کد خبر 464425
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۰

در نمایشگاه کتاب استانی که اکنون در اصفهان در حال برگزاری است مجموعه شعر شاعر هتاک و فعال در فتنه 88 همچنان با وجود محرز شدن تخلف در عرضه آن، به مخاطبان فروخته می‌شود.

به گزارش مشرق، یازدهمین نمایشگاه کتاب سال اصفهان و دویست و هشتاد و دومین نمایشگاه کتاب استانی در اصفهان در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، نکته جالب اینکه در این نمایشگاه آثاری که از سطح نمایشگاه کتاب تهران جمع‌آوری شده بود به راحتی در مقابل مخاطبان در حال عرضه است و نظارتی در این راستا صورت نمی‌گیرد.

فروش مجموعه شعر شاعر هتاک ادامه دارد
این مجموعه شعر عرضه شده حاوی اشعاری است که از سوی برخی خوانندگان خارج از کشور خوانده شده است و لذا در نمایشگاه کتاب کمیته رسیدگی به تخلفات در این زمینه، تخلف را محرز دانسته بود و کتاب جمع آوری شد. این شاعر در جریان فتنه 88 چندین بار بازداشت شده بود و حلقه های ادبی زیرزمینی با گرایش ابتذال ادبی را شکل داده است.

این نمایشگاه کتاب در اصفهان از 11 تا 16 شهریور ماه برگزار شده و امروز روز پایانی خود را سپری می‌کند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نسبت به انتشار و آثاری که یک بار از سطح نمایشگاه کتاب جمع شده است همت و توجه بیشتری نشان دهد و مانع از انتشار گسترده آن شود.

این درحالی است که اصفهان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کتاب را میزبان است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس