کد خبر 378463
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

صورت‌های مالی شرکت "ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز" در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ نشان می‌دهد که سه موسسه مالی و اعتباری میزان،‌ عسکریه و اعتماد ایرانیان تسهیلات مالی قابل توجهی را به این شرکت ارائه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس این اسناد موسسه مالی و اعتباری میزان در سال 1391 رقمی بیش از 3 هزار و 257 میلیارد ریال و در سال 1392 رقمی بیش از 5 هزار و 457 میلیارد ریال به شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز تسهیلات پرداخت کرده‌است.

همچنین موسسه مالی و اعتباری عسکریه در سال 1392 رقمی بیش از 404 میلیارد ریال به عنوان تسهیلات به شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز پرداخت کرده‌است. تسهیلات مالی دریافتی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز از موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان نیز در سال 1391 بیش از 212 میلیارد ریال بوده‌است.

میزان وام سه موسسه مالی و اعتباری به پدیده+ سند

شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز از محل‌های دیگری نیز در این مدت تسهیلات دریافت کرده به طوری که رقم آن در سال 1391 بیش از 19 میلیارد ریال و در سال 92 بیش از 157 میلیارد ریال بوده‌است.

نکته قابل توجه در تسهیلات دریافتی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز میزان سود و کارمزدی است که باید بابت این تسهیلات پرداخت شود، به طوری که رقم سود و کارمزد سال‌های آتی این تسهیلات در سال 1391 بیش از 287 میلیارد ریال و در سال 1392 بیش از 4 هزار و 937 میلیارد ریال برآورد شده‌است.

آن طور که در صورت‌های مالی شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز آمده تسهیلات مالی مذکور در سال 1391 و 1392 با نرخ 30 درصد و سررسید یک‌ساله دریافت شده‌است. همچنین در سال مالی مورد گزارش پیرو قرارداد منعقده بابت تسویه مطالبات تعاونی لغو مجوز شده اعتماد ایرانیان،‌ تعدادی از واحدهای تجاری و اقامتی پروژه با تخفیف 40 درصد به بانک قوامین واگذار شده‌است.

منبع:خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • میثم ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    یا ابوالفضل من که نتونستم بفهمم این چقده؟
  • مسلم ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    وتم گرفته سودش را پرداخت کرده . چه ربطی به اختلاس دارد
  • مهدی مرادیفر ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    بانک های ایران همانند یهودیان کار میکنند پول مردم بیچاره را مصادره وبا سودهای انچنانی در اختیار زالو صفتان قرار میدهند بخدا تمام مردم باید سرمایه های خودراازاین موسسات مالی!!!بیرون بکشند وانهارابخاک سیاه نشاند تا عبرتی باشد برای بقیه واین یک جهاد واقعی میباشد
  • reza ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    به شما چه ربطی داره ارث باباتون رو گرفته
  • ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    مشی سرمایه داری مقتضیات خودش را دارد . نظامی منسجم و قوانینی محکم و اجرا ان بدون اغماض از مقتضیات خصوصی سازی است ولی در این کشور گل و بلبل خصوصی سازی و سرمایه داری یعنی همین انحرافات چند هزار میلیاردی
  • ناشناس ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    ان شاالله موسسات ورشکست میشن
  • سید علی ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    چرا با 40 درصد تخفیف به بانک قوامین واگذار شده ؟من دلیلش رو نمیدونم .آیا به این که بانک قوامین بانکِ نیروی انتظامی هستش ربط داره ؟
  • احشان98 ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    این چه سندیه ؟!!!!!!!!!!! برید خودتون رو مسخره کنید با این اخبار دروغیتون متاسفم واسه این سایت دروغگو
  • محمد ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    حالا وام گرفته تسویه هم کرده...جرمش کجا بود...خدا نکنه بخوان کسیو بزنن زمین..
  • ناشناس ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    0 0
    آقای مرادیفر چرا اینقدر ناراحتی برادر مگه مال پدر تو رو خوردند خب به توچه برادر خیلی بلبل زبونی نکن زبونتو قیچی میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس