كلاهبرداري‌هاي مهم چگونه رقم خوردند، تکذیب رضایت خانواده خلیلی از قاتل، زلزله 4 ریشتری در کرمان، مادر سنگدل استراليايي محاکمه مي شود و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



راه و روش کلاهبرداری‌های مهم؛
كلاهبرداري‌هاي مهم چگونه رقم خوردند

حوادثنبض كار كلاهبرداران را گرفتن و به دست آوردن كار ساده‌يي نيست زيرا كلاهبرداران جزو دسته باهوش‌ترين تبهكاران محسوب مي‌شوند. آنها به‌خوبي مي‌دانند چگونه رفتار كنند. مي‌دانند چگونه نقشه طرح كنند و چگونه شما را به نقطه‌يي از يقين در ذهن‌تان برسانند كه مالي گرانبها را با رضايت در اختيارشان بگذاريد

پليس و مراجع رسمي ديگر همواره از اينكه جغرافياي يك جرم را شفاف كنند و به صراحت بگويند كدام شهرها با كدام جرايم بيشتر سر و كار دارند و درگير آن هستند، خودداري مي‌كنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تکذیب رضایت خانواده خلیلی از قاتل

خانواده شهید خلیلی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به برخی نگرانی‌های مردم نسبت به رضایت به قصاص قاتل شهید خلیلی واکنش نشان داده و اعلام کردند هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله مصر و مصمم هستیم.

حوادث

متن این اطلاعیه که در اختیار «وطن امروز» قرار گرفته به شرح زیر است:

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اعدام 9 تن از سوداگران مرگ

حوادثصبح امروز حکم اعدام 9 تن از سوداگران مرگ در زندان کارون اهواز به اجرا درآمد.

سرپرست اداره روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خوزستان لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: احکام این افراد که توسط دادگاه انقلاب استان صادر شده به تایید دادستان کل کشور رسیده و توسط رئیس قوه قضاییه تنفیذ شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


سرقت اطلاعات بانکی با عکس‌های مبتذل

حوادثسرهنگ فرامرز شاکری، رئیس پلیس فتا کردستان از دستگیری دو مرد جوان توسط مأموران پلیس فتا کردستان به اتهام سرقت و جعل داده‌های رایانه‌ای و تحصیل مال از طریق نامشروع خبر داد.

شاکری در خصوص شگرد و شیوه عمل متهمان بیان داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده فاش کردند برای این کار ضمن طراحی چند سایت به آدرس‌های معلوم با گذاشتن عکس‌های مبتذل و غیراخلاقی در سایت، کاربران را ترغیب، تشویق و تحریک به بارگذاری عکس‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها می‌کردند و در مقابل مبلغ ۱۰ هزار ریال به صورت پرداخت آنلاین طلب می‌کردند و بدین شیوه کاربران با کلیک برروی عکس‌ها به درگاه جعلی پرداخت متصل شده و با این کار کلیه اطلاعات حساب بانکی برای متهمان ارسال می‌شد و در گام بعدی نیز متهمان با استفاده از اطلاعات مکتسبه حساب‌های افراد را خالی می‌کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


زلزله 4 ریشتری در کرمان

حوادثشبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 11:15:42 ثانیه امروز وقوع این زلزله را ثبت کردند.

مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده، 30.59 درجه عرض شمالی و 56.91 درجه طول شرقی ثبت شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مادر سنگدل استراليايي محاکمه مي شود

حوادثیک زن استرالیایی روز دوشنبه به اتهام گرسنگی دادن فرزند چهار ساله خود به دادگاه احضار شد.

این مادر 32 ساله که 12 روز فرزند خردسال خود را در یک اتاق کثیف حبس کرده بود و از زیر در اتاق مقدار اندکی غذا برایش می فرستاد ، به اتهام کوتاهی در نگهداری فرزندش و به خطر انداختن جان وی به دادگاه احضار شد.

این زن استرالیایی که نامش اعلام نشده است ، به خطر انداختن جان فرزندش را رد کرده است اما مقامات قضایی ادعاهای وی را نپذیرفتند و قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ جوان بی‌خانمان در زیر آوار

حوادثدر ساعت 12 دقیقه بامداد حادثه ریزش آوار در یک منزل متروکه واقع در خیابان سبلان شمالی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود.

با حضور آتش‌نشانان در این محل مشاهده می‌شود که یک ساختمان دو طبقه قدیمی که محلی برای تجمع افراد بی‌خانمان و معتادان بوده است به یکباره سقف طبقه دوم و دیواره‌های کناری آن تخریب و دو نفر از این بی‌خانمان‌ها در زیر آوار محبوس می‌شوند.

یک جوان 30 ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد و فرد دیگری که یک مرد 50 ساله بوده است به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس