به دنبال موج جدید اهانت ها و حرمت شکنی های اخیر علیه پیامبر اکرم(ص) مجمع ناشران انقلاب اسلامی این حرکت و هرگونه حمایت داخلی و خارجی از آن را محکوم کرد.

به گزارش مشرق بیش از 150 ناشر حرمت‌شکنی‌ به ساحت پیامبر رحمت را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال موج جدید اهانت ها و حرمت شکنی های اخیر علیه پیامبر اکرم(ص) مجمع ناشران انقلاب اسلامی این حرکت و هرگونه حمایت داخلی و خارجی از آن را محکوم کرد و از اهالی قلم خواست تا با تبیین دقیق پشت پردۀ این حرمت‌شکنی‌ها، قدمی در راه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان و صف‌آرایی یک‌پارچه در مقابل دشمنان مشترک بشریت و رسیدن به جامعۀ مطلوب اسلامی و آمادگی هر چه بیشتر برای ظهور منجی آخر ارواحنا فداه، بردارند .

متن بیانیه مجمع ناشران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ای پیامبر! آنچه را بدان ماموری آشکار کن و از مشرکان روی بتاب؛ که ما تو را در برابر استهزاء‌کنندگان کفایت می‌کنیم.

همزمان با ایام هفتۀ وحدت و سالروز ولادت نبی اعظم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلام)، نشریۀ کثیف فرانسوی به تبعیت از کارگردان مهدور الدم و صهیونیست دانمارکی، با نشر کاریکاتورهای موهن، موجی جدید از اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلام)، به راه انداخت.

پس از این حادثه و تبعات خونبار و مشکوک آن، دولت های تروریسم پرور و داعش ساز غربی با ترتیب دادن یک راه‌پیمایی مضحک در پاریس، سران بعضی کشورهای حامی داعش و رژیم صهیونیستی را از سراسر اروپا فراخواندند تا علیه تروریسم تظاهرات کنند! طرفه آن که در این نمایش ریاکارانه، نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش اسراییل هم حضور یافت تا شاید سرپوشی باشد بر جنایات وحشینانه و تروریسم دولتی رژیم اشغالگر قدس شریف.

تروریسم صهیونیستی و داعشی در میدان نبرد زمینی و ژورنالیزم هتاک و تروریست پرور رسانه‌ای غرب، دو روی سکۀ کینه‌توزی و طراحی دشمنان بشر برای خاموش کردن نور اسلام هستند که قطعا از یک آبشخور سیراب می‌شوند؛ و البته خدای متعال نور خود را تمام می کند، اگرچه خوشایند کافران نباشد.

این موج اهانت به پیامر آخرالزمان ارواحنا فداه در عصر جاهلیت مدرن، ادامۀ استهزاء آن نبی بزرگوار در عصر جاهلیت اولی است، که پیامبری نیامد مگر آن که او را به سخره گرفتند. و البته خدای متعال به پیامبر امر کرد که آنچه را بدان ماموری آشکار کن و از مشرکان روی بتاب که انا کفیناک المستهزئین؛ چه این روزها موج وحدت آفرین ابراز عشق  و ارادت ملت ها به ویژه مسلمین، به ساحت ملکوتی رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلام) بیش از همه در میانۀ میدان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، چشم‌نواز و تسکین‌بخش شده است.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن این موج اهانت به نبی اعظم، به تبعیت از ولی امر مسلمین جهان، وحدت مسلمانان علیه تزویر و جنایات کافران حربی را راه مقابله با این اقدامات نفرت‌برانگیز می‌داند و ضمن هشدار به کسانی که در داخل کشور سعی در بی اهمیت جلوه دادن این موضوع و حتی حمایت از هتاکان غربی دارند، از همۀ اصحاب اندیشه و قلم دعوت می‌کند که با تبیین دقیق پشت پردۀ این حرمت‌شکنی‌ها، قدمی در راه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان و صف‌آرایی یک‌پارچه در مقابل دشمنان مشترک بشریت و رسیدن به جامعۀ مطلوب اسلامی و آمادگی هر چه بیشتر برای ظهور منجی آخر ارواحنا فداه، بردارند. ان‌شاءالله

لازم به ذکر است مجمع ناشران انقلاب اسلامی متشکل از بیش از 150 ناشر انقلابی است که بیانیه فوق رابه نمایندگی از این ناشران صادر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
    0 0
    به نظر من کاریکاتوریستهای جهان اسلام هم در دفاع از حضرت محمد (ص) با همدیگر کمپینی تشکیل دهند و مجموعه کاریکاتورهایی را چاپ کنند و در سطحی وسیع پخش نمایند یا اینکه کاریکاتورهایی را به مجله شارلی ابدو ارسال کنند جهت چاپ در این مجله و همچنین برای سنجش سخنان مقامات غربی مثل در خود فرانسه کاریکاتورهایی درباره مسئله هولوکاست چاپ شود تا میزان راستگوییشان مشخص شود. این اقدام مجله شارلی ابدو و دیگر همپالگیهایشان خاک پاشیدن به خورشید است و نتیجه ای جز رفتن خاک به چشم خودشان نداره درود بر محمد و خاندان پاک و مطهرش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس