کد خبر 390198
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹

رییس سازمان حفاظت محیط زیست به منظور ارائه بسته حمایتی مقابله با پدیده گرد و غبار در استان خوزستان، وارد اهواز شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، معصومه ابتکار به همراه هیات همراه امروز(28 بهمن) پس از بازدید از هواشناسی خوزستان، در همایش علمی در دانشکده علوم دانشگاه شهیدچمران اهواز شرکت خواهد کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه سفر خود به استان خوزستان، بازدید هوایی از کانون​های داخلی گردوخاک در استان خواهد داشت و پس از آن نیز در نشست خبری در جمع خبرنگاران حضور یافته و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ خواهد داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی م ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    خوزستاني ها بدونند مساله ريزگردها در اولويت بعدي برنامه هاي خانم ابتكارقرار دارد.چون اولا پا درد داردوثانيا اينقدر مشغله سياسي ديگر داردكه نمي تونه به محيط زيست برسد.احتمالا دراين بسته حمايتي هم همه تقصيرها سر احمدي نژاد خواهد بود.
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    خوب دیگه به سلامتی یه بارونی اومد و هوا یکم بهتر شد ایشون تشریف اوردن
  • مهدی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که باران آمده آمدی مردم خوزستان مژده مژده ، ابتکار آمده بشتابید که ابتکار با ابتکار آمده بشتابید که لیست مقصرین رزگردها در ئست ابتکار است و قرار است اعلام شود
  • مدافع ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
    0 0
    بالاخره بلیط هواپیما جور شد؟ چارتره دیگه آره ؟..... میگن قیمت ماسک ضد آلودگی هوا پایین کشیده ... اما به جای بازار سیاه قیمت ماسک ضدآلودگی سیاسی و فرهنگی حسابی داغه ...!! یکی می گفت بابا اینم حرکت تبلیغیه آخه قراره اصلاح طلبها مجلس آینده رو - البته اگر تحصن مجلس ششم تکرار نشه - تو مشتشون بگیرن !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس