بدون شک وزارت ورزش باید فکری به حال ریاست هیات مدیره پرسپولیس بکند چون با این اتفاق نشان داده شد سیاسی به هیچ‌وجه صلاحیت حضور در راس هرم چنین باشگاهی را ندارد.

به گزارش مشرق، روزنامه وطن امروز در گزارشی به قلم حسین جوادی نوشت: حرف‌های حمیدرضا سیاسی برای پوشاندن گاف بزرگ او در ارتباط با امیرحسین جهانشاهی آنقدر ناشیانه بود که تنها می‌توان درباره این کنفرانس خبری گفت مدیران پرسپولیس خیلی راحت خط قرمزها را رد می‌کنند و بعد بدون واهمه دست به توجیه می‌زنند.

مدیران پرسپولیس بعد از بازگشت از اسپانیا آنقدر دستپاچه بودند که خیلی زود ترتیب یک کنفرانس خبری را دادند تا شاید شائبه‌ها از دور و برشان کم شود ولی چیزی که در این میان واضح است این است که گفته‌های سیاسی بیشتر عرصه را برای او تنگ می‌کند و بدون شک مدیران رده‌بالای ورزش باید موضع خود را در قبال این مساله روشن کنند.

سیاسی در این کنفرانس به صراحت می‌گوید: «من نمی‌دانم چرا ایشان را به عنوان عامل موساد معرفی می‌کنند. به نظر من ایشان نمی‌تواند عامل موساد باشد. این فرد بسیار متمول و دارای روابط اقتصادی بسیار بالایی است. شاید او فردی ضدانقلاب و معاند با جمهوری اسلامی باشد اما اینکه عامل موساد باشد را نمی‌دانم». تحلیل جمله او بسیار ساده است؛ سیاسی خیلی راحت ضدانقلاب و معاند نظام جمهوری اسلامی بودن این فرد را تایید می‌کند و با اما و اگر می‌پذیرد ولی روی جاسوس موساد بودن وی بحث می‌کند! بر کسی پوشیده نیست که امیرحسین جهانشاهی مهره سازمان جاسوسی ایالات متحده برای بر هم زدن نظم عمومی در ایران در اواخر دهه 80 بود و با عقیم ماندن نقشه‌های آنها برای براندازی راه حل و ترفندهای دیگر مثل ارتباط‌های ورزشی به میان آمد. او چون فردی متمول و اقتصادی است خیلی راحت می‌تواند مدیرانی را که از لحاظ اعتقاد به نظام، پایه‌های سستی دارند به سمت خود جذب کند و این حرف‌های سیاسی که می‌گوید او را به هیچ وجه نمی‌شناخته کاملا شبهه‌برانگیز است! چگونه مدیریت کلان باشگاهی مثل پرسپولیس از پیشینه کسی که می‌خواهد چنین معامله بزرگی را برقرار کند، خبر ندارد؟!

امیرحسین جهانشاهی، مدیریت شبکه «رها» را که به فعالیت‌های ضد انقلابی و تحرک‌های ضدنظام شهره است در اختیار دارد آن وقت او سبب خیر شده و می‌خواهد از سر دوستی و میهن‌پرستی تیم رئال را به تهران بیاورد! حالا باید در اینجا طرح مساله کرد که اگر این تیم حتی با پیشکسوتانش به تهران می‌آمد و یکی از معاند‌ان نظام خدشه‌ای در رفت و آمد‌های آنها به وجود می‌آورد و به شکلی امنیت داخلی را زیر سؤال می‌برد، چه کسی پاسخگو بود؟ آیا آن زمان حمیدرضا سیاسی می‌توانست باز هم با این خونسردی در کنفرانس خبری خودش را از این ارتباط مبرا کند؟ بدون شک وزارت ورزش باید فکری به حال ریاست هیات مدیره پرسپولیس بکند چون با این اتفاق نشان داده شد سیاسی به هیچ‌وجه صلاحیت حضور در راس هرم چنین باشگاهی را ندارد.

سیاسی در ادامه حرف‌هایش اضافه می‌کند: «من از کجا باید می‌دانستم این فرد عامل موساد است؟ من که از قبل ایشان را نمی‌شناختم. من نه با عوامل موساد در ارتباطم و نه آنها را می‌شناسم که بخواهم در اسپانیا این فرد را بشناسم».

نکته دیگری که در این مساله نهفته پرداختن سایت بی‌بی‌سی فارسی  در سه خبر پیاپی در بخش ورزشی (که خیلی هم توانمند نیست) به این موضوع است، ‌سایتی که در حوزه ورزش خیلی سرمایه‌گذاری نمی‌کند ولی چون پشت این ماجرا شخصی مثل جهانشاهی قرار گرفته آنها تا این اندازه برای‌شان جنجال رسانه‌ای و بزرگنمایی ارزش دارد. حالا باید دید آیا تصمیمی درباره حمیدرضا سیاسی گرفته می‌شود یا اینکه توجیهات کودکانه رئیس هیات مدیره پرسپولیس پذیرفته می‌شود. یا شاید هم این سؤال را باید از امیررضا خادم پرسید که چرا فرد مورد تایید شما اینگونه به بیراهه می‌رود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    من مصاحبه سیاسی را دیدم ایشان انقدر مغرور واز خود راضی حرف میزد که گویا از جایی پشتش گرم است
  • محمد حسین ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    ریــــــــیـــــــــس هیئت مدیره فقط هدایتی باید باشه و بس... وزیر و خادم مقصر اصلی همه ی حاشیه های پرسپولیس هستن با این ادمایی که خلاف نظر کل هوادارای پرسپولیس منصوب کردن.
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا برای وزارت ورزش متاسفم. مشخصه که باید سیاسی و منتقمی برکنار شن. شاید هم ...
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    آقايون مهم اينه پول داره حتى اگه با موساد هم در ارتباط باشه پول پول پول حرف آخر رو ميزنه
  • سید عادل میراحمدی بهنمیری ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    سلام. سرمایه گذاری تنها در یک ورزش برای نظم ورزش جهانی خطا است. باید اولویت به بازی رقابتی در ورزش در داخل باشد. بازی تدارکاتی باید از یک طرفه بودن خارج باشد. حسبناالله و نعم الوکیل؛نعم المولی و نعم النصیر. التماس دعا یاعلی(ع)
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    0 0
    در برنامه چند هفته قبل ورزش مردم شفیعی که تمام در اختیار سیاسی بود 60 ثانیه وقت به محمدرضا رحیمی دادندکه عنوات کرد شما پول دارید ومن خدا را قدرت خدا از پول بالا تر است . ... پخش نکنی میزنمت اقا مشرق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس