کد خبر 331397
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴

امروز، جنگ به سومین هفته خود وارد می شود و این در حالی است که هر روزه، «اسطوره ی ارتش شکست ناپذیر اسراییل» بیش از روز قبل، اعتبار خود را از دست می دهد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، روز چهارشنبه، 22 تیر ماه 1385 شمسی، برایر با 16 جمادی الثانی 1427 قمری (13 جولای 2006 میلادی) شاخه ی نظامی «حزب الله لبنان» موسوم به «مقاومت اسلامی لبنان» تحت فرماندهی «حاج عماد مغنیه» معروف یه «حاج رضوان»، عملیات خود را علیه اشغال گران صهیونیست، دنبال می کند. روز گذشته، دو سرباز اسراییلی از مناطق مرزی«فلسطین اشغالی» توسط «مقاومت اسلامی لبنان» به اسارت گرفته شدند و «سید حسن نصرالله» اعلام نمود که هبچ راهی برای بازگشت آنان وجود ندارد، الا مذاکره‌ی غیر مستقیم و تبادل آنان با اسرای لبنانی در بندِ «رژیم تل آویو».
 
[محتوای فیلم]

امروز، جنگ به سومین هفته خود وارد می شود و این در حالی است که هر روزه، «اسطوره ی ارتش شکست ناپذیر اسراییل» بیش از روز قبل، اعتبار خود را از دست می دهد. در ابتدا، گوینده خبر، گزارشی کوتاه و حماسی ارائه می دهد از شکست های ارتش صهیونیستی در سه هفته گذشته و تاکید می کند که چیزی در میادین جنگ به نفع اسراییل تغییر نکرده است. سپس گزارشی از مناطق بمب‌باران مناطق مختلف لبنان در هجدهمین روز از جنگ ارائه می شود که از روستاها و شهرهای جنوب لبنان تا هرمل در شرق لبنان را شامل می شود و گزارذش گران شبکه المنار به مصاحبه با مردم جنگ زده در مناطق مختلف لبنان می پردازند.
 

  جنگ 33 روزه لبنان را به روایت «تلویزیون المنار» در هر روز به علاقمندان تقدیم می نماید.
شادی ارواح طیبه ی شهدای جنگ 33 روزه لبنان، صلواتی هدیه کنید


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسلامی ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    شما را به خدا بعد عربستان برای نابودی عربستان و آلسعود البته منهای مکه و مدینه ! راهکاری بیاندیشید ! که شده مخزن تروریست جهان !
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    باید مردمشون رو بیدار کرد و دیگر هیچ....
  • حجت ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    عربستان خودش از درون میپاشه.فعلا منتظر این روایت از حضرت علی (ع)باش:قتل مظلومی بین دو حرم(مکه و مدینه) بعد از 15روز اخرین حاکم حجاز کشته میشه و حکومت های سالیانه عربستان تمام میشه و به سال نمی کشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس