انسیه شاه حسینی یکی از کارگردانان مطرح کشورمان است که توانسته در حوزه فیلم سازی جنگ آثار نابی را تولید نماید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، انسیه شاه حسینی یکی از کارگردانان مطرح کشورمان است که توانسته در حوزه فیلم سازی جنگ آثار نابی را تولید نماید.

وی در خصوص تولید اثر با محوریت شهدا و دفاع مقدس متعقد است: به نظرم فیلمسازانی که در این کار هستند و تریبونی دارند، بهترین کار این است كه سراغ سوژه هایی بروند که هم در این دنیا و هم در دنیایی دیگر برایشان سود داشته باشد.

شاه حسینی با اشاره به تولید فیلم از یکی از شهدای شاخص دانشجو اضافه میکند: من برای ساخت فیلمم سراغ شهید «علم الهدی» رفتم زیرا شخصیتی چند وجهی داشت و در زمان نوشتن فیلمنامه مشکلی نداشتم زیرا فیلمنامه را از روی خاطرات این شهید نوشتم و با مشکلی هم روبرو نشدم.

این کارگردان ارزشی سینما در خصوص برگزاری کنگره شهدای فیلم ساز، به خبرنگار لاله فام گفت: پرداختن به این موضوع حرکت بسیار خوبی است و این کمترین کاری است که برای شهدا می توانیم انجام دهیم.

شاه حسینی که دارای آثار متعددی در حوزه فیلم سازی است در خصوص کیفیت و سطح برگزاری کنگره ادامه داد: سطح و کیفیت برگزاری کنگره بستگی به هدف و برنامه ریزی که شده است دارد. 100 درصد برنامه ریزی مهم است.

وی همچنین در خصوص تاثیر کنگره شهدای فیلم ساز برای فیلمسازان نسل امروز اظهار داشت: ناهنجاری های امروز جامعه به علت عدم توجه و معرفی شهداست و این حرکت می تواند تاثیرگذار باشد.

شایان ذکر است کنگره شهدای فیلم ساز پنجم بهمن ماه با حضور خانواده این شهدا و جمعی از هنرمندان در باغ موزه تهران برگزار خواهد شد.
*لاله فام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس