کد خبر 353062
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰

عضو کمیته فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به ملاقات مدیران باشگاه پرسپولیس با یکی از عناصر ضد انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس از اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس با وساطت یکی از عناصر ضد انقلاب به نام امیرحسین جهانشاهی که از او به عنوان عامل موساد نام برده می شود، به مادرید اسپانیا سفر و با مسئولان باشگاه رئال مادرید ملاقات کردند، بیژن نوباوه عضو کمیته فرهنگی مجلس شورای اسلامی به این مسئله واکنش نشان داد.

نوباوه بیانیه‌ای را در اختیار قرار داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

ملاقات مسئولان باشگاه پرسپولیس با عناصر ضد انقلاب از جمله امیر حسین جهانشاهی که از عناصر معروف ضد انقلاب خارج از کشور و رژیم صهیونیستی است به چه دلیل بوده است؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس به چه دلیلی برای انجام ملاقات و ایجاد ارتباط با باشگاه رئال مادرید با این فرد ارتباط برقرار کرده‌اند؟ وزارت ورزش باید در این خصوص پاسخگو باشد که نحوه ارتباط چطور بوده و چرا این کار انجام شده است؟ حتماً وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورزش و جوانان باید در این خصوص به مجلس پاسخگو باشد.

حتماً کمیسیون فرهنگی مجلس این مسئله را به جد پیگیری خواهد کرد. من به عنوان عضو کمیته ورزش و کمیسیون فرهنگی که بالاترین مقام تقنینی مجلس در خصوص وزارت ورزش و جوانان است این مسئله را شخصا پیگیری می‌کنم. وزیر ورزش هم باید پاسخگو باشد. همچنین مسئولان باشگاه پرسپولیس هم باید پاسخگو باشند که به چه دلیلی این ملاقات صورت گرفته است؟
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یک ایرانی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    با یک سرچ در گوگل می توان به گرایش آبی اقای نوباه پی برد خواهشا این موضوع بازی با اتش است واز ورود به این موضوع در فالب گرایشات رنکی خودداری شود...............................
  • رزمنده ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    مرگ بر منافقینمرگ بر اسراییل این مدیران بی لیاقت وضد انقلاب با هرچه زودتر جوابگو باشند
  • اشنا ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    درود خدا بر تو باد اقای بیژن نوباوه,ازاد مرد لطفا حتما ورود پیدا کنید که بذارین خیلی مسایل روشن شود.
  • محسن ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    پيراهن عثمان ميدانيد چيست ميخواهند براي پرسپوليس يه بازي ئيگه در بيارند سياسي بنده خدا اصلا يارو رو نميشناخته چرا ميخواين اعتبار باشگاه بزرگ ايران واسيا رو زير سوال ببريد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس