رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه انتظار داریم تیم مذاکره‌کننده در نشست 1+5 از خطوط قرمز عبور نکند، از حذف پیشنهاد انتخاب شهردار توسط شورای حل اختلاف در طرح مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در دهمین اجلاس شورای عالی استانها که صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر، دنیای اسلام اتحاد لازم را ندارد و در همین دوران شاهد هستیم که برخی از شخصیت‌های منطقه که ساخته دست رژیم صهیونیست و آمریکا هستند بزرگترین جنایات را بر مسلمین وارد می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد کشور یمن و بحرین نیز به آزادی کامل برسند و از شر ظلم دشمنان رها شوند.

رئیس شورای عالی استانها در ادامه به طرح انتخاب شهردار توسط شورای حل اختلاف اشاره کرد و گفت: متن این بخش از طرح مجلس در کمیسیون شوراها حذف شده و در سایر کمیسیونهای مربوطه نیز کلیات آن به تصویب رسیده است که در نشست‌های آتی درباره جزئیات آن بحث خواهیم کرد.

چمران خاطرنشان کرد: امیدوارم طرحی در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد که باعث ارتقای توانمندی شوراها باشد چرا که شوراها نشان دادند مردمسالاری دینی در محلات و مناطق شهرها به طور کامل اجرا می‌شود و در حال حاضر شاهد هستیم که چهره شهرها و روستاها نسبت به گذشته تغییر کرده است.

وی در ادامه به نشست مذاکرات 1+5 اشاره کرد و گفت: انتظار داریم تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز عبور نکند و از خواسته‌های ملت یک قدم هم عقب‌نشینی نداشته باشد چرا که دشمنان بنا دارند با ترفندهای خود از پیشرفت ما جلوگیری کنند. این در حالی است که ما به دنبال انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای هستیم و این را ثابت کرده‌ایم و در اعتقاد اسلامی و مکتب ما استفاده از بمب‌های هسته‌ای نمی‌گنجد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس