کد خبر 308967
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله مصر و مصمم هستیم و در آخر از دستگاه محترم قضایی کشور درخواست اشد مجازات را برای «الف - ش» خواستاریم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، خانواده شهید خلیلی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به برخی نگرانی‌های مردم نسبت به رضایت به قصاص قاتل شهید خلیلی واکنش نشان داده و اعلام کردند هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله مصر و مصمم هستیم. متن این اطلاعیه که در اختیار «وطن امروز» قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ولتکن منکم امه یدعون الی الخیر و یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و اولئک هم المفلحون»  (آل عمران/ 104)

ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی

سلام‌علیکم

با گذر نزدیک به 2 ماه از پرپر شدن گل باغ زندگی‌مان خوشحالیم اگر ثمره خون علی ما بالاتربردن مقدار هرچند کمی امنیت و عزت دختران شیعه و منسجم شدن مجموعه‌های فرهنگی خودجوشی که برای اعتلای فرهنگ این کشور کار می‌کنند، در شهر و کشورمان باشد. لیکن این امنیت قطره قطره با خون شهدایی همچون علی ما به دست آمده است و اینجانبان پدر و مادر علی خلیلی احتمال هرگونه بخششی را تکذیب می‌کنیم. البته ما درصدد انتقامجویی نیستیم که شفای دل بیمارمان را به شفاعت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها بخشیده‌ایم اما قصاص قاتل علی را خونی در رگ‌های فرهنگ جامعه می‌دانیم و تکیه‌گاهی امن برای تکرار نشدن این فجایع اجتماعی در کشورمان. با توجه به آیه ولکم فی القصاص حیات یا اولوالاالباب قصاص قاتل علی بهترین علاج برای او در گذشتن از پل صراط است و برای جامعه همچون مرهمی است که دردهای اجتماعی را درمان می‌کند. لذا نظر به موج فزاینده نگرانی امت حزب‌الله که از سراسر کشور با اینجانبان تماس گرفته و از احتمال رضایت ما از قاتل ابراز نگرانی می‌کنند بدینوسیله رسما اعلام می‌داریم زین پس هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله مصر و مصمم هستیم و در آخر از دستگاه محترم قضایی کشور درخواست اشد مجازات را برای «الف - ش» خواستاریم.

پدر و مادر شهید علی خلیلی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اميد ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    رحمت خدا در بخشش است. مشكل انحطاط اخلاقي جامعه ما با اعدام حل نمي شود. مسببان اين انحطاط در امن و اسايشند.
  • علی ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    0 0
    اگر یکی از این اراذل و اوباش درحالت مستی به ناموس شما هم تجاوز میکردند از این حرفها میزدی ... !!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس