امیرحسین جهانشاهی همان فردی است که واسطه دیدار بین مدیران باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید شده و تدارک گفتگوی حمیدرضا سیاسی و بهروز منتقمی را با پرز مدیر عامل باشگاه اسپانیایی فراهم کرده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته بود که خبر رسید در جریان سفر بهروز منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس و حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره این باشگاه به کشور اسپانیا برای تدارک دیدار دوستانه با رئال مادرید، یکی از سرمایه گذاران شبکه فارسی زبان "من و تو" نیز در این دیدار حضور داشته و خبر بدتر این بود که مشخص شد این فرد، رابط اصلی دیدار مدیران این 2 باشگاه نیز بوده است.  
 
امیرحسین جهانشاهی همان فردی است که واسطه دیدار بین مدیران باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید شده و تدارک گفتگوی حمیدرضا سیاسی و بهروز منتقمی را با پرز مدیر عامل باشگاه اسپانیایی فراهم کرده است. این در شرایطی است که گفته شد این فرد ارتباطاتی هم با موساد دارد و ظاهرا تابعیت دوگانه فرانسوی اسرائیلی دارد. سرمایه گذاری در شبکه فارسی زبان من و تو و تاثیر زیاد وی در جامعه بهائیان و فعالیت گسترده وی علیه جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا جهانشاهی به یک چهره اپوزوسیون برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شود. اما حالا همین فرد به رابط بین پرطرفدارترین باشگاه فوتبال کشورمان با پرافتخارترین تیم فوتبال جهان تبدیل شده است. 


 
موساد و ظرفیت ویژه ورزش ایران
 
حضور یکی از جاسوسان موساد در تصاویری که در آن مدیران باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید حضور دارند یک سوال بزرگ را در ذهن ایجاد می کند. اینکه چه عاملی سبب شده تا این فرد تدارک چنین برنامه ای را فراهم کند و یا اینکه بازهم فردی چون امیرحسین جهانشاهی تنها یک بازیچه است تا از طریق وی، موساد و سران رژیم صهیونیستی بتوانند به ورزش ایران نفوذ کنند؟  
 
ظرفیت بالای ورزش ایران به خصوص پتانسیل ویژه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در بین مردم سبب شده تا این روزها دستگاه های اطلاعاتی غرب، به فکر بهره برداری از این ظرفیت در جهت منافع خود باشند. نمونه بارز این مسئله نیز همین حضور یکی از اعضای موساد در جریان دیدار مدیران 2 باشگاه رئال مادرید و پرسپولیس است. پرسپولیسی که در ایران نزدیک به 30 میلیون هوادار مشتاق دارد و با هر شکست سرخپوشان این تعداد هوادار ناراحت و با هر پیروزی خوشحال می شوند.  
 
در این خصوص به نظر می رسد سازمان های اطلاعاتی همچون موساد قصد دارند تا از طریق تدارک ارتباطات ویژه بین تیم های نامدار فوتبال جهان با ورزش ایران و برگزاری دیدارهای دوستانه، رفته رفته تفکرات خود را به هواداران فوتبالدوست ایران القا کرده و بر افکار عمومی تاثیرات مدنظر خود را بگذارند. حال حساب کنید که در جریان حوادثی مانند فتنه 88، بازیکن محبوبی مانند رونالدو بعد از یکدوره حضور در ایران و بازی مقابل دیدگان هزاران هوادار تیم فوتبال پرسپولیس، پیامی را خطاب به هواداران باشگاه پرسپولیس ارسال کند و از آنها بخواهد که به شورش خیابانی بپردازند. این یک نمونه از تفکراتی است که سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی می تواند در راستای حضور در ورزش ایران از آن بهره ببرد. سازمان هایی که در طول سال های بعد از انقلاب همواره نشان داده اند از هر روزنه ای برای از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند.


 
مدیران ساده لوح ورزش!
 
در کنار تمام تفکراتی که ممکن است دستگاه های امنیتی غرب برای ورزش ایران داشته باشند، اندکی تیزهوشی مدیران ورزش ایران می تواند بسیاری از برنامه های این جریانات را خنثی کند. این در حالی بود که مسئولان ورزش کشور افسار باشگاه پرطرفدار پرسپولیس را در اختیار مدیران ساده لوحی قرار داده اند که به همین سادگی یک عضو موساد، برنامه های خود را در جهت دیدار دو جانبه مدیران باشگاه های پرسپولیس و رئال مادرید پیاده می کند.
 
همین چندماه پیش بود که رسانه ها از نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره و اسپانسرهای این باشگاه به شدت انتقاد کردند، اما وزارت ورزش پای انتخاب خود ایستاد و حتی مدیرعامل و سرمربی سرخپوشان را از این باشگاه بیرون کردند تا اسپانسر و رئیس هیئت مدیره بمانند. حالا اما بعد از گذشت چند ماه مشخص می شود که چرا رسانه ها نسبت به حضور این افراد در راس باشگاه پرطرفدار پرسپولیس انتقاد داشتند.   

منبع: فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کبوتر ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    مدیران ساده لوح ورزش! ؟؟؟ باید در اسرع وقت برکنار شوند.
  • امیر ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    میخام سرمو بکوبم روی میز از دست اینا تو رو به خدا خون شهدا رو پایمال نکنین
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    لطفا خزعبلات نگید
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    وای برما اینها دیگه از کجا پيداشون شد !!!!!!
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    حالا خوبه به جای فلورنتینو پرز نبردشون با شیمون پرز دیدار کنن,شرط میبندم اگه این کار هم میکرد حالیشون نمیشد با کی دیدار میکنن
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    وای برما اینها دیگه از کجا پيداشون شد !!!!!!
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    دولت تدبیر و امیده دیگه!
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    برای امثال تو که ساده لوحی از سر و روتون میباره خزعبلاته ولی غربیها برای نفس کشیدن منو تو هم برنامه میریزند
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    آقای خادم بیاد جواب بده این آبروریزیها دست پخت ایشونه!!!
  • محمد حسین ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    چقدر دارین کشش میدین؟ خجالت نمیکشین تنها رسانه ای که داره کشش میده شمایید... چقدر رویاپردازی دارین میکنین؟!!!!!!!! حسودین چقد اخه
  • ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    این قسمتش خیلی جالب بود رونالدو پیام بده بریزید تو خیابون :))) مغزتون زنگ زده
  • مهدی ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    با سلام - شما که میدونید پرسپولیس و استقلال چه ظرفیت بزرگی از لحاظ تبلیغاتی هستند و غربیها میخوان ازشون استفاده کنند .چرا این فرصت رو بهشون میدید؟؟؟؟ به نظر من ساده لوح کسانی هستند که این ظرفیت رو در راستای اعطلای جمهوری اسلامی به کار نمیبرند و دل این همه تماشاگر عاشق رو خون میکنند با این وضع مدیریت اسفبار و دیمی و استعداد سوزی های فراوان. تو رو خدا حرف دلم رو چاپ کنید.ممنون
  • محسن ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    اقاي روشنفكر اگه داستان بافي شما ادامه پيدا كند واقعا غرض ورزي شما ثابت ميشه اي كيو مثلا اگه دست موساد در كار بود خوب اين جهان شاهي تا حصول نتيجه خودشو نشون نميداد نميدونه به محض ارسال تصويرش چند تا ادم گير اون پيرهن عثمان ميكنين اگه دنياي جاسوسي وسياست همين طور ابكيه من فردا رييس جمهور امريكا ميشم
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    لطفا ساده لوح نباشید
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    مردمو چی فرض کردید؟
  • احمد ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    اونقد سیاست زده شدن که فک میکنن هر اتفاقی که تازه باشه حتما نقشس
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    اسکول رونالدو چطور می تونه تو ایران شورش ایجاد کنه؟ معلومه زیاد مصرف کردی.
  • استاد دانشگاه ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
    0 0
    این چه جاسوس موسادی بوده که اصول ابتدایی حفاظت یعنی عکس نگرفتن در عموم رو رعایت نکرده!!؟ حضرات استقلالی مشرق بهتره موج سواری و ماهی گیری رو تمام کنین چون خیلی تابلو شدین!...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس