با گذشت یک هفته از دستور دادستان کل کشور برای ممنوعیت تبلیغات شرکت های پدیده شاندیز و تبرک، همچنان تبلیغات این دو شرکت در سطح معابر تهران و شبکه های تلویزیونی پا بر جا است.

گروه اقتصادی مشرق- هفته گذشته دادستانی کل کشور با توجه به گسترده تر شدن ابعاد تخلفات مالی شرکت های «پدیده شاندیز»، «تبرک» و «پردیسبان» تمامی تبلیغات رسانه‌ای این شرکت‌ها را در صدا و سیما، رسانه ها و معابر عمومی ممنوع کرد.

سید مرتضی بختیاری معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در توضیح این دستور گفت: با توجه به درخواست دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس از دادستان کل کشور در رابطه با تخلفات مالی صورت گرفته در شرکت های پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان، که پرونده قضایی آنان در شعبه 904 بازپرسی دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در حال بررسی است، طبق دستور دادستان کل کشور؛ صدا و سیما، رسانه های نوشتاری، دیداری و گفتاری، شهرداری ها، فرودگاه ها، راه آهن و تمام معابر از درج و انتشار هر گونه آگهی تبلیغاتی و تجاری در مورد این شرکت ها منع شدند و این دستورالعمل طی نامه کتبی به ریاست سازمان صدا وسیما، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر مسکن، راه و شهرسازی اعلام شده است.

تبلیغات شرکت های پدیده و تبرک ادامه دارد

"میدان شوش-جنوب شهر تهران -ساعت 17 روز یکشنبه 1393/10/15"

با این که دستور دادستانی کل کشور، شامل شهرداری ها و تمام معابر هم هست؛ اما همچنان در سطح تهران تبلیغات گسترده شرکت پدیده شاندیز برقرار است. همچنین تبلیغات تلویزیونی تبرک نیز ادامه دارد.

تبلیغات شرکت های پدیده و تبرک ادامه دارد

"شبکه دو روز یکشنبه ساعت 21 تاریخ 1393/10/15"

تبلیغات شرکت های پدیده و تبرک ادامه دارد

"میدان ونک-شمال شهر تهران -ساعت 15 روز شنبه 1393/10/14"

این در حالی است که پنج شنبه گذشته مدیرعامل شرکت جنجالی پدیده شاندیز نیز در واکنش به دستور دادستان کل کشور برای ممنوعیت تبلیغات این شرکت گفت: ما به عنوان یک شرکت بزرگ تصمیم می‌گیریم که چه موقع تبلیغات داشته باشیم یا چگونه و کجا تبلیغات کنیم. به عنوان مثال همین امروز زمان قراردادهای تبلیغاتی ما در تهران به اتمام رسید. همچنین در مورد ممنوعیت تبلیغات، هنوز به ما ابلاغ رسمی نشده است و ما خودمان طبق سیاست‌هایی که داریم تبلیغات خود را تغییر یا جمع آوری می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • جویای حقیقت ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    پهلوان: پدیده تابع قانون بوده و خوشحال است که قوه قضاییه ورود پیدا کرده تا اسناد و مدارک ما را بررسی کند- پدیده خلاف قانون نرفته و برای زمینها مورد شکایت چند بار به داد گاه رفتیم اما پدیده پیروز و حاکم بیرون آمده.(مشرق جان لطفا در نقل قول جهت دار مطلب نقل نکن!!!!
  • مجید ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق چنان با کینه اخبار پدیده رو دنبال میکنه انگار پدر کشتگی داره با اینا
  • غلامرضا ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    درود بر مشرق با بصیرت که همیشه در مقابله با فساد در صف اول بوده است
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق من یه ساله اخبارتو میخوتم . خیلی با کینه اخبار مینویسی. نظرات زیر اخباراتو بخون ببین چند درصد مردم تحلیل هاتو قبول دارن
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    ایشون که کامنت گذاشته "جویای حقیقت" مثل اینکه از کارکنان پدیده است چون میگه "چند بار دادگاه رفتیم"
  • رضا ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    پدیده هم رفت و مردم مانده اند با چند برگ کاغذ باطله
  • علی اسعدی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    ناشناس جان آقای جویای حقیقت این حروف از زبان آقی پهلوان گفتند کمی به علائم زبان فارسی دقت کن دلبندم
  • محمد ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    واسه سایتهای خبری فقط آمار بازدید مهمه حالا هر خبری که باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس