کد خبر 392420
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیگر به صدور مجوز بازی برای سروش رفیعی و بختیار رحمانی امیدی ندارم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ در ابتدای نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل السد قطر گفت: این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید است. امیدواریم شروع خوبی برای ما باشد. تیم السد بسیار قوی با استعداد و صاحب بازیکنان با کلاسی است که باید با هوشیاری کامل مقابل آنها بازی کنیم. السد قطر را به خوبی می‌شناسم و بازیکنان ما تجربه رویارویی با این تیم را داشته اند.

وی افزود: این تیم نقاط ضعف و قوتی دارد که ما روی نقاط ضعف آن کار می‌کنیم. خوشبختانه در این دیدار دو تیم از هم شناخت کاملی دارند. اولین بازی با پیروزی ما شروع شود. از هواداران می‌خواهم با حضور در ورزشگاه ما را به عنوان تیم ملی حمایت کنند. مطمئنم السد قطر به دنبال ارائه بازی بسته نیست. ما توانایی شکست این تیم را داریم. امیدوارم بازیکنان با تمرکز بیشتر این گفته من را عملی کنند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد بختیار رحمانی و سروش رفیعی گفت: آمدن این بازیکنان غیر ممکن شده و من امیدی به آمدن آنها ندارم.

قرار بود این کنفرانس ساعت 15 آغاز شود اما به دلیل عدم حضور به موقع نماینده AFCاین نشست با تاخیر آغاز شد. این درحالی بود که از ساعت 14 و 50 دقیقه دراگان اسکوچیچ و مهرداد جماعتی در محل نشست حاضر شده بودند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس