۲ نماینده فوتبال کشورمان فردا (چهارشنبه) و در در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت.

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره فردا با برگزاری دیدارهای گروه C و D پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان بازی‌های خود را در اهواز و ازبکستان برگزار خواهند کرد.

فولاد - السد قطر

تیم فولاد که فصل گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق‌ترین تیم ایرانی بود، در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات مقابل السد تسلیم شد. فولاد با 2  مساوی و بدون شکست و تنها به دلیل گل خورده در خانه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نماینده خوزستانی کشورمان در این فصل با کسب تجربه بیشتر امیدوار است نتایج بهتر بگیرد و حالا آغاز کارش مصادف با دیدار پایانی‌اش در فصل گذشته شده است. فولاد می‌خواهد در تلاقی دیدار با السد تلافی بازی مرحله یک هشتم نهایی سال گذشته را در آورد و بی‌تردید کار سختی هم در پیش دارد. فولاد در این فصل با مشکلات زیادی از جمله محروم شدن بازیکنان سربازش مواجه شده که این موضوع تا حدود زیادی به این تیم ضربه زد.

دراگان اسکوچیچ با چند خرید جدید در نیم فصل تیمش را تقویت کرد اما در هفته‌های اخیر لیگ نتوانسته نتایج درخشانی بگیرد. باید دید فولاد می‌تواند در شروع لیگ قهرمانان آسیا نمایشی متفاوت از بازی‌های اخیرش در لیگ داشته باشد یا نه.

نسف‌قارشی ازبکستان - تراکتورسازی


نماینده آذربایجانی کشورمان آغاز سختی در ازبکستان خواهد داشت. تراکتورسازی که به تازگی با تغییر و تحولات فنی روبرو شده و آنتونیو اولیویرا بار دیگر روی نیمکت این تیم تبریزی نشسته با این امید در سرمای ازبکستان به مصاف نسف‌قارشی می‌رود که بتواند آغازی خوب داشته باشد.

بازیکنان تراکتورسازی به لحاظ اقلیمی و جوی با شرایط ازبکستان غریبه نیستند اما بازی مقابل حریف ازبکستانی، کار را برای تراکتورسازی سخت می‌کند. سرخ‌پوشان تبریزی سال گذشته هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند اما نتوانستند با تونی نتیجه خوبی بگیرند و جزو نمایندگان ناکام ایران بودند. اولیویرا که محبوبیت خاصی نزد هواداران تراکتورسازی دارد، می‌تواند با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا جایگاه خود را نسبت به فصل گذشته مستحکم‌تر کند اگر بتواند استارت آسیایی خوبی با تراکتور بزند.

برنامه ادامه دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان در منطقه غرب به شرح زیر است:

چهارشنبه 6 اسفند 93


گروه C:

فولاد ایران - السد قطر، ساعت 16، ورزشگاه غدیر اهواز

الهلال عربستان - لکوموتیو تاشکند ازبکستان

گروه D:

نسف‌قارشی ازبکستان - تراکتورسازی ایران، ساعت 16:30

الاهلی امارات - الاهلی عربستان
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس