کد خبر 394525
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

قربانی اسید پاشی در خیابان مجیدیه تهران با بیان اینکه اجرای حکم قصاص متهم 2 ماه به تعویق افتاد گفت: قرار بود خودم متهم را قصاص کنم.

به گزارش مشرق، داوود روشنایی قربانی اسیدپاشی، با اشاره به این که امروز صبح قرار بود حکم قصاص متهم اسید پاشی وی در زندان رجایی شهر صورت بگیرد گفت: ساعت 9:30 صبح برای اجرای حکم داخل زندان رجایی شهر شدیم که جای خیلی مخوفی هم بود در ابتدا گفتند باید تنها داخل بروی و من تنها نرفتم و آنها لطف کردند اجازه دادند پدرم هم داخل شد.

وی افزود: شرایط اتاق عمل در زندان رجایی شهر مهیا شده بود و وسایلی که برای اجرای حکم قصاص لازم بود نیز آماده بود.

روشنایی تشریح کرد: ماده بیهوشی را به متهم وصل کرده بودند و از من پرسیدند که خودت حکم را اجرا می‌کنی یا دکترها حکم را اجرا کنند و گفتم خودم حکم را اجرا می‌کنم.

قربانی اسید پاشی ادامه داد: در لحظه اجرای حکم پدر متهم و برادرش با چند همراه دیگر با حالت گریه وارد شدند و شخصی درخواست کرد که به حرمت ایام فاطمیه اجرای حکم را 2 ماه به تعویق بیندازیم.

وی درباره نحوه اجرای حکم قصاص گفت: قصاص به صورت فیزیکی و با بیهوشی متهم همراه است و همچنین با وسایل پزشکی قرار بود چشم چپ تخلیه و لایه گوش راست نیز قطع گردد.

روشنایی اظهار داشت: برادر متهم کمی سر و صدا به راه انداخت و فقط به فکر بخشش هستند اما نمی‌دانند که هزینه‌های درمان من چقدر است و از دولت آقای روحانی می‌خواهم که اگر امکان دارد مرا حمایت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
    0 0
    واقعا که این دنیا ظرفیت اجرای عدالت کامل را ندارد حتی بعد از اجرای قصاص هم تناسب خاصی بین وضعیت قربانی و متهم نخواهد بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس