هفته نهم جام ملی بسکتبال فردا دوشنبه برگزار می‌شود و در حساس‌ترین بازی پپتروشیمی بندرامام در خانه میزبان مهرام است.

به گزارش مشرق، نهمین و آخرین هفته از دور رفت جام ملی بسکتبال فردا دوشنبه برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها سالن اندیشه شهرک بعث ماهشهر میزبان مهمترین دیدار هفته یعنی جدال پتروشیمی بندرامام و مهرام خواهد بود.

قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم بازی قبلی خود را به دانشگاه آزاد باخته اند.

صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال که چند فصلی را در مهرام به سر می‌برد این فصل راهی پتروشیمی شد و جدال وی با تیم سابقش تماشایی خواهد بود. مصطفی هاشمی همیشه در بازی‌های خود روی این بازیکن حساب ویژه ای باز می‌کرد و حالا باید برای کنترل وی برنامه ریزی کند.

نداشتن گارد راس بازی ساز در تیم پتروشیمی مشکل این روزهای مهران حاتمی محسوب می‌شود و این در حالی است که در سوی مقابل مهرام از دو گارد راس ملی پوش یعنی فرید اصلانی و سجاد مشایخی بهره می‌برد.

دو تیم آخرین بازی در فینال سال گذشته به مصاف هم رفتند که پتروشیمی با شکست مهرام عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

دانشگاه آزاد صدرنشین فعلی لیگ برتر این هفته باید به مشهد برود. شاگردان مهران شاهین طبع که در دو هفته گذشته دو مدعی نخست قهرمانی یعنی مهرام و پتروشیمی را شکست داده‌اند به نظر نمی‌رسد در مشهد کار سختی داشته باشند.

گرگان هم این هفته شاهد جدال تماشایی خواهد بود. شهرداری این شهر میزبان هفت الماس قزوینی است که این روزها نامی برای خود دست و پا کرده است. شهرداری با حمایت تماشاگران پرشور خود امید زیادی برای برد دارد، اما شاگردان محمدرضا اسلامی هم حریف دست و پا بسته ای نیستند.

در دیگر بازی این هفته تیم های خوزستانی نفت آبادان و صنایع پتروشیمی به مصاف هم می‌روند.


برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پتروشیمی بندرامام - مهرام تهران

ثامن مشهد - دانشگاه آزاد

شهرداری گرگان - هفت الماس قزوین

صنایع پتروشیمی - نفت آبادان

تمامی دیدارها ساعت 16 برگزار می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس