کد خبر 367460
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال چین جیانسو در غیاب مهدی کامرانی مغلوب شد و شینگ دائو با درخشش حدادی برد. ارسلان کاظمی هم در ترکیب چونگ پینگ درخشید اما مانع شکست تیمش نشد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال چین تیم جیانسو تنگشی که مهدی کامرانی را در اختیار دارد در غیاب گارد راس ایرانی خود به مصاف گوانگ دانگ رفت و با نتیجه 120 بر 91 مغلوب شد. مهدی کامرانی که در دیدار قبلی تیمش ستاره بود از ناحیه دست آسیب دیدگی داشت و در این دیدار استراحت کرد.

شینگ دائو که حامد حدادی را در اختیار دارد به مصاف فوشان رفت و با درخشش ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا 127 بر 110 به پیروزی رسید. حامد حدادی در این مسابقه 39 دقیقه و 13 ثانیه در میدان بود و 29 امتیاز، 14 ریباند، 5 پاس منجربه گل و 6 بلاک شات به نام خودش ثبت کرد. حدادی در این دیدار بهترین ریباندر بازی بود و بیشترین بلاک را ثبت کرد. او دومین بازیکن امتیازآور مسابقه نیز شد.

در این مسابقه فادی الخطیب ستاره بسکتبال لبنان در ترکیب فوشان 30 دقیقه بازی کرد و 21 امتیاز، 5 ریباند و 1 پاس منجربه گل ثبت کرد.

چونگ پینگ نیز با حضور ارسلان کاظمی به مصاف جیلین رفت و در دیداری پایاپای 109 بر 108 تن به شکست داد. ارسلان کاظمی در این مسابقه 42 دقیقه و 29 ثانیه در میدان بود و کارش را با 16 امتیاز، 17 ریباند، 4 پاس منجربه گل و 5 توپ ربایی به پایان رساند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس