کد خبر 353189
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

منابع مطبوعاتی باشگاه رئال مادرید اسپانیا از تایید سفر و توافق با هیات اعزامی باشگاه پرسپولیس با این باشگاه اظهار بی اطلاعی کرده وگفتند، تازمانی که توافقات بطور رسمی امضا نشود، آن را تایید نمی کنیم.

به گزارش مشرق، در پی انتشار خبر سفر مدیر عامل و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به مادرید به منظور مذاکرات با مسوولان باشگاه رئال مادرید برای برگزاری دیدار دوستانه بین دو باشگاه، با بخش مطبوعاتی باشگاه اسپانیایی تماس گرفتیم و جویای جزئیات این مساله شدیم.

در این مورد، منابع مطبوعاتی رئال مادرید ضمن بی اطلاعی از برگزاری مذاکرات بین دو باشگاه خاطرنشان کردند که آنها از برنامه مسوولان باشگاه در این مورد اطلاعی ندارند افزون بر اینکه نمی دانند آیا مذاکره ای صورت گرفته یا که صورت خواهد گرفت.

منابع مذکور افزودند که به رغم برگزاری گفتگوها،تاهنگامی که توافقات احتمالی به طور رسمی امضا نشوند،باشگاه از اعلام آن خودداری می کندوفقط با امضای توافقات، این خبر در سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.

ازسوی دیگر، رایزن فرهنگی و ورزشی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید در گفتگو با خبرگزاری ایرنا، خاطرنشان کرد که نمایندگی کشورمان از موضوع خبر سفر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اسپانیا از طریق رسانه های ایرانی باخبر شده و تاکنون نیز با آنها تماسی نگرفته ا ند.

رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس روز شنبه اعلام کرد که مسوولان باشگاه رئال مادرید پیشنهاد 3 میلیون یورویی برای انجام دیدار تیم های رئال مادرید و پرسپولیس را در تهران مطرح کردند که اسپانسر با آن مشکلی نداشت و درآمد احتمالی پرسپولیس از این بازی که توسط اسپانسرها پرداخت خواهد شد، یک تا یک و نیم میلیون یورو خواهد بود.

حمیدرضا سیاسی به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: جلساتی با پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) و سانچز (دبیر اجرایی باشگاه رئال مادرید) و دیگر مسوولان بخش های مختلف باشگاه رئال مادرید داشتیم.

وی افزود: یکی از مهم ترین مباحث ما بحث انجام بازی دوستانه بود که بر سر انجام آن در تهران توافق شد. ما همچنین با توجه به هماهنگی های انجام شده بااسپانسرهای این بازی، به توافق مالی هم رسیدیم. تنها موردی که برای عقد قرارداد باقی ماند، بحث تاریح بازی بود.اگر زمان شروع مسابقات فصل آینده ایران مشخص بود، به احتمال فراوان انعقاد قرارداد را هم انجام داده بودیم. به همین منظور در بازگشت به تهران با مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مذاکراتی خواهیم داشت.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    کیسه های حســــــــــــــــــــود
  • سوسان ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    رفته پول بیت المال رو بده به اونها 2میلیون یورو پول زبون بسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس