ترمز "هوو" 10 نفر را روانه بیمارستان کرد، 30مصدوم در واژگونی اتوبوس کرج - تهران، وسوسه منشی منجر به قتل یک خیر شد، مرگ‌دلخراش سرویس‌کار در آسانسور و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



ترمز "هوو" 10 نفر را روانه بیمارستان کرد

نقص‌فنی «هوو»بار دیگر حادثه آفرید. این‌بار تریلر هوو به‌دلیل عمل‌نکردن ترمز با 12خودرو سواری برخورد کرد.

ترمز

این‌بار تریلر هوو به‌دلیل عمل‌نکردن ترمز با 12خودرو سواری برخورد کرد. 10نفر در این حادثه زخمی شدند که دو نفر از آنها بدحال هستند.  این حادثه ساعت 10:17صبح دیروز به اورژانس اعلام شد و پس از آن تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


30مصدوم در واژگونی اتوبوس کرج - تهران

حوادثمعاون فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه کرج - تهران بیش از 30 نفر مصدوم برجای گذاشت.

 ˈ آرش رحمتی ˈ معاون فوریت های پزشکی استان البرز، گفت : این حادثه صبح امروز در محدوده منطقه گرمدره کرج رخ داد که بیشتر سرنشینان اتوبوس مصدوم شده اند.

وی بیان کرد: برای انتقال مصدومان به بیمارستان علاوه بر هشت دستگاه آمبولانس از یک فروند بالگرد و تعدادی آمبولانس کمکی از تهران کمک گرفته شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


نجات کودک 12ماهه پس از سقوط

 براساس تصاویری که شبکه تلویزیونی استان گوانگ دونگ استانی در جنوب چین روز شنبه نشان داد این کودک یک ساله از پنجره طبقه دوم یک ساختمان به زمین سقوط کرد.

حوادث

براساس این تصاویر، یک مرد که در هوای بارانی از محل عبور می کرد متوجه این کودک شد و به کمک فرد دیگری مانع از برخورد کودک با زمین شد.

این دو نفر پس از سقوط کودک دست های خود را باز کرده و وی را قبل از رسیدن به زمین در هوا در بغل گرفتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


وسوسه منشی منجر به قتل یک خیر شد

حوادثمردانی آذر یک میلیارد تومان در گاو‌ صندوقش داشت که منشی او از این مبلغ باخبر بود و 300 میلیون تومان اوراق مشارکت نیز در گاو‌ صندوق قرار داشت.

منشی با وسوسه به دست آوردن پول و اوراق مشارکت، برای قتل مردانی آذر نقشه می‌کشد.

وی با همراهی مردی که از دوستانش بود، تصمیم به قتل می‌گیرد اما مرد عنوان می‌کند که شهامت قتل مردانی آذر را ندارد و از یک قاتل حرفه‌ای کمک می‌گیرند و قرار می‌شود 20 میلیون تومان برای قتل به آن قاتل حرفه‌ای بدهند.

آنها یک روز مردانی آذر را بیش از ساعت همیشگی یعنی تا ساعت 5 بعد‌ازظهر در دفتر کارش نگه می‌دارند و شرایط را برای حضور قاتل مهیا می‌کنند.

قاتل وارد دفتر می‌شود و به راحتی مردانی آذر را به روش خفه کردن به قتل می‌رساند و سپس مطالبه پول می‌کند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


آتش‌سوزی دو انبار بزرگ در تهران

حوادثشب گذشته 2 حادثه بزرگ آتش‌سوزی در کارگاه چوب و کارتن در استان تهران اتفاق افتاد.

در ساعت 20.4 دقیقه شب گذشته آتش‌ سوزی بزرگی در یک انبار کارتن و جعبه واقع  در خاورشهر سایت فن‌آوران به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و دو ایستگاه به همراه تانکر و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

در حادثه آتش‌سوزی دیگری ساعت 22.53 دقیقه شب گذشته آتش‌سوزی بزرگی در انبار چوب واقع در چهاردانگه که خارج از محدوده استحفاظی تهران است اتفاق افتاد ولی به دلیل گسترش آتش دو ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به همراه تانکر و خودروی فوماتیک به محل حادثه اعزام شدند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


فروش تمساح در بازار های تهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف دو تمساح از یک قاچاقچی حیات وحش در استان تهران خبر داد.

اسماعیل میران زاده فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، با بیان این مطلب افزود: به دنبال شناسایی یک قاچاقچی حرفه ای حیوانات، نیروهای یگان محیط زیست استان تهران به صورت ناشناس و به عنوان خریدار با قاچاقچی مذکور وارد مذاکره شدند.

فروش تمساح در بازار های تهران+تصاویر

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: محیط بانان برای تحویل گرفتن محموله مورد نظر عصر روز گذشته (جمعه ۹۳/۳/۲) با متخلف در فلکه سوم تهرانپارس قرار گذاشتند.

میران زاده افزود: یکی از مامورین با لباس شخصی در محل قرار حاضر و پس از حضور قاچاقچی در محل، نیروهای یگان وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


وضع‌حمل در کُما

حوادث«ملیسا کارلتون» که 10 هفته در کما بود تحت عمل سزارین قرار گرفت و نوزادش در بیمارستان سان‌فرانسیسکو به دنیا آمد. این زن 39 ساله که به دلیل وجود تومور مغزی بزرگ تحت عمل جراحی اورژانس قرار گرفته بود به کما رفت.

پزشکان این بیمار پس از انجام عمل جراحی سزارین، دوباره او را به کلینیک توان‌بخشی مغزی منتقل کردند اما نسبت به وضعیت سلامتی او مطمئن نیستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مقایسه ماجرای دو فیلم هپی و جنایت قم

ساعت یک بامداد دهم فروردین ‌امسال، یکی از شهروندان قمی، جوان مجروحی را که توسط جمعی از اراذل و اوباش مورد سوء قصد قرار گرفته بود، با وسیله نقلیه خود از صحنه زد و خورد فراری داده و با تحمل ضربات قمه و چماق وارد آمده بر بدنه خودرو‌ ۲۰۶ خود، به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی می‌رساند.

ماجرای فیلم ترسناک جنایت رقم خورده در بیمارستان قم چیست؟

اما این انتقال با تعقیب ضاربین، به حمله افراد مسلح به اورژانس بیمارستان منجر می‌شود تا درگیری ثبت شده در دوربین‌های اورژانس، جو متشنجی را نشان دهد که ماحصل آن وارد آمدن ضرباتی مرگبار بر پیکر فرد مجروح است؛ ضرباتی که انتقال جوان مجروح به اتاق عمل هم نمی‌تواند مانع ‌مرگ جوان و رقم خوردن قتلی وحشتناک شود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


واژگونی اتوبوس کشته داد

حوادث«کوروش سلیمی» رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: در این حادثه در مجموع 34 نفر شامل 32 مرد و دو زن مصدوم شدند که یک مرد از مصدومان پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: دو نفر از مصدومان این حادثه بصورت سرپایی مداوا شدند و بقیه پس از انتقال و درمان در بیمارستان های تهران و کرج، تعدادی از آنان از بیمارستان مرخص شده اند.

سلیمی گفت: از کل مصدومان این حادثه به ترتیب سه نفر به بیمارستان شهید فیاض بخش تهران،11 نفر به بیمارستان شهید مدنی کرج، پنج نفر به بیمارستان شهید باهنر کرج و بقیه به بیمارستان البرز کرج انتقال یافتند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ‌دلخراش سرویس‌کار در آسانسور

به دنبال تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و درخواست کمک فوری از آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بیدرنگ آتش نشانان ایستگاه 75 ونیزگروه امداد ونجات 10 را در ساعت 22:50 شب گذشته به طرف لویزان، خیابان مبارکی روانه کرد.

بنا به اظهارافسر آماده منطقه3 عملیات آتش نشانی تهران، این کارگر 45 ساله برای تعمیر و سرویس آسانسوردرمحل ساختمان مسکونی حاضر شده بود که به دلیل نا معلومی بین کابین و دیواره چاهک آسانسور گرفتار شد.

مرگ‌دلخراش سرویس‌کار در آسانسور +تصاویر

نیروهای آتش نشانی این کارگر را که در شرایط بسیاروخیمی در بین کابین و دیواره چاهک آسانسوربدام افتاده و جراحات شدیدی برداشته بود با تلاش زیاد خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که متاسفانه مرگ این کارگرمیان سال براثر شدت صدمات وارده توسط آنان تایید شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ یک‌دختر بر اثر واژگونی دیوار

حبیب حسین‌قلی‌زاده گفت: مسوول روابط عمومی "مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی" استان آذربایجان شرقی، این حادثه حدود ساعت 3 بعدازظهر جمعه (2 خرداد-23 می) در پیاده‌روی مسیر آخر خیابان شریعتی تبریز و روبروی دانشکده پرستاری اتفاق افتاد.

واژگونی دیوار بتنی جان دختر جوان را گرفت +تصاویر

آقای حسین‌قلی‌زاده علت واژگونی دیوار بتنی را نامشخص اعلام کرد. اما به گفته‌ی یکی از شاهدان عینی، این بلوک، به علت شیب زیاد زمین و جاگذاری نامناسب آن سقوط کرد و دختر جوان زیر بلوک جان داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اتصالی سیم برق در متروی تهران

حوادثساعتی پیش مسافران ایستگاه مترو طالقانی با مشاهده اتصالی سیم برق و جرقه در بخشی  از سقف این ایستگاه، به گمان اینکه آتش‌سوزی بزرگی در راه است با هیاهو و سراسیمه به سمت راه‌های خروجی این ایستگاه حرکت کردند.

مقدم مدیر روابط عمومی متروی تهران با بیان اینکه هیچگونه آتش‌سوزی در این ایستگاه رخ نداده است گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در این ایستگاه وجود ندارد و قطارها طبق روال عادی در حرکت هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    نجات مردم هنگام سانحه کار کیست? چرا تحرک ندارند.
  • ناشناس ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    حادثه قم وکشتن جوان داخل اورژانس بیمارستان واقعا وحشتناک است.خدا رحم کنه
  • حسام ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    0 0
    مشرق تیترت خیلی بده یعنی چی دختر تبریزی له شد!!!بهتر بود مینوشتی دختر بیچاره تبریزی قربانی بی تدبیری شهرداری
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    خیلی هم خوبه
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 1
    مردانی اذر کی مرده الان زدی؟؟تازه بیدار شدین؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس