کد خبر 309133
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

جوان بی‌خانمان در زیر آوار یک خانه متروکه در خیابان سبلان شمالی جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در ساعت 12 دقیقه بامداد حادثه ریزش آوار در یک منزل متروکه واقع در خیابان سبلان شمالی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام و سه ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود.

با حضور آتش‌نشانان در این محل مشاهده می‌شود که یک ساختمان دو طبقه قدیمی که محلی برای تجمع افراد بی‌خانمان و معتادان بوده است به یکباره سقف طبقه دوم و دیواره‌های کناری آن تخریب و دو نفر از این بی‌خانمان‌ها در زیر آوار محبوس می‌شوند.

آتش‌نشانان مشغول به عملیات می‌شوند و نسبت به آواربرداری و خاک‌برداری اقدام می‌کنند. یک جوان 30 ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد و فرد دیگری که یک مرد 50 ساله بوده است به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

به گزارش فارس، ساختمان‌های متروکه رها شده‌اند صاحبخانه‌ها مسئول هر اتفاقی در این مکان‌ها هستند و بهتر است اگر خانه‌ای نیز بلااستفاده رها شده است نسبت به پوشش مناسب در و پنجره‌ها اقدام کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس