کد خبر 396546
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸

پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله با انتشار میثاق‌نامه‌ای خطاب به سردار قاسم سلیمانی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور اعلام کردند.

به گزارش مشرق، پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله با انتشار میثاق‌نامه‌ای خطاب به سردار قاسم سلیمانی، آمادگی خود را برای دفاع از کشور اعلام کردند.

متن میثاق‌نامه پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله که در نشست اخیر در حسینیه شهید کیانی کرمان به امضا شرکت کنندگان رسید به شرح ذیل است:

سردار سرافراز جهان اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی

امروز که حضور شما در صحنه‌های دفاع مقدس از اسلام و آرمان‌های انقلاب لرزه به اندام بدخواهان و مستکبران افکنده و موجب اقتدار امت‌های اسلامی و افتخار ایران اسلامی شده‌، ما بازماندگان از قافله شهدا در سلک پیشکسوتان اطلاعات عملیات و تخریب لشکر 41 ثارالله ضمن افتخار سربازی در دوران دفاع مقدس در لوای فرماندهی شما و در سایه انفاس شهدا و امام عزیز سعادت انجام وظیفه را داشته‌ایم‌، امروز هم اعلام می‌کنیم آماده‌ایم تحت فرماندهی امام خامنه‌ای و در کنار شما هر نگاه طماع به این مرز و بوم را در آتشفشان خود دفن نماییم و چنانه مقدورات نظام اجازه اهتمام به امور مسلمین به گام‌های هرچند ناچیز ما را بدهد، سر بیفشانیم.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    عده ای بیشماری هستند که آموزش نظامی ندیده اند مثل من و امثال من بسیار هستند پیشنهاد می کنم دوره های آموزشی را سپاه برگزار کند و برای متقاضیان دوره ی آمادگی نظامی بگذارید تا ما هم بتوانیم در موقع نیاز وارد میدان شویم.
  • علي ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    سردار قهرمان زمان 8 سال دفاع مقدس سنم كم بود كه بتوانم لااقل مشك آبي بردوش كنم و رزمندگان سرافراز را آب دهم و خدمتگذار سرزمين باشم . و از طرف ديگر نگران وضعيت جسماني مادرم بودم كه سال 65 در منطقه هورالهويزه جان ابوالفضل خود را تقديم انقلاب و اهداف اسلامي كرده بود مرتب مي گفت: ابوالفضل را فداي سر امام حسين(ع) و دستهاي حضرت عباس كردم و سپس آرام ميشود. حال كه مادرم در كنار شهيدش به آرامش رسيده است بنده حاضرم با داشتن دو تا فرزند در كنار شما سردار سرافراز پرتجربه ،بر عليه متجاوزان و مستكبران بجنگم تا به آرزوهاي هاي ديرينه برسدم و دينم را به نظام و كشور عزيزم اداء كنم . سردار گرامي منتظر دستور جنابعالي در اين سايت مي مانم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس