کد خبر 317050
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما به تحول در نظام ارزشیابی آموزش و ترفیعات نیازمندیم و بخش عمده از ترفیعات باید تابع تربیت و دانش باشد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در همایش ملی تربیت و آموزش پلیس اظهار داشت: نیروی انتظامی سازمانی است که مرتب در حال تحول است و شتاب تحولات در آن زیاد است.لذا ما ترکیبی از آموزش‌ها را داریم و اگر بخواهیم ارتقا داشته باشیم باید محیطی فراهم کنیم تا افراد با انگیزه خود دانش بیاموزند.

وی گفت: گستردگی اقلیم، تنوع فرهنگ، تنوع مأموریت و تنوع تهدیدات در حوزه اقلیمی کشور پیچیدگی کار ناجا را بیشتر می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد یکی از مشکلات موجود در ناجا این بود که پیشرفت تحصیلی یک فضیلت تمام عیار نیست چرا که قوانین مانع می‌شود.

وی افزود: در نظام طبقاتی قدیم تلاش می‌شد که درجه داران به گروه افسران راه پیدا نکنند که باید سعی شود که پیشرفت در تمام سطوح باشد.

سردار احمدی مقدم تصریح کرد: نظام ترفیعات نمی‌تواند مبتنی بر سنوات باشد و عنصر سنوات تنها می‌تواند یک امتیاز تلقی شود و باید تحول در نظام ارزشیابی آموزش و ترفیعات به وجود آید و بخش عمده‌ای از ترفیعات باید تابع تربیت و دانش باشد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس