عمل غیرمتعارف مسئولان بلندپایه باشگاه پرسپولیس در دیدار با سران رئال مادرید واکنش برخی نمایندگان مجلس را در پی داشت.

گروه ورزشی مشرق- روز گذشته خبری در رسانه های داخلی منتشر شد مبنی بر اینکه حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره پرسپولیس به همراه بهروز منتقمی سرپرست باشگاه راهی اسپانیا شدند تا ضمن ملاقات با فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید، ترتیب یک دیدار دوستانه بین دو تیم پرسپولیس و رئال مادرید در تابستان سال آینده را بدهند. این خبر جدا از اعتراض عمومی به مبلغ درخواستی رئالی‌ها (2 میلیون یورو)، واکنش‌های رسانه ای درخصوص چگونگی ترتیب این ملاقات را در پی داشت.

پس از انجام این ملاقات، سایت باشگاه پرسپولیس گزارش تصویری از ملاقات سیاسی با پرز منتشر کرد، اما با انتشار گزارشی مبنی بر حضور یکی از عناصر ضدانقلاب که ترتیب دهنده اصلی این ملاقات بوده، سایت باشگاه عکس هایی که وی در آن حضور داشته است را از خروجی سایت خود حذف کرد!

امیرحسین جهانشاهی، عامل موساد و از سرمایه گذاران اصلی شبکه ماهواره ای فارسی زبان من و تو، عامل اصلی برگزاری این ملاقات ها در اسپانیا بوده است. ظاهراً سرمایه گذار شبکه فارسی زبان من و تو که یک شبکه ضدنظام جمهوری اسلامی است، اکنون ارتباط نزدیکی با بالاترین مقام پرسپولیس پیدا کرده و رئیس هیات مدیره این باشگاه را به دیدار پرز برده است. عکس جهانشاهی را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید. (عکس های بیشتر)

ورود مجلس و نهادهای ذی‌ربط به ماجرای حضور عامل موساد در باشگاه پرسپولیس
جهانشاهی همان فردی است که گفته می شود نفوذ زیادی در جامعه بهائیان دارد و در عکس های زیر هم او در سمت راست پرز ایستاده و سیاسی در سمت چپ پرز قرار گرفته است.

** رسایی: نهادهای ذی‌ربط وارد می‌شوند
این موضوع واکنش یکی از نمایندگان مجلس را نیز در پی داشت؛ حمید رسایی در گفتگو با «نسیم» گفت: به امضای قرارداد باشگاه پرسپولیس با رئا‌ل‌مادرید و حضور امیرحسین جهانشاهی به عنوان رابط این قرارداد رسیدگی می‌کنیم. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، نهادهای ذی‌ربط وارد می‌شوند.

** گروسی: کار مدیران باشگاه پرسپولیس توجیهی ندارد
به گزارش مشرق، حسین گروسی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد حضور امیرحسین جهانشاهی یکی از عناصر ضدانقلاب و همراهی وی با مدیران باشگاه پرسپولیس در سفر به اسپانیا و مذاکره با مسئولان باشگاه رئال مادرید، اظهار داشت: موضوع مهم در ورزش ما احیای اخلاق است. قرار نیست یک باشگاه به هر قیمتی ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی یک کشور را لگدمال کند، این مسئله توجیه پذیر نیست. همیشه با اخلاق‌ترین افراد در ورزش ما حضور داشتند و مدیران هم باید این چنین باشند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حرکت هیچ توجیهی ندارد، افرادی که به عنوان مدیران باشگاه‌ها فعالیت می‌‌کنند باید به فکر حفظ ارزش‌های کشور و اخلاق باشند. آقایان باید پاسخگو باشند و تذکر‌ها در این خصوص باید داده شود چون اگر اخلاق را از ورزش بگیریم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

گروسی افزود: قهرمانان ورزش ما در میادین ورزشی مانند المپیک از مدال طلای خود می‌گذرند و حاضر نیستند با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس روبرو شوند، این رفتارها باید الگو باشد. وقتی ورزشکاران ما در مسابقات ورزشی رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسند یعنی باید چارچوب‌ها و خط قرمز‌های ما حفظ شود. ورزشکارانی که هیچ سابقه مدیریتی ندارند این کار را انجام می‌دهند پس توقع می‌رود که مدیران هم این کار را انجام دهند.

** BBC هم به افشای هویت رابط این ملاقات واکنش نشان داد
به گزارش مشرق، افشای هویت جهانشاهی موجب شد سایت معاند بی بی سی فارسی نسبت به این امر واکنش نشان داده و اعلام خبر دیدار رئال مادرید و پرسپولیس را موجب خشم برخی رسانه های ایران از جمله مشرق بداند.

** نوباوه: وزیر پاسخگوی تخلف پرسپولیس‌باشد
عضو کمیته فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به ملاقات مدیران باشگاه پرسپولیس با یکی از عناصر ضد انقلاب واکنش نشان داد.

نوباوه بیانیه‌ای را در اختیار قرار داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم
ملاقات مسئولان باشگاه پرسپولیس با عناصر ضد انقلاب از جمله امیر حسین جهانشاهی که از عناصر معروف ضد انقلاب خارج از کشور و رژیم صهیونیستی است به چه دلیل بوده است؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس به چه دلیلی برای انجام ملاقات و ایجاد ارتباط با باشگاه رئال مادرید با این فرد ارتباط برقرار کرده‌اند؟ وزارت ورزش باید در این خصوص پاسخگو باشد که نحوه ارتباط چطور بوده و چرا این کار انجام شده است؟ حتماً وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورزش و جوانان باید در این خصوص به مجلس پاسخگو باشد.

حتماً کمیسیون فرهنگی مجلس این مسئله را به جد پیگیری خواهد کرد. من به عنوان عضو کمیته ورزش و کمیسیون فرهنگی که بالاترین مقام تقنینی مجلس در خصوص وزارت ورزش و جوانان است، این مسئله را شخصا پیگیری می‌کنم. وزیر ورزش هم باید پاسخگو باشد. همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس هم باید پاسخگو باشند که به چه دلیلی این ملاقات صورت گرفته است؟

به گزارش مشرق،
به هر حال مشخص نیست حمیدرضا سیاسی و بهروز منتقمی با اجازه کدام نهاد مسئول با چنین فردی ملاقات داشته و زمینه ساز برگزاری دیدار دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید شده اند. اما با توجه به اینکه زمینه ساز این دیدار یک چهره ضدنظام جمهوری اسلامی است، ورود مجلس و نهادهای ذی ربط موجب برگزار نشدن این مسابقه و برخورد با عاملان متخلف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    اخرش ماست مالي ميشه شك نكنيد
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    این باشگاهها با پول ملت دارن کارهایی میکنن
  • علی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    اخلاق در ورزش ما سالهاست وفات نموده است ، خدا رحمتش کنه .
  • مرتضی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    ابرو ی ملت وباشگاهو میبره این سیاسی با کارهاش
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    همش تقصیر سیاسیه
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    خوب چرا کسی برخورد نمیکنه با سیاسی و منتقمی. وزیر باید اقدام کنه دیگه
  • جان مادرت نظر منو بزار ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    قابل توجه نمایندگان مجلس....!!؟؟؟ شما چه کاری برای پرسپولیس کردید که اینقدر ناراحت شدید ......... نا داوری ها ..... اخراج دایی..... اخراج رحیمی.... دخالت دولت.......... محرومیت های ناعادلانه و عمدی توسط کمیته انظباطی.... ناکامی چند ساله پرسپولیس و ناراحتی بیش از هزاران طرفداران شاکی ، که همچون بشگه بنزین در حال انفجار است .... بله موساد در خوب جایی در حال وارد شدن است چرا.....؟ بله من یک پرسپولیسی هستم که سالها برای این نظام خدمت کردم ..... حداقل آن شرکت در انتخابات و غیره .... اما کار بجایی رسیده از حضور یک عامل موساد خوشحال میشویم که شاید اسرائیلی ها کاری برای باشگاه ما کنند.
  • محمد حسین ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    مقصر اصلی شخص وزیر هست که همچین ادمهایی رو برای پرطفدارترین باشگاه ایران سرکار میاره... لعنت به همه کج سلیقگی ها در برابر خواست مردم... مردم و هوادارای پرسپولیس از اول سیاسی رو نخواسته بودند
  • چنگیز ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    حالا همه متوجه شدند خداوند چقدر علی دایی اسطوره را دوست دارد . در ضمن مایلی کهن هم مشاور سیاسی و دوستان می باشد .
  • ابوالحسن ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    طرفدار این تیم بودم از بچگی.ولی با این اتفاقات دارم منصرف میشم.
  • arsalan ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    میشه لطفا از آب گل آلود ماهی نگیری .بهتر نیست صبر می کردید تاآبها صاف شود وروشن بشه اصل قضیه چی بوده.اگر قرار به اینطوری آتو گرفتن باشه سوابق افراد مورد حمایت شما که خیلی سیاه تره .بعدش هم هیچ کس نگفته صرف یک تلفن زدن وتقاضای نظر در مرد قبول پستی باعث بشه که ما تکه سنگی را در ته یک خلیج را بهستاره ای در دوردست آسمان پیوند بزنیم وچون فرد مورد نظر مان که اکثر طرفداران واقعی تیم با حظور او وتیمش وفامیلش در تیم موافق نیستند.برکنارشده همه را به چوب تهمت برانیم.همه میدانیم حاجی مایلی هم انقلابیه هم دلسوز تیم وهم پیشکسوت تیم وهم اهل زد وبند وقراردادهای میلیاردی نیست واهل شکایت به فیفا برای طلبش هم نیست.واین ربطی به امثال رئیس هیئت مدیره کنونی هم نداره.مربی مورد حمایت شما مشهور هست ومحبوبیت حاجی مایلی را هرگز ندارد.
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    اون بازبکنهایی که با بازیکنهای اسراییل بازی نمیکنن ایا خودشون نمی خوان یا بهشون دستور میدن؟
  • سید احسان ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    دقیقاً موساد فهمیده از کجا باید وارد بشه. دیگه الان همه میدونن طرفداران باشگاه پرسپولیس که میلیونی هم هستند از اتفاقات اخیر و این سالهل و ظلمهایی که در حق پرسپولیس داره میشه خیلی شاکی هستند و مانند بشکه باروتند. پس موساد هم از خوب جایی وارد شد. نمایدگان و کمیسون ورزشی مجلس تا الان کجا بوده؟
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    الفاتحه
  • علی دایی ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    قطعا که این بازی برگزار نمیشه و سیاسی فقط میخاد از این توافق سوء استفاده تبلیغاتی کنه ولی قطعا نتیجه ی عکسشو میبینه چون به زودی پرسپولیسو ازش میگیرن ، به همین راحتی.
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    1. بازیکنی که زیر پرچم یک کشور در مسابقات شرکت میکنه باید به همه ی معیارهاش عمل کنه و دل به خواهی نیست. 2. اکثریت ورزشکاران ایرانی از اسرائیل تنفر دارن و اگرم ولشون کنین فقط به قصد کشت میخان با اونا رقابت کنن. 3. شما معلومه خیلی اسرائیلو دوس داریا،پس ان شاء الله با اسرائیل محشور بشی
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    اگر موساد سازمانی است که مامورانش به این راحتی شناخته شده و لو میروند پس خاک بر سر موساد و مامورانش جمعیا
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    2میلیون یورو تو این شرایط ارزی کشور میخواستن به رئال ترزیق کنن که چی بشه نمایندگان مجلس باید اقدام قاطع کنند
  • شفق ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    این دومیلیون یورو رو بدین به چند تا رشته ورزشی دیگه و ببینید که ورزش ایران چه جهشی پیدا میکنه. در غیر این صورت پول خرج کردن برای فوتبال فرقی با اشغال ریختن این همه پول نداره.
  • یاسر ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    شک نکنید اینا میخوان فوتبال مارو به گند بکشن .
  • پسر ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    ببندین در نکبت خونه (فوتبال) حیف بیت المال به همه میگم دنیا مزرعه آخرت است
  • مسافر ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    کثیف تر از فوتبال هم چیزی هست؟
  • امیر ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    موساد که وارد فوتبال ایران خیلی وقته شده... یه کمی اون ورتر و آروم تر . توهم دشمن دشمن دشمن گرفته شمارو
  • علیرضا ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    هییت مدیره پرسپولیس و کسانی که الان مثلا دارن خدمت میکنن به پرسپولیس 1- شما پرسپولیسی نیستی! به این دلیل که هیچ تعصبی واسه پرسپولیس ندارین و اصلا پرسپولیسی نیستین و هدفتون خراب کردن و نابود کردن این تیم 2_ اگه بودین بجای اینکه تیم رو جمع کنین و دنبال مشکلات مالی تیم که میگین 100 میلیارد بدهی داره نمیرفتین 3میلیون یورو با رءال قرارداد ببندین و بدتر از اون با کمک آدمای خاءن و خیانتکار به این کشور و مردم .
  • انیال ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    باباپرسپولیس رودنده یبدبیاریه اون از نتایج چند سال گذشته اینم از هیات مدیره جدید که هنوز نیومده دسته گلی به این بزرگی به اب داد.اقای سیاسی هر کاری می کنی با شرف وحیثیت یک ملت بازی نکن
  • جواد ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    آخه دیدار پرسپولیس و رئال خشم داره بی بی سی نفهم
  • ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    آقا جان . شما یکم فکر کن , ببین این دشمن قسم خورده به چه دلیلی همچین کاری کرده؟مطمئن باش بعد از این قضیه میخواهند بهره برداری کنند به نفع سیاستهای خودشون که دشمنی با مملکت ماست . بازی کردن و نکردن پرسپولیس نه دردی از جامعه کم میکنه نه گره ای از پرسپولیس و مشکلاتش باز میکنه ! اما از نظر امنیتی از نظر جنگ روانی (که این آقا با شبکه هایی که حامیشون شده دنبالشه) برای کل کشور و جامعه ممکنه خطرناک باشه . خودخواهی هم حدی داره !واسه یک فوتبال فاسد و حیف پول خرج کردن این پولها نه دوای درده نه آبرو میاره ...
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    خاک بر سرت کنن با این استدلالات آبدوخیاری
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    پول خود سهامداران پرسپولس هست هیچ ربطی هم به کسی نداره ...خصوصی شدن یعنی همین نه پول بیت المال هست نه پول دولت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس