کد خبر 389099
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۸

با تلاش کارآگاهان پليس فتا و آگاهي خراسان رضوي ۳ نفر که متهم هستند با نشر اکاذيب در فضاهاي مجازي و انتشار شب نامه، موجب ايجاد بي اعتمادي مشتريان و سرمايه گذاران موسسه مالي و اعتباري ميزان شده اند با صدور دستورات قضايي در حالي دستگير شدند که هنوز افراد ديگري نيز تحت تعقيب پليس قرار دارند.

به گزارش مشرق به نقل از خراسان، به دنبال بروز شايعاتي که طي روزهاي گذشته درباره موسسه مالي و اعتباري ميزان آغاز شد و بدين ترتيب تعدادي از مشتريان و سرمايه گذاران خرد براي برداشت سپرده هاي خود اقدام کردند، اين احتمال قوت گرفت که افرادي با شايعه پراکني در صدد ايجاد جو رواني براي مشتريان هستند.

بنابراين با اعلام شکايت مديران موسسه مالي و اعتباري، پرونده هايي در مجتمع قضايي شهيد کامياب و شهيد قدوسي مشهد تشکيل شد و با صدور دستورات قضايي، پي گيري اين پرونده در دستور کار مأموران پليس فتا و آگاهي خراسان رضوي قرار گرفت.

گزارش خراسان حاکي است: کارآگاهان، پس از مدتي رديابي اطلاعاتي و انجام يک سري تحقيقات غيرمحسوس به سرنخ هايي دست يافتند که نشان مي داد ماجراي شايعات مذکور از يکي از شهرهاي مرزي خراسان رضوي آغاز و سپس به شهرهاي ديگر به ويژه مشهد کشيده شده است.

در پي دريافت اين اطلاعات، کارآگاهان، در اقدامي هماهنگ و ضربتي، موفق شدند ۳ تن از متهمان به نشر اکاذيب و عاملان انتشار شب نامه را در حالي دستگير کنند که در ميان آنان يک زن نيز وجود دارد.

در همين حال يکي از متهمان دستگير شده، در بازجويي ها عنوان کرده در قبال دريافت وجوهي اقدام به انتشار اخبار کذب با توزيع شب نامه و دعوت به تجمع مشتريان در مقابل شعب موسسه کرده است.

بنابراين گزارش بررسي هاي بيشتر بيانگر آن است که ۴ تن ديگر در بروز شايعات مذکور نقش داشته اند که با صدور دستوراتي از سوي مقام قضايي تلاش مأموران براي دستگيري آنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
    0 0
    عجب! پس رابطشون با پدیده چی بوده؟
  • majid ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
    0 0
    چند روز مردم رو نگران کردند آخرش هیچ خبری نبود. خدا لعنت کنه شایعه سازهارو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس