وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه در دیدار از سدیروت اشغالی واقع در نزدیکی نوار غزه گفت: «وقتی نمی‌توانیم مشکل حماس را حل کنیم، نمی‌توانیم درباره ایران حرف بزنیم».

به گزارش مشرق، وزیر رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد که تل‌آویو پیش از صحبت درباره ایران باید مشکل و معضل حماس را برای خود حل کند.

آویگدور لیبرمن امروز پس از بازدید از «سدیروت» واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی واقع در نزدیکی نوار غزه بازدید کرد؛‌ منطقه‌ای که در جنگ  50 روزه اخیر هدف حملات بیشمار راکتی و موشکی نیروهای مقاومت فلسطین شده بود.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»  وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که روز گذشته هم خواستار از بین بردن خطر حماس شده بود، باز هم از خطر مقاومت اسلامی فلسطین برای این رژیم سخن گفت.

لیبرمن در ادامه ادعاهای صهیونیستها درباره حماس مدعی شد: «ما اگر تروریسمی را که بیخ گوشمان است، نتوانیم محو کرده و شکست دهیم، نتوانیم نمی‌توانیم  به همه جهان درباره جنگ با تروریسم پند و توصیه بدهیم».

وی که دیروز از تهدید بزرگ ایران برای این رژیم و قابل قیاس نبودن این تهدید در برابر حماس حرف زده بود، روز سه شنبه گفت: « ما وقتی نمی‌توانیم مشکل حماس را حل کنیم، نمی‌توانیم درباره ایران حرف بزنیم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس