کد خبر 396972
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۳

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر و مسئول نظارت بر نیروهای داوطلب مبارزه با داعش گفت: حدود ۱۰۰ مستشار نظامی ایرانی در عملیات صلاح‌الدین در حال کمک به نیروهای عراقی هستند.

به‌ گزارش مشرق، روزنامه قدس در ستون اخبار ویژه روز چهارشنبه خود، خبرهای زیر را منتشر کرده است:

مخالفت ایران با انتقال پایتخت یمن
حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه ایران با اقدام عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور یمن در انتقال پایتخت از صنعا به عدن مخالفت کرد و افزود: صنعا، پایتخت رسمی و تاریخی یمن است و کسانی که از عدن در مسیر تجزیه و برافروختن جنگ داخلی حمایت می کنند، مسئول عواقب این اقدام هستند.

علت لغو برخی کنسرت‌ها
حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد لغو شدن برخی کنسرت‌های مجوزدار را تخلّف دانست و گفت: این کار با فشار برخی افراد انجام می‌شود.

حضور 100 مستشار ایرانی در عملیات تکریت
هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر و مسئول نظارت بر نیروهای داوطلب مبارزه با داعش گفت:  حدود 100 مستشار نظامی ایرانی در عملیات صلاح‌الدین در حال کمک به نیروهای عراقی هستند. وی افزود: این کارشناسان دارای تجربه نظامی کافی هستند.

مدیران زیر بار کلنگ زنی نروند
محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در نشست مدیران کل استانها و معاونان وزارت ورزش گفت: به هیچ وجه پروژه‌های جدیدی را تعریف نکنید و زیربار کلنگ‌زدن نروید، حتی اگر به شما فشار آوردند. دولت قبل علاقه زیادی به کلنگ‌زدن داشته و ما حتی پروژه‌هایی داریم که مربوط به 24 سال قبل است که آهن‌های آن زنگ زده است.

فروش اقساطی به علت رکود
خبرها از بازارخودرو حاکیست که به دلیل نوسان قیمت خودروهای خارجی وارداتی، متقاضیان تمایلی برای خرید ندارند، به‌طوری که مابه‌التفاوت قیمت برخی از این خودروها در یک مدل ونوع خاص در برخی نمایشگاه‌ها به چندین میلیون تومان می رسد؛ این درحالیست که با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز بازار خودرو همچنان در رکود به سرمی برد. به‌گفته برخی فعالان بازار با توجه به رکود بازار، برخی مالکان خودروهای خود را به‌صورت اقساطی نیز به فروش می رسانند.

منبع: قدس آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام امپراطوری آینده ایران اسلامی
  • ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    بعضیا انقدر سیب زمینی بی رگ هستند که اگه سر قبر پدرشون هم کنسرت بزاری میگن روشن فکری :))) غرب اگه فرهنگ و ریشه داشت که این همه تروریست صادر نمیکرد به خاورمیانه تروریستهاش یه طرف . بانوان جهاد زنای روشن فکر صادراتی کشورهای غربی و عربی مرتجع هم یه طرف
  • ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    بعضیا انقدر سیب زمینی بی رگ هستند که اگه سر قبر پدرشون هم کنسرت بزاری میگن روشن فکری :))) غرب اگه فرهنگ و ریشه داشت که این همه تروریست صادر نمیکرد به خاورمیانه تروریستهاش یه طرف . بانوان جهاد زنای روشن فکر صادراتی کشورهای غربی و عربی مرتجع هم یه طرف. خلاصه دست غرب که اینهمه دم از حقوق بشر!!! و فرهنگ!!! میزنه توی این سه چهار سال رو شد که چه وحوشی هستند
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    يارو ميگه دولت قبل علاقه به كلنگ زدن داشته ولي پروژه اي داريم مربوط به 24 سال قبله خخخخخخخخ
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    فرق مستشار با مشاور چیه؟
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    با سلام کسی دنبال امپراطوری نیست. بی خود جو نده. یکی از احکام اسلام در بحث جهاد اینه که باید از مسلمانان در هر جایی که باشن توسط حکومت های اسلامی یا جامعه ی مسلمانان حمایت بشه. این که جمهوری اسلامی ایران به عراق کمک می کند یا به سوریه، یمن، شیعیان حزب الله ... به دلیل این است که ما یک کشور اسلامی هستیم و بر اساس اسلام باید عمل کنیم ( هرچند برخی جاها به اسلام عمل نشدن و سلطه بر کشورهای دیگر است بلکه در دفاع از مسلمانان به پا خواسته است.
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
    0 0
    ايران چه كاره است كه تغيير پاي تخت كشوري مخالفت كند ته پياز يا سر پياز است مثل اينكه ايران بخواهد تهران نباشد اصفهان پاي تخت باشد يمن ديوانه بگويد ما مخالفيم مي بينيد واقعا أحمقا نه است
  • یه دونه ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸
    0 0
    آره واقعا نظرت احمقانه است.پس حرف اضافی نزن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس