کد خبر 392332
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی هم مثل رئال مادرید بدون هوادارانش صفر است و هواداران قلب تپنده باشگاه هستند.

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نسف‌قرشی ازبکستان گفت: مشکلات زیاد برای تیم ها در بازی های آسیایی وجود دارد و شرایط برای تمام تیم ها سخت است، ما هم در گروه بسیار سختی حضور داریم و این کار را برای هر تیمی سخت می کند ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم به عنوان نماینده ایران در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم، از این رو هیچ کوتاهی نمی‌کنیم.

وی در خصوص آشنایی خود از شرایط تیم در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، گفت : می‌دانم تیم نسف 6 بازیکن خود را از سال پیش همراهش دارد و سرمربی آنها هم تغییر نکرده است. فوتبال در ازبکستان شرایط بسیار خوبی دارد.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص شرایط بازی فردا گفت : فردا کار بسیار سختی در ازبکستان داریم چرا که شرایط زمین و شرایط آب و هوایی وضعیت بسیار سختی را برای دو تیم فراهم کرده است ولی ما آماده بازی سخت هستیم.

اولیویرا در خصوص وضعیت تیم‌های مدعی در لیگ قهرمانان گفت‌: تیم های شرق آسیا سرمایه‌گذاری بسیار زیادی دارند و بازیکنان خارجی بسیار خوبی را دارند و همیشه مدعی قهرمانی هستند ولی تیم هایی چون تراکتور و نسف که بیشتر روی بازیکنان داخلی پایه گذاری شده‌اند از نکته ای به اسم انگیزه برخوردارند که شرایط مناسبی را برایشان فراهم می کند.

وی در پاسخ به این سوال که امکان حضور بازیکنان پرتغالی در تیم تراکتورسازی وجود دارند یا نه گفت: خوشبختانه همه فوتبال پرتغال را می شناسند، بازیکنان بسیار خوبی در پرتغال حضور دارند و اگر باشگاه بخواهد امکان حضور این بازیکنان در تراکتورسازی نیز وجود دارد.

اولیویرا در خصوص حمایت هواداران از تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی همچون تیم هایی مثل رئال مادرید بدون هواداران خود صفر است چون هواداران قلب تیم هستند، من هم هواداران را از صمیم دل دوست دارم و از علاقه آنها به تیم تراکتورسازی آگاهم، درست است شرایط سختی در بازی های آسیایی وجود دارد ولی قبل از بازی برنده و بازنده دیدار مشخص نیست ، باید بازی کنیم تا نتیجه بگیریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس