کد خبر 379362
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴

چرا باید زخم های غرب را کسی مرهم گذارد و آن را تیمار کنند ولی از زخم عرب ها همواره باید خون بچکد؟

به گزارش مشرق، روزنامه الوطن درشماره روز یکشنبه خود نوشته 'زهیرماجد' نوشت: حتی خون غربی ها چیز دیگری است، دنیا به خاطر حوادث فرانسه برخاسته و نمی نشیند، اوباما محکوم کرد و مسوولان انگلیس نیز از او تقلید، تمام اروپا مرثیه خوان شده ... درست است که فرانسه نماد قاره پیر است و آرزوی هرآمریکایی سفر به پاریس ولی آیا خون فرانسوی ها ازخون ما رنگین تراست، چرا خون ما برای کسی اهمیت ندارد، چرا خون ما نامرئی و درنظر آن ها بی رنگ است و کشتن ما جایز.

از زمانی که کشورهای ما را قطعه قطعه کردند عذاب می کشیم، تشکیل رژیم قاتل صهیونیستی برعذاب ما افزود، سپس آمریکا با جنگ جهانی دوم وارد شد تا هرکه سخن از استقلال و تغییر سرنوشت خود می زند را نابود کند.

خون ما همه جا را پرکرده است، تمام تلویزیون ها خون ما را به نمایش می گذارند ولی کسی سرخی آن را جدی نمی گیرد. تمام دنیا با فرانسه اعلام همدردی کردند ولی کسی نگفت که بیچارگانی وجود دارند که اگر'لورکا' شاعر اسپانیایی سرازگور برمی داشت و آن ها را می دید هزار بار جمله مشهور خود را تکرار می کرد که 'بیایید و خون را درخیابان ببینید'. و شاید اروپا را به خاطر بی توجهی به آنچه درخاورمیانه و خون هایی که سوریه و عراق جاری است سرزنش می کرد.

زخم های غرب را کسی مرهم می گذارد و آن را تیمارمی کنند ولی از زخم عرب ها همواره باید خون بچکد. غرب اینگونه می اندیشد و اسراییل نیز هنگامی که خون عرب ها را می ریزد و تمام شبکه های تلویزیونی آن را به نمایش می گذارند، چهره خود را باهمین تفکرتطهیرمی کند.

به نوشته الوطن، اما درد آورتراین است که برخی عرب ها که برزخم های خود سکوت کردند، با زبان عربی برزخم های فرانسه نوحه خوانندند و شاید درتنهایی گریستند.

آیا در دوره ای که اروپا خود با همکاری برخی عرب ها، مروج تروریست شده، کسی بود که ضربه تروریست ها به اروپا را پیش بینی نکرده باشد. مگر اینکه بشاراسد بخواهد از این اوضاع که اروپایی ها در منطقه ایجاد کرده اند فریاد برآورد ولی گویا همه گوش ها کر شده اند.

چگونه است که خون عرب ها مباح است و خون هر غیرعربی دردنیا حرام. مگر همین اسراییل در اوج تروریسم خود درغزه درمقابل شبکه های تلویزیونی همین غربی ها، خون هزاران کودک، زن، مرد، پیر و جوان غزه را نریخت، آیا کسی دم برآورد؟

گزارشگر نویس الوطن تاکید کرد که ما از زخم خوردن فرانسه شاد نیستیم ولی از آن درد می کشیم که این ها به اصول مورد ادعای خود هم ایمان ندارند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • منتظر ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    به نام خداوند جان آفرین آنها که خون میریزند به زودی به سزای اعمالشان میرسند خداوند وعده داده است که زمین میراث مستضعفان است --اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    خب این چیزیه که خود اعراب میخوان. خودشون در موصل و رقه دسته دسته با داعش بیعت کردند. همین ارتش عراق بود که برابر داعش سلاح رو زمین گذاشت تا با برادران عرب و اهل سنت خودش نجنگه. پس دیگه مرگتون برای چیه؟! هر جای دنیا که یک عملیات تروریستی رخ میده، اسم یک عرب یا یک عرب تبار به دنبالش بگوش میرسه. در همین سوریه با سقوط تک تک شهرها و تضعیف هر چه بیشتر بشار اسد، افکار عمومی جهان عرب از خوشحالی داشت غش و ضعف میرفت و هر روز منتظر سقوط نهایی بشار اسد بودند و هر روز از سراسر جهان عرب پابرهنه خودشون رو به برادران و عموزادگان تروریست خودشون در سوریه میرسوندند. پس حالا چرا اینقدر از همه دنیا طلبکارند؟!! اعراب چرا از همه دنیا طلبکارند؟!!!! اینا خودشون برای خون خودشون ارج و ارزشی قائل نیستند، حالا انتظار دارند تا دیگران هر روز براشون در رسانه ها نامه فدایت شوم؛ بخونن؟!!!! جل الخالق!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس