اولین دوره از مسابقات سراسری «کتاب و زندگی» که با محوریت کتاب «من زنده‌ام» برگزار شده بود، با شرکت ۷۰هزار نفر در آن، پایان یافت و به‌زودی برندگان اعلام و طی مراسمی جوایزشان، اهدا خواهد شد.

به گزارش جهاد و مقاومت مشرق، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری نهادهای فرهنگی دیگر، اولین دوره از مسابقات سراسری کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» را از اول محرم امسال (چهارم آبان‌ماه) آغاز کرد که پایان مهلت شرکت در این مسابقه تا 19 دی مصادف با 17ربیع‌الاول (میلاد پربرکت پیامبر اسلام (صل‌الله علیه‌وآل‌وسلم) ) بود.

اولین دوره این مسابقات با محوریت کتاب «من زنده‌ام» خاطرات دوران اسارات «معصومه آباد» برگزار شد که طی آن 70 هزارنفر در مسابقه شرکت کردند. تاکنون بیش از 175چاپ از این کتاب با شمارگان 300 هزار جلد، از سوی انتشارات بروج به بازار عرضه شد که علی‌رغم پایان مسابقه، استقبال از کتاب، هم‌چنان ادامه دارد. این انتشارات با ابتکار بالا بردن شمارگان و تعویض کاغذ کتاب، قیمت آن را 60 درصد کاهش داد.

مراسم پایانی این مسابقه در آینده‌ای نزدیک برگزار و در آن ضمن اعلام برندگان، کتاب محوری دومین دوره مسابقه «کتاب و زندگی» معرفی خواهد شد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس