کد خبر 314908
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

مرد خشن که فقط یک پا دارد همسلولی‌هایش را دور هم جمع کرد و به سرقت‌های سازمان یافته‌ای در آبادان دست زدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال جاری، مأموران کلانتری شهر آبادان در جریان دست به کار شدن باند سرقت گوشی موبایل قرار گرفتند.

 مأموران در گام نخست طعمه‌های این باند را تحت بازجویی قرار دادند و خیلی زود مشخص شد چهار جوان موتورسوار در شهرهای آبادان و خرمشهر اقدام به قاپیدن گوشی‌های موبایل کرده و اگر در این سرقت‌ها کسی با آنها مقابله می‌کرد نقشه‌شان را با تهدید چاقو و قمه اجرا می‌کردند.

عجیب این که یکی از دزدان از ناحیه پا دچار معلولیت بوده و یکی از پاهایش قطع بود. همین مشخصه کافی بود تا مأموران «جاسم» تبهکار قدیمی را شناسایی کنند و همزمان مالباخته‌ها پیش روی آلبوم مجرمان سابقه‌دار قرار گرفتند و دو همدست دزد یک پا نیز ردیابی شدند.

سه همدست دیگر «جاسم» از هم‌سلولی‌های دوران زندان وی بودند. کارآگاهان توانستند مخفیگاه آنها را در آبادان ردزنی کنند و در حالی که عقربه‌ها ساعت پنج صبح پنجشنبه یکم خردادماه را نشان می‌داد مأموران در اقدامی غافلگیرانه چهار زورگیر خشن را دستگیر کرده و در بررسی از مخفیگاهشان با 127 گوشی سرقتی روبه‌رو شدند.

«جاسم» که در جریان یک تصادف یکی از پاهایش را از دست داده گفت: همگی ما شیشه‌ای هستیم و برای تأمین هزینه‌های اعتیاد دست به سرقت می‌زدیم.

وی افزود: با موتور در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم و وقتی می‌دیدیم کسی در حال صحبت با موبایلش است اقدام به قاپیدن گوشی وی کرده و اگر هر کدام در برابر ما مقاومت می‌کرد با تهدید چاقو و حتی زخمی کردن آن‌ها نقشه‌مان را عملی می‌کردیم.

رئیس باند در ادامه گفت: من و همدستانم در زندان با هم آشنا شدیم و این باند را  تشکیل دادیم و پس از سرقت، سریال گوشی‌ها را می‌سوزاندیم و به مالخر‌ها می‌‌فروختیم.

«جاسم» در پایان گفت: بارها به زندان افتادم و این بار هم داخل زندان باند قوی‌تری تشکیل می‌دهم که پلیس قادر به ‌دستگیری ما نشود. بنابر این گزارش، تجسس‌ها برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی باند و طعمه‌هایشان ادامه دارد و دستگیری مالخرهای این باند نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
 

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس