کد خبر 386762
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت که توافق هسته‌ای احتمالی با ایران بسیار خطرناک است و اسرائیل با آن به شدت مخالفت می‌کند.

به گزارش مشرق، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی گفت که توافق هسته‌ای احتمالی با ایران بسیار خطرناک است و اسرائیل با آن به شدت مخالفت می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این سخنان را در بازدید از مناطق و یگان‌های نزدیک بلندی‌های جولان مطرح می‌‌کرد ضمن ابراز همدردی با "عبدالله دوم" پادشاه اردن به دلیل اعدام شدن "معاذ الکساسبه" خلبان اردنی توسط داعش گفت: داعش افراد زنده را می‌سوزاند و ایران نیز مردم را در میدان‌ها اعدام می‌کند.

وی افزود: انگیزه‌هایی که پشت این اقدامات قرار دارد، اسلام افراطی است که مرزی برای وحشی‌گری آن وجود ندارد اما خطر بزرگتر برای بشریت زمانی آشکار می‌شود که این افراطی‌ها مجهز به سلاح اتمی شوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اضافه کرد: توافق هسته‌ای احتمالی با ایران بسیار خطرناک بوده و برای اسرائیل، منطقه و تمام جهان خطرناک است و ما به شدت با آن مخالفت می‌کنیم.

وی گفت: ایران از خیلی پیشتر می‌خواست جبهه جدیدی را علاوه بر جبهه‌های گذشته همانند جنوب لبنان و نوار غزه باز کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: قدرت‌های بین المللی به جای آنکه از ایران بخواهند از حمایت از تروریسم در منطقه و جهان خودداری کند به سوی توافقی با ایران به پیش می روند که به این کشور اجازه می‌دهد به سلاح هسته‌ای دست یابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن توکلی ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    چقد این نکبت این روزا نق میزنه؟! خب به مادرش بگن مای بی بی اش رو عوض کنه دیگه ... اه
  • پسر ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
    0 0
    آخه چی بگم حیوانم از تو شرافت داره
  • masoud ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    نترس کاریت نداریم
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
    0 0
    چقدر داره میسوزه طرف!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس