بدون شک، نوزدهمین روز از جنگِ 33 روزه، دردناک ترین مقطع از این نبردِ تارخی بود. در برابر چشمان بهت زده‌ی مردم، ده ها جسد از زیر آوارها خارج می شد که تعداد زیادی از آنان را زنان و اطفال تشکیل می دادند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، روز چهارشنبه، 22 تیر ماه 1385 شمسی، برایر با 16 جمادی الثانی 1427 قمری (13 جولای 2006 میلادی) شاخه ی نظامی «حزب الله لبنان» موسوم به «مقاومت اسلامی لبنان» تحت فرماندهی «حاج عماد مغنیه» معروف یه «حاج رضوان»، عملیات خود را علیه اشغال گران صهیونیست، دنبال می کند. روز گذشته، دو سرباز اسراییلی از مناطق مرزی«فلسطین اشغالی» توسط «مقاومت اسلامی لبنان» به اسارت گرفته شدند و «سید حسن نصرالله» اعلام نمود که هبچ راهی برای بازگشت آنان وجود ندارد، الا مذاکره‌ی غیر مستقیم و تبادل آنان با اسرای لبنانی در بندِ «رژیم تل آویو».
 
[محتوای فیلم]

بدون شک، نوزدهمین روز از جنگِ 33 روزه، دردناک ترین مقطع از این نبردِ تاريخی بود. در این روز، ارتش صهیونیستی، خانه ای را در روستای «قانا» که زنان و کودکان در آن پناه گرفته بودند، با آتش‌باری سنگین در هم کوبید و قتل گاهی حیرت انگیز خلق نمود. در برابر چشمان بهت زده‌ی مردم، ده ها جسد از زیر آوارها
خارج می شد که تعداد زیادی از آنان را زنان و اطفال تشکیل می دادند. امروز کانال تلویزیونی المنار، بخش اعظم اخبار و گزارش های خود را به این فاجعه اختصاص داد.

  جنگ 33 روزه لبنان را به روایت «تلویزیون المنار» در هر روز به علاقمندان تقدیم می نماید.
شادی ارواح طیبه ی شهدای جنگ 33 روزه لبنان، صلواتی هدیه کنید


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    به سلامتی
  • ساسانی ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    خدا نگذره ازتون
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    مرگ براسراییل
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    حزب الله پیروز همیشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس