کد خبر 390444
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: در شرایط کنونی گرد و غبار، خوزستان به تجهیزات پزشکی و درمانی، تجهیزات هلال‌احمر و شهرداری، اقدامات امدادی، شست‌وشو، آتش​نشانی، آب​رسانی و برق، آموزش و اطلاع‌رسانی نیاز فوری دارد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، «هاشم بالدی» مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، با اشاره به بررسی مشکلات پدیده‌ی ریزگردها در جلسه‌ اخیر هیئت دولت، اظهار کرد: در جلسه‌ی هیئت دولت افزایش حقوق کارمندان، یارانه آب و برق و ایجاد رفاه برای کسانی که در استان خوزستان کار می‌کنند و با گردوخاک سروکار دارند، پیشنهاد شده است.

وی افزود: انتظار داریم نیازهای استان خوزستان در قالب طرح​های کوتاه​مدت، میان​مدت و بلندمدت اجرا شود و اقداماتی برای مواجهه با گردوغبار انجام دهند.

بالدی گفت: در بحث طرح​های کوتاه‌مدت و میان​مدت، هدف پیشگیری و ریشه​کن کردن گردوغبار است هرچند شاید اجرای این طرح‌ها به بلندمدت هم برسد.

بالدی درباره لزوم تأمین حق​آبه تالاب‌ها گفت: باید وضعیت حق​آبه‌ها را بررسی کنیم هم‌چنین ببینیم که چه‌قدر به بیابان​زدایی و کاشت درخت نیاز داریم.

وی تصریح کرد: تأمین حق​آبه تالاب​ها بحثی جدی است که تحقق آن، عزم جدی و ملی با مدیریت استانداری و شخص استاندار را می​طلبد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس