مدیرعامل "پدیده شاندیز" در تازه‌ترین اظهارنظر خود مدعی شد: نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر بنده آزاد است.

گروه اقتصادی مشرق- در حالی که علاوه بر دستور دستگاه قضایی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات شرکت پدیده و همینطور پلمب دفاتر دلالی خرید و فروش سهام آن، در روزهای اخیر دفاتر نمایندگی این شرکت در شهرهایی چون قزوین و شیراز پلمب شده، مسئولان شرکت پدیده بر قانونی بودن تمامی فعالیت های دفاتر خود اصرار دارند.

در خبری که روز چهارشنبه 17 دی از سوی روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز منتشر شده، مدیرعامل شرکت پدیده بر ادعاهای خود اصرار کرده است.

وی همچنین به قانونی بودن فعالیت دفاتر پدیده در سراسر کشور اشاره و اظهار کرده است: ما به دفاترمان اجازه فعالیت داده ایم و نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر بنده آزاد است.

نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر من اشکال ندارد

"به‌رغم پلمب دفاتر پدیده در شیراز و قزوین آدرس این دفاتر هنوز در سایت پدیده موجود است"

محسن پهلوان در سخنان خود با دادن وعده افتتاح چند پروژه در حال احداث شرکت پدیده، اینگونه القا کرده که پیگیری های اخیر دستگاه قضایی خللی در فعالیت شرکت وی ایجاد نخواهد کرد. افتتاح هتل مجموعه شهر رویائی شاندیز تا پایان سال آینده یا افتتاح پیست اسکت روی یخ مجموعه شهر رویایی در هفته جاری از وعده های جدید او به سهامداران است.

 پهلوان مدعی شده است: ما همواره پشت سر قانون حرکت کرده ایم و در حال حاضر نیز در برابر قانون و جلوتر از قانون حرکت نخواهیم کرد و خودمان را ملزم به پاسخگویی به مردم و قوه قضائیه می دانیم.

نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر من اشکال ندارد

پهلوان مقدم با بیان اینکه ما هرگز به دنبال این نبودیم که زیر نظر جهاد کشاورزی نباشیم اظهار کرد: حکم دادگاه پس ازشکایت جهاد کشاورزی و تجدید نظر در نهایت به نفع پدیده صادر و ما همه حقوق قانونی را به شهرداری پرداخت کردیم.

اظهارات پهلوان در حالی است که بر اساس گفته های دادستان کل کشور، عده ای از مسئولان و مدیران محلی در اعطای مجوز به این شرکت تخلف کرده اند.

سید ابراهیم رئیسی چند روز پیش با اشاره به تخلفات شرکت «پدیده»، از برکناری مدیرانی که در ارتباط با این موضوع اغماض کرده‌اند و رسیدگی به تخلفات انجام شده خبر داده بود.

 وی گفت: در پرونده پدیده که در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حال رسیدگی است، سوالات جدی وجود دارد. اول اینکه شرکت سهامی خاص نمی‌تواند به مانند شرکت سهامی عام عمل کند و طبق قانون تجارت هر کدام از شرکت‌های سهامی عام و خاص، باید طبق مقررات خود عمل کنند. همچنین فروش سهام باید با پشتوانه صورت گیرد و نمی‌توان در بازار دلالی سهام را افزایش داد، مثلا مبلغ سهام 5 تومانی را تبدیل کنند به سهام 10 تومانی.

وی افزود: نکته بعدی در مورد این پرونده موضوع ساختمان سازی‌های این شرکت است که در رابطه با آن 3 تا 4 وزارتخانه شاکی هستند.

رئیسی با اشاره به ادعای وزارت جهاد در مورد کاربری زمین‌هایی که پدیده در حال ساخت و ساز در آنها است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی مدعی است که اراضی در حال ساخت نباید مورد استفاده قرار بگیرند و در این موضوع تغییر کاربری داده شده است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: نظر ما این است که وزارت جهاد جلوی ساخت و ساز در زمین‌هایی که غیرقانونی در حال ساخت هستند را بگیرد.

وی همچنین از برکناری مدیرانی که در ارتباط با این موضوع اغماض کرده‌اند، خبر داد و گفت: در این ارتباط و در حوزه‌ای که تخلفات صورت گرفته گزارش شده که تعدادی از مدیران با وجود اینکه جلوی چشمشان تخلف صورت گرفته در مورد آن اغماض کرده‌اند.

رئیسی ادامه داد: حتما باید با این مدیران برخورد شود و اگر تاکنون از کار برکنار نشده‌اند، برکنار شوند و به تخلفات آنها در مراجع قانونی رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • غلامرضا ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    ایشون الان جای دادستان نشستند که حکم میدهند
  • hassan ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    چقدر خوبه این پهلوان!!!!!!!!!!! چه میکنه
  • حسین آقا ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    قوه قضاییه باید همانطور که تا الان با قوت وارد شده این پرونده رو تا آخر پیگیری کنه و مطمئن باشه مردم هم حمایت میکنند.
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مشکل پدپده ندادن سهم این مشرقی ها و پایداری هاست. اگر مردی منتشر کن
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آخه من دو تا نظر زدم ن توهین بود و ن چیز دیگه فقط ب مشرق گفتم منصف باش تا دادگاه محکوم نکرده تو محکوم نکن این مشرق منتشر نمیکنه
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اون دو تا نقد این بنده خدا رو منتشر کن
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مشرقه دیگه بعضا دیده شده در نظری با آرمان های انقلاب بیعت کردیم و نظر بلافاصله رفته قاطی باقالی ها!
  • سید ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    حاج محسن پشتتیم جلو حسودا خوب وایسا یاعلی
  • پیراسته فر ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    چه اسم بامسمایی دارد"پهلوان"! پهلوان"پهلوان"است.
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    .....هزارمیلیارد تومان . انصافتو خوش اشتها
  • SHAAHIN ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    طبق اسناد و مدارک حکم دادگاه بر علیه جهاد کشاورزی بوده است و تمام حقوق مربوط به تغییر کاربری به شهرداری پرداخت شده است. سوال من این است مگر سهامی که الان در بورس معامله میشود و هر روز از -4 تا +4 نوسان می کند و یا در بازار پایه، بر اساس پشتوانه است؟! بر اساس اصول اقتصاد قیمت تابع عرضه و تقاضا است و این در مورد سهام پدیده هم صادق است همانطور که سهام 2000 تومانی به قیمت 1500 تومان معامله شد. از طرف دیگر ایجاد اشتغال به تعداد 30000 نفر در دوران رکود اقتصادی در کشور قابل تحسین نیست؟ جذب گردشگر خارجی و داخلی قابل تحسین نیست؟ چرا همش بدنبال گرفتن حق و حقوقات تغییر کاربری و غیره می روید ... کمی بیشتر فکر کنید و به اقتصاد کشور کمک کنید. بنده سهامدار پدیده هستم و افتخار می کنم و از تیم مدیریت این مجموعه حمایت می کنم... اما متاسفانه مشرق و امثال آن، به عمد یا غیر عمد تخریب می کنند در حالی که مطمئنا یکبار هم در مجموعه عظیم و بزرگ پدیده شاندیز قدم نزدند. دوستان عزیز فقط فروشگاه پدیده 26 کیلومتر پیاده روی برای دیدن همه قسمتهایش نیاز دارد. پیست پاتیناژ برای اولین بار در کشور افتتاح می شود... برج های هتلی پدیده تا زمانی که به سطح زمین رسیده اند 40 میلیارد تومان هزینه برده اند... اینقدر سطحی به قضیه نگاه نکنید. مجموعه پدیده برای جذب گزدشگر خارجی و رفاه مردم و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم مردم ساخته شده است و به فضل خدا ادامه خواهد داشت. مشرق جان لطف کامل منتشر کن"
  • reza ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    تا وقتی چیزی در مراجع رسمی کشور مشخص نشده لطفا ،کسی رو محکوم نکنید ..............
  • یک کارگر ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    تمام زندگیم رو سهام خریدم تو رو خدا اینکار را با ما نکنید
  • جعفر موسوی ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    میشه بگید مشرق داره چیکار میکنه عین صحبت های پهلوان رو گذاشته .الکی جو ندید که مشرق فلان و بسار خیلی هم خوبه . حسودا کجایید
  • حسن ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    کاشکه همه سایت ها عین مشرق بودند و جز حقیقت نمینوشتند
  • یاابالفضل ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    بسم الله .امیرالمومنین(ع) میفرمایند فاصله دروغ وراست چهارانگشت است(فاصله گوش تاچشم)دروغ آن است که بگویی شنیدم.وراست آن است که بگویی دیدم.منصف باش وببین چند نفر تو پدیده مشغول به کارن.وچه کاربزرگی انجام داده یازهرا(س)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس