تالارهای باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در روز های 14 و 21 بهمن ماه تا ساعت 12 ظهر میزبان علاقمندان است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با اعلام خبر فوق افزود: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای بازدید از تالارهای باغ موزه دفاع مقدس در ایام الله دهه مبارک فجر در روزهای سه شنبه 14 و 21 بهمن ماه که در تقویم باغ موزه روز تعطیل است تا ساعت 12 ظهر بر روی علاقمندان باز بوده و این مجموعه در این ایام الله دهه فجر همه روزه میزبان بازدید کنندگان است.

رضوانی گفت: تالار های باغ موزه دفاع مقدس در روز  22 بهمن  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با توجه به حضور پرسنل مجموعه در راهپیمایی تعطیل است.

وی در ادامه با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران تصریح کرد: برنامه ریزی های اولیه هفتمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران انجام شده و ان شاءالله اعزام شهروندان تهرانی از اوایل اسفند آغاز و تا 9 فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس در پایان خاطر نشان کرد : باغ موزه دفاع مقدس با روحیه جهادی و  با بهره گیری از تجربه های  اعزام های گذشته برای هر چه بهتر شدن این سفر معنوی تمام تلاش خود را انجام می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس