تصریح کرد: فکر می‌کنم اسم‌هایی که در این تیم حضور دارند گویای همه چیز هستند. سوئد همیشه از تیم‌های قدرتمند فوتبال اروپا بوده و کلاس جهانی دارد. این بازی فرصت بسیار خوبی برای ماست که خودمان را برابر چنین تیمی آزمایش کنیم. امیدوارم کادر فنی بتواند حداکثر بهره‌برداری را از این بازی دوستانه ببرد.

او درباره اینکه بازی با سوئد احتمالا آخرین دیداری باشد که کی‌روش روی نیمکت ایران می‌نشیند گفت: همیشه می‌گویند انسان به امید زنده است. من برای خودم این حرف را نمی‌زنم بلکه به خاطر فوتبال ایران معتقدم که تغییر سرمربی در این شرایط اصلا درست نیست.

هافبک تیم ملی اضافه کرد: کی‌روش 4 سال است که سرمربیگری تیم ملی ایران را بر عهده دارد و هم فوتبال ایران را خوب می‌شناسد، هم حریفان ما را. بازیکنان و مردم هم که عاشقانه او را دوست دارند، بنابراین با چه منطقی باید او را تغییر بدهیم؟ در این چند روز که روزنامه‌ها تعطیل هستند، اگر سری به شبکه‌های اجتماعی بزنید، میزان علاقه مردم به کی‌روش را متوجه می‌شوید. کمترین اتفاق ورزشی است که چنین موج بزرگی را بین مردم ایجاد کند.

امیری اظهار داشت: بازی با شیلی را نگاه کنید،  ما با سه جلسه تمرین به مصاف این تیم صاحب نام رفتیم و شکر خدا شکستشان دادیم. دلیل نمایش خوب ایران فقط کی‌روش بود. بازیکنان برای کی‌روش بازی کردند و با روحیه مضاعف تلاش کردیم که او را خوشحال کنیم. امیدوارم مسئولان هم دست به دست هم دهند و از رفتن کی‌روش جلوگیری کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس