شورای شهر چیویلکوی در منطقه بوئنوس آیرس گفته این رقابت‌ها به خشونت علیه زنان دامن می‌زنند. به گفته این شورا، برگزاری این رقابت‌ها باعث وسواس نسبت به زیبایی فیزیکی می‌شود و بیماری‌هایی مانند پرخوری و بی اشتهایی را به دنبال دارد.

گروه جنگ نرم مشرق- شورای یکی از شهرهای آرژانتین برگزاری مسابقه انتخاب ملکه زیبایی را در این شهر ممنوع کرده است. دلیل این ممنوعیت، جنسیت‌زدگی این رقابت‌ها اعلام شده است. این اولین شهر آرژانتین است که برگزاری مسابقات انتخاب ملکه زیبایی را ممنوع می‌کند.

شورای شهر چیویلکوی در منطقه بوئنوس آیرس گفته این رقابت‌ها به خشونت علیه زنان دامن می‌زنند.

به گفته این شورا، برگزاری این رقابت‌ها باعث وسواس نسبت به زیبایی فیزیکی می‌شود و بیماری‌هایی مانند پرخوری و بی اشتهایی را به دنبال دارد.

شورای شهر چیویلکوی گفته به جای این مسابقات، در جشنواره سالانه این شهر رقابت‌هایی برای معرفی دستاوردهای جوانان شهر برگزار خواهد شد.

خبرنگاران در آرژانتین می‌گویند درستی یا نادرستی برگزاری مسابقات انتخاب ملکه زیبایی در این کشور محل منازعه بوده است.

روزنامه آرژانتینی کلارین نوشته است مارینو آنتون از سازمان "دیدبان ضد تبعیض" آرژانتین، که یک موسسه ملی فعال علیه تبعیض و بیگانه‌هراسی است، برای پیشگیری از حمله به شرکت‌کنندگان، خواستار برچیده شدن این رقابت‌ها در مدارس شده است.

او گفته دست اندرکاران سازمان با تعداد زیادی پرونده از خشونت علیه شرکت‌کنندگان در این مسابقات در شهرهای مختلف کشور روبه رو هستند.

منبع: بی‌بی‌سی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس