کد خبر 386418
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تبلیغ حزب لیکود در انتخابات پارلمانی دست به دامان کودکان شده و در قامت یک پرستار بچه به والدین اسرائیلی اطمینان خاطر می‌دهد مراقب فرزندان آنهاست.

به گزارش مشرق،‌ گروه انتخاباتی حزب لیکود بار دیگر برای تبلیغ این حزب دست به دامان کودکان شده است.

در این کلیپ نتانیاهو نقش یک پرستار بچه را بازی می‌کند که به یک پدر و مادر اطمینان خاطر می‌دهد هر چند نخست وزیر است اما می‌تواند از کودکان آنها مراقبت کند. او وقتی تردید پدر و مادر این کودکان را مشاهده می‌کند، «بوجی» (آیزاک هرتزوگ، رهبر حزب کارگر) و «زیپی» (زیپی لیونی، رهبر حزب هاتنوعا) را به آنها پیشنهاد می‌دهد. اما آنها در پاسخ می‌گویند: «کودکان ما باید مراقب به بوجی باشند. وقتی از مهمانی برگردیم دیگر خانه‌ای برای ما باقی نمانده. او حتی فرش خانه ما را به باد می‌دهد».

آنها همچنین درباره لیونی می‌گویند: «او مگر می‌تواند دو ساعت جایی بند شود؟ او به خانه همسایه‌ها خواهد رفت».

در ادامه این کلیپ، نتانیاهو رو به دوربین می‌کند و می‌گوید «شما در این انتخابات به کسی رای می‌دهید که مراقب به کودکان شماست. در این انتخابات، «لیکود» تنها گزینه است».

لینک دانلود

در کلیپ پیشین که انتقادات فراوانی به همراه داشت، نتانیاهو نقش یک مربی مهد کودک را بازی می‌کرد که باید هر لحظه برای تربیت و آموزش روسای دیگر احزاب که در نقش کودکان هستند، تلاش می‌کرد.

در این کلیپ نتانیاهو به آویگدور لیبرمن (وزیر خارجه) کوچولو می‌گوید که او باید یاد بگیرد چگونه با دیگر کودکان همکاری کند.
او به یعییر لاپید ( وزیر پیشین دارایی و رهبر حزب یش‌عاتید) کوچک در حالی که ماشین حساب را با خشونت تکان می دهد، می گوید با ماشین حساب بازی نکند زیرا آن را خراب خواهد کرد.

هنگامی که لاپید و نفتالی بنت (وزیر اقتصاد) برای نشستن بر روی صندلی در طول بازی صندلی موزیکال دعوا می‌کنند، نتاناهو به آنها می گوید که بس کنند و به زیپی لیونی (وزیر پیشین دادگستری) بیش فعال می‌گوید که حرکت از یک مکان به مکان دیگر را متوقف کند.

نتانیاهو در انتها می گوید، این ائتلاف موقت است و ما نمی توانیم در این مهد کودک به کار خود ادامه دهیم.

او در آخر پیامی برای رقبا می فرستد: «برای مدیریت یک کشور، شما نیاز دارید حکومتی قوی و باثبات داشته باشید».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    مرتیکه نکبت نتانیابو
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
    0 0
    فردا هم میاد آواز میخونه دیوانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس