«بی‌بی‌سی» در گزارشی که روز گذشته درباره سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران، منتشر کرد دست به سانسور گسترده سخنان سیدحسین موسویان درباره این فرمانده زد.

به‌گزارش مشرق، روزنامه آرمان در ستون شنیده‌های خود در صفحه آخر روز چهارشنبه، خبرهای زیر را آورده است:

خداحافظی دو منصوب امام پس از سه دهه
شنیده شد که علی‌نقی خاموشی و علامیرمحمد صادقی بعد از سه دهه حضور در هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران در دور هشتم این انتخابات رأی نیاوردند. اقتصادنیوز نوشت؛ نتایج انتخابات دور هشتم هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران اعلام شد که ازجمله غایبان لیست این نتایج، علی‌نقی خاموشی و علامیرمحمد صادقی دو نفر از منصوبان امام خمینی(ره) است که بیش از سه دهه در هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران حضور داشتند.

سانسور سخنان سردار سلیمانی در BBC
شنیده شد که شبکه جهانی تلویزیون «بی‌بی‌سی» در گزارشی که روز گذشته درباره سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران منتشر کرد، دست به سانسور گسترده سخنان سیدحسین موسویان درباره این فرمانده زد. آنا نوشت؛ شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی روز گذشته گزارشی درباره سردار قاسم سلیمانی پخش کرد که در این گزارش از فرمانده سپاه قدس به‌ عنوان مهم‌ترین و قدرتمندترین فرد خاورمیانه یاد کرد اما موسویان چه گفته بود که پخش نشد؟ این شبکه برای این گزارش خود با سیدحسین موسویان، دیپلمات پیشین هسته‌ای کشورمان و معاون پیشین دبیرخانه شورای‌ عالی امنیت ملی ایران گفت‌وگو کرده بود که در این گزارش بیشتر سخنان موسویان سانسور و حذف شد.

بستری شدن یک استاد حوزه در بیمارستان
شنیده شد که آیت‌ا... سیدمحمدصادق روحانی از مراجع در بیمارستان بستری شد. دفتر این مرجع تقلید شیعه در اطلاعیه‌ای نوشت: از عموم مردم شریف درخواست می‌شود که برای بهبودی و شفای عاجل حضرت آیت‌ا... سیدمحمدصادق روحانی (مدظله‌العالی) دعا کنند. امید است با دعای مومنین و عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) حال عمومی معظم‌له بهبود یابد.

سه میلیون فلیپینی پشت دروازه ایران

شنیده شد که سفیر فلیپین در ایران گفت: اگر کمی به آمار توجه د‌اشته باشیم، د‌رخواهیم یافت گروه زیاد‌ی از هموطنان من که د‌ر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس مثل عربستان و امارات و قطر یا بحرین مشغول به کار هستند‌ همواره د‌ر جزیره کیش حد‌اقل د‌و یا سه روز اقامت د‌اشته‌اند‌. ایسنا نوشت؛ اد‌وارد‌و مارتین آرمنیز افزود: این اقامت برای این بود‌ه است که این افراد‌ برای تمد‌ید‌ مهلت ویزای خود‌ براساس قوانین باید‌ از مرزهای کشور محل اقامت‌شان خارج شد‌ه و د‌وباره پس از د‌ریافت ویزا وارد‌ آن کشور شوند‌. این تعد‌اد‌ براساس آمار حد‌ود‌ 3 میلیون نفر است که اگر ایران و سازمان گرد‌شگری آن بتواند‌ برای آنها برنامه‌ریزی د‌اشته باشد‌ د‌رواقع سه میلیون گرد‌شگر فیلیپینی بالقوه کنار مرزهای ایران هستند‌ و می‌توان به‌راحتی آنها را د‌ر خاک کشور پذیرایی کرد‌.

نمایندگانی که با اسلحه به مجلس رفتند!

شنیده شد که در راستای طرح جمع‎‌آوری سلاح بدون مجوز، برخی نمایندگان کویتی سلاح‌های خود را به ساختمان پارلمان این کشور بردند و آن را تحویل دادند. شهر نوشت؛ مجلس «امت» کویت در بیست‌وهفتم ماه ژانویه قانون جمع‌آوری سلاح‌های بدون مجوز و تحویل آن به حکومت را تصویب کرد و قرار شد ظرف مدت 4 ماه به شهروندان کویتی مهلت داده شود تا اسلحه‌های بدون مجوز خود را تحویل دهند و پس از اتمام مهلت داده شده اگر در خلال تفتیش‌ها اسلحه‌ای کشف شد، مجازات خواهد داشت.

تکذیب واگذاری «اکسپو» به داماد وزیر

شنیده شد که مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با رد این موضوع که کار نظارت و اجرای نمایشگاه اکسپو میلان به داماد نعمت‌زاده داده شده، گفت: وی به‌عنوان یک کارشناس معماری و کارمند دولت در تیم طراحی فعالیت می‌کند، اما هیچ سمت، حق امضا یا هر چیزی دیگری را که نسبت داده شده را ندارد. جهان‌نیوز نوشت؛ اسفهبدی در پاسخ به اینکه برخی گفته‌اند، از حساب شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و بانک ملاصدرا 50 هزار یورو پول به حساب این فرد و فرد دیگری در ایتالیا واریز شده است، گفت: ما یک‌بار برای نمایشگاه اکسپو برای ایتالیایی‌ها پول فرستادیم که ماه‌ها طول کشید که به دستشان برسد، در همین راستا قانونی حسابی باز کردیم تا پول به‌عنوان تنخواه راحت‌تر به دست افراد برسد که تاکنون یک ریال هم از این حساب برداشت نشده است و اینکه برخی فکر می‌کنند، پولی در این میان به جیب کسی ریخته شده، کاملا اشتباه است.

یافتن 17 کوهنورد آلمانی مفقود شده

شنیده شد که سرپرست جمعیت هلال احمر آمل اظهار داشت: با تلاش نیروهای هلال‌احمر این شهرستان و نیروهای محلی 17 جهان‌گرد آلمانی مفقود شده در ارتفاعات رینه مازندران پیدا شدند. جمشید نیکزاد افزود: این جهان‌گردان به همراه لیدر بومی برای گردشگری و صعود زمستانه از ساعت 15 دیروز در ارتفاعات دماوند مفقود شدند که شامل زنان و مردان جهان‌گرد آلمانی بوده که از 50 تا 70 سال سن داشتند.

دلنوشته ضرغامی برای احمدی مقدم
شنیده شد که در پی پایان یافتن ماموریت سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی، سید عزت ا... ضرغامی دل‌نوشته‌ای به او تقدیم کرد.در دل نوشته رئیس پیشین رسانه ملی آمده است: خسته نباشی سردار... شمایلی که یادآور بسیجی خوشروی، خوش گوی، پر کار، ثابت قدم در مسیر ولایت است و همین کافی است. با این همه، برای رسانه‌های گروهی پدری کردی و به خودت 10 دادی و این شد اسباب شادی کودکانه آنها، مانده است که تو را و مرامت را بشناسند و بدانند که شهروندان همه در برابر پلیس مقتدر و مهربان باید که راحت باشند. «برادر اصغر» تو و هم نسل‌های تو بسیجیان پای کار هستید و خواهید بود که معطل داوری زید و امر نمی‌شوند، این عباد خدا دل در گرو تکلیف دارند و بس. الحق والانصاف که در نیروی انتظامی علی‌رغم همه نبودها و کمبودها درخشیدی و در تاریخ این نیرو از تو به عنوان فرماندهی منضبط، خلاق و کارآمد و انتقادپذیر و با شرح صدر یاد خواهند کرد.

توهین به فرهاد ظریف

شنیده شد که فرهاد ظریف می‌گوید: پس از بازی با شهرداری ارومیه عده‌ای در صفحه اجتماعی‌اش به او توهین کرده‌اند. فرارو نوشت؛ لیبروی ملی‌پوش تیم میزان با اشاره به دیدار رفت مرحله پلی‌آف مقابل شهرداری ارومیه که در خانه حریف برگزار شد، ‌اظهار کرد: یکشنبه‌ای که گذشت، روز والیبالی تیم میزان نبود و با اینکه شانس پیروزی نیز داشتیم، اتفاقاتی افتاد که شکست خوردیم و این درحالی بود که پیروزی می‌توانست شرایط را برای ما بسیار آسان‌تر کند.

منبع: روزنامه آرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    تبسم
  • الوار ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    اکثر مهاجرین خارجی در کشورهای حاشیه خلیج متاسفانه به دلایل بهره کشی جنسی آلوده به بیماریهای مقاربتی بخصوص هپاتیت و ایدز هستن و خودشون هم اکثرا بی قید و بند هستن حضور اینها در ایران اصلا به صلاح نیست به غیر از اینکه در ایران همین الآن میلیون ها بیکار هست و اینها نیروی کار بسیار ارزانی هستن که بعضا فقط برای عذا کار می کنن
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    اگر اینجوری که اصلا نبایت توریست راه بدیم......این باید عرضه ی ما باشه که نذاریم اینجا رو هم به گند بکشن نه اینکه راهشون ندیم.....
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    منم موافقم به خطراتش نمیارزه
  • مجازی ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    خوب شعاری ساختن برای این شبکه بی بی سی بی بی سی=نوکر انگلیسی
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    زید و امر غلطه زید و عمرو درسته برادر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس