کد خبر 309546
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از قاتل 2 تن از اهالی بخش مارگون در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ علی کاشانی ظهر امروز  فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، از دستگیری قاتل 2 تن از اهالی بخش مارگون ظرف مدت چهار ساعت بعد از گذشت این حادثه خبر داد.

وی ادامه داد: روز گذشته یک درگیری مسلحانه در منطقه دلی‌تنگون از توابع بخش مارگون در شهرستان بویراحمد اتفاق می‌افتد که در این درگیری فردی با اسلحه 2 نفر از اهالی را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: در این حادثه 2 تن از اهالی که هر دو 45 ساله بوده‌اند بر اثر شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به مراکز درمانی جان خود را از دست می‌دهند.

کاشانی گفت: قاتل پس از این اتفاق متواری می‌شود و کوهستانی بودن منطقه کار را برای ماموران سخت می‌کند اما با تلاش‌های انجام گرفته و اقدامات پلیسی کمتر از چهار ساعت این قاتل دستگیر شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس