رسانه های ضد انقلاب و بیگانه فارسی زبان در هفته گذشته، بيشتر به رصد اخبار مربوط به ثبت نام نامزدها در انتخابات رياست جمهوري پرداختند؛ حضور هاشمي رفسنجاني اوج هيجانات اين رسانه‌هاي ضد انقلاب بود؛ هيجان و شعفي كه نمي‌توانستند مخفي كنند.

مشرق در ادامه رصدهای خود از رسانه های بیگانه و ضد انقلاب این بار به بررسی این سایتها و تبیین تاکتیک های به کار گرفته از سوی آنها در چند روز گذشته می پردازد:
  • اوج شادي ضد انقلاب با آمدن هاشمي؛ "سياستمدار كهنه‌كار"

رسانه‌هاي ضد انقلاب و بيگانه فارسي زبان هفته گذشته هم و غم جدي خود را معطوف بر اخبار ثبت نام نامزدها در انتخابات كردند؛ هر چند تمام نگاهشان به ستاد انتخابات وزارت كشور نبود؛ نگاه اصلي آنان متوجه هاشمي رفسنجاني و سيدمحمد خاتمي بود؛ با قطعي شدن عدم نامزدي خاتمي، به هر دري زدند تا هاشمي را به صحنه رقابت بكشانند؛ اشك ريزان براي هاشمي و مظلوميتش‌ شاه بيت اين تلاش‌ها بود.


تيتر هاشمي بالاخره آمد به خوبي حكايت از لحظه‌شماري ضد انقلاب براي آمدن آيت‌الله 80 ساله دارد


از اين رو لحظه شماري براي آمدن آيت الله 80 ساله به وزارت كشور صورت گرفته بود؛ تا بالاخره با آمدن هاشمي در دقيقه نود به ستاد انتخابات، و ثبت نام او تعريف و تمجيدها از وي و جهت‌گيري‌هاي خاص نيز آغاز شد. مي‌توان انواع اهداف را در اين موارد خلاصه كرد:

  • ذوق زدگي از ثبت نام؛ تعريف و تمجيد از هاشمي

رسانه‌هاي ضد انقلاب كه براي آمدن هاشمي به صحنه انتخابات لحظه شماري مي‌كردند، با ورود هاشمي نتوانستند خوشحالي خود را از اين اتفاق پنهان كنند و تيترهاي اول رسانه‌هاي خود را به آمدن هاشمي اختصاص دادند؛



بي.بي.سي ضمن اينكه هاشمي را « سياست مدار كهن كار خط ميانه » معرفي مي‌كند، از بازگشت او

به « خط مقدم سياست » استقبال مي‌كند

اختصاص اين تيترها به هاشمي به گونه‌اي صورت مي‌گرفت كه تجلي نوعي منجي‌سازي از هاشمي نيز انجام شود. اين رسانه‌ها تلاش كردند تا در عين حال كه از آمدن هاشمي سرذوق آمده‌اند به تعريف و تمجيد از هاشمي بپردازند و او را شايسته ترين گزينه براي رياست جمهوري معرفي كنند؛ البته بدون شك انتخاب گزينه مطلوب از سوي رسانه‌هاي معاند امري نيست كه به خاطر خير خواهي نظام و ملت انجام شده باشد.


راديو فرانسه با انتخاب تيتر فوق تلاش كرد آمدن هاشمي را اتفاقي بسيار ويژه توصيف كرده و به صورت نرم نيز

خوشحالي خود از آن را ابراز مي‌كند

البته اين رسانه‌ها تلاش كردند تا آمدن هاشمي را به گونه‌اي خاص نيز نشان دهند تا احتمال رياست جمهوري وي را از همين الان بالا و قطعي معرفي كنند؛ اين رسانه‌ها با بزرگ كردن خبر كناره گيري برخي اصلاح طلبان با آمدن هاشمي، اين خبر را نيز با ذوق زدگي خاصي منتشر كردند؛ خبري كه خيلي زود تكذيب شد.


دويچه وله به سرعت پس از انتشار خبر ثبت نام هاشمي، با انتشار خبر كناره گيري برخي نامزدها به سود هاشمي تلاش كرد تا اوضاع
 را به سود هاشمي نشان دهد؛ هر چند كه اين خبر از سوي نامزدها تكذيب شد!!
  • موافقت رهبري يا سوء استفاده هاشمي

هاشمي رفسنجاني پيش‌تر گفته بود كه شرط آمدنش موافقت رهبر انقلاب است؛ هاشمی در حالی سخن از موافقت رهبر انقلاب می گوید که پیش تر تمام نامزدهایی که با رهبر انقلاب دیدار داشته اند درباره نظر ایشان در مورد کاندیداتوری خود تنها یک سخن شنیده اند: « من نفیاً و اثباتاً نظری ندارم»؛ در نتیجه هاشمی هم قطعا همین سخن را خواهد شنید؛

هاشمي هم كه مي دانست اين سخن را از رهبر انقلاب خواهد شنيد، چرا چنين امري را مطرح و رسانه‌اي كرد؟ فارغ از تحليل هاي مختلف اين امر مسلم است كه هاشمي با اين كار باعث شد عده اي گمان كنند آمدن او با موافقت رهبر انقلاب است؛ حتي برخي نزديكان هاشمي – تيمور علي عسگري – هم چنين توهمي داشتند كه به سرعت اين خبر تكذيب شد. اما هاشمي با اين كار خود سوژه اي هم براي رسانه هاي ضد انقلاب بوجود آورد. آنها در برنامه‌هاي خود به اين پرداختند كه آيا آمدن هاشمي با موافقت رهبري بوده است؟


بي.بي.سي در برنامه خود به اين نتيجه رسيد كه به هرحال در اذهان چنين تصور خواهد شد كه
 هاشمي با موافقت رهبري آمده است

اين رفتار هاشمي رفسنجاني كه نوعي سوء استفاده از سكوت رهبري است، چه معني مي‌تواند داشته باشد؟


  • كليد زدن پروژه تقابل هاشمي با نظام

رسانه‌هاي ضد انقلاب و بيگانه فارسي زبان با آمدن هاشمي رفسنجاني نگاهي منجي وار به وي داشتند و تلاش كردند تا او را به نحوي مقابل حاكميت قرار دهند. اين رسانه ها نمي‌توانستند بپذيرند كه هاشمي رفسنجاني كه در 80 سالگي براي انتخابات و با اصرار اصلاح طلبان ثبت نام كرده، قرار است در چارچوب حاكميت و نگاه اصولگرايي فعاليت كند.



رسانه‌هاي بيگانه هاشمي را در حالي اينگونه حمايت رسانه‌اي مي‌كنند كه او را نماد تغيير خواهي در برابر حكومت مي‌دانند؛ و گرنه چه دليلي دارد حمايت از نامزدي كه احتمال

دهند نماينده گفتمان انقلاب اسلامي است!! پس بي شك در نگاه اين رسانه ها، هاشمي نماينده انقلاب اسلامي نيست

از اين رو اين رسانه‌ها تلاش كردند تا در عين حال كه از آمدن وي شور و شوق نشان مي‌دهند اين امر را نيز تذكر بدهند كه هاشمي با نظام و رهبري فاصله دارد و قرار نيست با حاكميت كنار بيايد و چيزي نگويد. قدر مسلم اين است كه رسانه هاي ضد انقلاب قصد ندارند بهترين گزينه را كه در چارچوب نظام و آرمان‌هاي امام و رهبري قرار است فعاليت كند، به عنوان گزينه مطلوب خود معرفي و از او حمايت كنند؛ پس بدون شك تلاش خواهد شد ضمن پررنگ شدن برخي اختلافات، هاشمي را نماد مقابله با نظام معرفي كنند.


بي.بي.سي در راستاي تقابل هاشمي با نظام و رهبري برنامه‌اي تلويزيوني هم در اين باره تهيه كرد تا نشان دهد هاشمي، در

خط رهبري نيست و سرمايه گذاري بي.بي.سي بر حمايت از وي بي دليل نيست


  • مشايي و حواشي

آمدن مشايي به وزارت كشور همراه با رئيس جمهور و ثبت نام وي براي انتخابات رياست جمهوري هم مورد استقبال بسياري از رسانه‌هاي ضد انقلاب قرار گرفت: در ادامه به بررسي برخي نكات در پيرامون اين اتفاق مي‌پردازيم:

  • خوشحالي از ثبت نام مشايي

برخي از رسانه‌هاي ضد انقلاب نتوانستند خوشحالي خود را از آمدن و ثبت نام اسفنديار رحيم مشايي پنهان كنند؛ البته نوع اين خوشحالي به نظر متفاوت با خوشحالي از آمدن هاشمي است؛ اين رسانه‌ها از اين بابت خوشحالند چون منتظرند با وجود او يا رد صلاحيت او، رئيس جمهور اقدامات مخربي انجام دهد و آنان از اين رهگذر به اهداف خود برسند؛ هر چند كه در اخبار اين روزها اين امر به چشم نمي‌خورد اما تحليل و رصدهاي گذشته همين امر را به اثبات مي‌رساند:

چينش خاص تصاوير از سوي خودنويس، تصوير بزرگ مشايي، و تاكيد بر اينكه او قرار است از خيلي ها زودتر

رد صلاحيت شود، پيگيري همان سناريوي ذكر شده است


باز هم بزرگنمايي اختلافات و القاي تشنج

حركت اشتباه رئيس جمهور و اقدام خلاف قانون وي در همراهي اسفنديار رحيم مشايي براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري، باعث شد كه مرجع قانوني رسيدگي به تخلفات انتخاباتي در كشور يعني شوراي نگهبان در برابر آن بايستد و آن را عملي مجرمانه معرفي كند؛

مجلس هم در برابر اقدام خلاف قانون رئيس جمهور واكنش نشان داد و 150 نفر از نمايندگان مجلس به اين رفتار رئيس جمهور انتقاد كردند.



بي.بي.سي فارسي نتوانست خوشحالي خود را از اين اقدام مجرمانه رئيس جمهور پنهان كند و

اختلافاتي را كه بر سر اين اشتباه رئيس جمهور بوجود امده بود، تيتر اول خود كرد


اين واكنش‌ها از سوي اين نهادها كافي بود تا بار ديگر رسانه‌هاي ضد انقلاب در طبل اختلاف و القاي تشنج در كشور بكوبند. اين رسانه‌ها تلاش كردند تا با بزرگنمايي اين اتفاق آن را به گونه‌اي خاص و تشنج زا تبليغ كنند.

اين بزرگنمايي وقتي معناي خاصي مي‌يابد كه تا چند روز ديگر هم قرار است شوراي نگهبان نظر خود را درباره نامزدها اعلام كند؛ رد صلاحيت احتمالي مشايي با اين برخورد رئيس جمهور، مي‌تواند محمل اختلافات ديگري باشد كه رسانه‌هاي ضد انقلاب به شدت انتظار آن را مي‌كشند:


تيتر خاص راديو فرانسه هم جالب توجه بود؛ در كنار اين مطلب كه گفته تنها «‌يك نماينده مجلس » را به نحوي بيان كرده

كه القاي تشنج وسيع در كشور است؛ عدم كفايت سياسي رئيس جمهور خواسته « يك نماينده مجلس»!!

جمع بندي:

به نظر مي‌رسد اين رسانه‌ها در اين روزها تلاش خواهند كرد تا ضمن پررنگ كردن هاشمي و مشايي، زمينه را براي دو اتفاق فراهم كنند؛ اول اينكه با پر رنگ كردن هاشمي تلاش كنند تا وي كه نماد تغيير در برابر حاكميت است راي بياورد؛ دوم اينكه با بزرگ كردن مشايي و در صورت رد صلاحيت شدن وي، زمينه براي برخورد احمدي نژاد و اختلاف آفريني هاي وي كاملا بوجود آيد؛ اختلافي كه اميدواريم با هوشياري رئيس جمهور به هيچ وجه رخ ندهد تا دشمنان بار ديگر روسياه گردند. فعلا بايد منتظر ماند...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 136
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • small ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    ***رهبری فرمودند : در قضیه انتخابات کاندیداها و طرفداراشون همدیگرو تخریب نکنن و اصل بر حضور حداکثری است.*** **آقای هاشمی تا این لحظه از طرف رهبر ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظامه، حالا اسم این انتخاب رو بعضی ها مصلحت کشور میذارند، کاری نداریم ولی ما که خودمونه طرفداره رهبری میدونیم چرا از رهبر جلوتر میریم و خدای ناکرده قصد تخریب داریم ؟** *اما در مورد کاندیداتوری آقای هاشمی، امسال رهبری فرمودن : رئیس جمهوری انتخاب کنین که نقاط قوت قبلی ها رو داشته باشه و ضعف های اونا رو نه. آیا این به این معنا نیست که انتخاب ما از میان روسای جمهور قبلی نباشه ؟ یعنی یک رئیس جمهور جدید با داشتن نقاط قوت قبلی ها و نداشتن نقاط ضعف اونها.*
  • زيبنده ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    توجه كردي مشرق بجاي اينكه به تبليغ كانديداهاي خودت و برنامه هاشون بپردازي گرفتي رو هاشمي. مثلا من خيلي دوست دارم بدونم اين اقاي جليلي چي كار كرده چه برنامه هايي داره ولي از سايتاي اصول گرا چيزي گيرم نيومده حتي وقتي اصولگرا ها مي خوان ابراز هويت كنند شروع مي كنن درباره كاراي بد هاشمي صحبت كردن.با اين كارا من فكر مي كنم هاشمي اون قدر بزرگه كه همه چيز با او تعريف ميشه .با مخالفت كردن با هاشمي يا با همراه بودن با اون.اصيل بودن هم ويژگي خوبيه! 
  • ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    فک کنم امشب کابوس ببینم
  • موساد ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    شما می دونید با این کارها اگر هاشمی رئیس جمهور بشه سایت شما تخته میشه؟ تمام پل های پشت سر خود را چرا خراب می کنید؟
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    خیلی دوست دارم ببینم اصطلاح طلبان در صورت به قدرت رسیدن آیا اجازه ادامه کار این دریای سایت های انتقادی و نقد نویس رو در کشور با سابقه تخته کردن منتقدان در گشته می دهند! یا نه!! البته اگر رد دولت بعدی هم این سایت ها همینطوری مشکلات رو بگن و انتقادی کار کنن
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    چی می گی ؟!
  • yaser ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    یه مشت جوون خام عقده ای دور هم جمع شدن تو بی بی سی تا با نوشتن این حرفای خنده دار از ملکه شکم گنده شون! شیره بگیرن :) زیاد کارای این بی بی سی رو جدی نگیر مشرق
  • مرضيه ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    آدم با خوندن اين حرفا غصه اش ميكيره آقا جي ميكشه از دست شما خواص:‏'‏‏(‏ اون از هاشمي اون از احمدي نزاد و...  جرا جرا جرا آقاي هاشمي از رهبري مايه ميزاري؟ همه اين كاربرنامه ريزي شده است همه همه نقشه اس زهي خيال باطل آقاي هاشمي به اميدخدا و انشالله كسي راي مياره كه به معناي واقعي به اسلام متعهد باشه
  • ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    گرچه تفسیر آخرتون رو قبول ندارم ولی تخریب دیگران در هر شرایطی درست نیست...
  • ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    ماجرای شتر و پنبه دانه رو که شنیدی آره؟
  • ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    یک کلام از مادر عروس !.....به تو چه صهیونیست !
  • نرگس ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام بسه هرچه علی خانه نشین شد. اونروز علی یار نداشت!! ولی امروز شعور مردم بالاست اجازه ی چنین جسارتی رو به احدی نمی دهند. هاشمی نه تنها سیاستمدار نیست که خود را بازیچه دست کودکانی نموده که فقط چند صباحی او را به بازی می گیرندو در نهایت دور می اندازند!!!!!!! اینها همانهایی هستند که هاشمی را علیجناب سرخ پوش لقب دادند. در مجلس ششم بلایی برسر هاشمی آوردند که تا امروز نتوانسته در عرصه سیاست قدعلم کند!!!!!!!!! حالا هم خاتمی اعلام کرده که هاشمی نربان آنها برای چهار سال آینده است؟؟؟؟؟؟؟ اینه دیگه!! ما نه از مقتدایمان جلو میزنیم و نه عقب می مانیم ما انشاالله سلمان وار پشت سر علی زمان ، پا جای پایش می گذاریم و دیگر نمی گذاریم ریسمان به گردن مولایمان بیندازند. هاشمی!!! این را به تو می گویم ؟ بااینکه سیاستهای تو را از همان نوجوانی نمی پسندیدم ؟ اما تو را فرزند انقلاب می دانستم و تخریب تو را از احدی نمی پذیرفتم. ولی بعد از نامه بدون سلام و همراهیت با فتنه 88 دیگر هیچ جای احترامی برای خود باقی نگذاشتی ؟؟ امروز تو را خیرخواه و دوست نظام و انقلاب نمی دانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ازاده ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    امامان ما هیچگاه راضی نیستند که ما با رای اشتباه خود دشمن را شاد کنیم ببینید چه کسانی از هاشمی و مشایی حمایت میکنند بی بی سی خائن که هیچگاه دوستدار ملت ما نبود همه ما مسئول هستیم رای ما سعید جلیلی
  • عباس ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    5میلیون ایرانی درخارج ازکشورزندگی می کنندودردولت آقای احمدی نژادوضعیت اسفباری پیداکردند وازآمدن هاشمی خوشحال شدندوازطریق رسانه های آزادبین المللی این خوشحالی رامنعکس می کنند.
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    با آمدن هاشمي بنويسيد جمهوري اسلامي ايران و بخوانيد كشور پادشاهي كرمان
  • علي ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مقام معظم رهبري فرمودند : هيچ كس براي من هاشمي نمي شود به عنوان فردي ولايت مدار و با بصيرت به شما برادران عزيز توصيه مي كنم سياه نمايي نفرماييد و تخريب نكنيد شخصيت ايشان را ايشان رييس تشخيص مصلحت نظام هستند و تخريب ايشان باعث سست شدن نظاممان مي شود ، كاري نكنيد كه ناخواسته دشمنان نظام و انقلاب را خوشنود كرده باشيد ، آقاي هاشمي از برجسته ترين شخصيت هاي انقلاب ما هستند ، خواهشا حرمت ها رانگه داريد و ايشان را به آمريكا و إسرائيل نسبت ندهيد ايشان بار و ياور رهبري و رئيس تشخيص مصلحت نظام اسلامي ما هستند لصفا اين نظر را منتشر حميد تا مخاطبان هم در اين باره نظر خود را اعلام كنند
  • حسین ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اقایون خانوما تخریب با انتقاد فرق داره تخریب با اگاهی دادن فرق داره اسم این کارای مشرق تخریبل نیست اگاهییییه مردم بدوننن هاشمی بیاد چی میشه سازش تسلیم پشت رهبری رو خالی کردن و. . . .
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به راستی چرا رسانه های بیگانه و ضد انقلاب اینگونه طرفدار هاشمی شده اند وبرای وی تبلیغ میکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اندکی تامل
  • محمد ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مشرق جان.از الان تخریب کردن رو شروع کردی؟این کارو نکن.خجالت بکش.از خدا خجالت بکش
  • علی ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    فکر کنم با توجه به اسمتان شما معنی آزادی بیان رو نفهمیدی شما برو اسمتو درست کن که فردا میگن دستگاه خراب و کثیف موساد طرفدار هاشمیه .
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    آقام هاشميو نتركونيد...
  • PHOENIX KING ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    آشغال مردشور اون اسمتو ببرن. این انقلاب روی خون شهدا همیشه پایدار میمونه و هیچکس نمیتونه سره سوزنی خلل در کارش ایجاد کنه. فهمیدی حرومی؟؟؟
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    احمدی نژاد زنده باد مشایی پاینده باد
  • غلامرضا ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به کوری چشم حسود فقط هاشمی رفسنجانی
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    همین آقای رفسنجانی اگه در دوران جنگ نبودند , شما الان باید به صدام مرحوم میگفتید آق دایی.
  • یک شهروند ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مشرق و دوستان من را راهنمایی‌ کنید من اگه بخوام درباره جلیلی مطلب بدونم کجا باید برم ؟ هر سایت که میرم اگه اصلاح طلب باشه که به نفع هاشمی مطلب میذاره اگه اصولگرا هم باشه بر ضّد هاشمی‌ پس بقیه کاندیدا‌ها چی‌ ؟
  • مهدي ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تا 10 سال پيش همه رسانه هاي ضد انقلاب هرجوري كه تونستن به آقاي هاشمي تهمت زدن و عليه ايشون كار كردن حالا چي شده كه همه اونا طرفدار ايشون شدن؟ كمونيست ها و سلطنت طلي ها و منافقين و بي بي سي و ... عوض شدن يا آقاي هاشمي؟ شما بگيد
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اینکه رهبر گفتن تخریب نکنید به نظر شما یعنی اینکه دیگه هیچ حرفی راجع به اشتباهات اصلی واشکار کاندیداها هم نکنیم؟ یانه یعنی پشت پرده هارو بیرون نکشیم با راست و دروغ؟ اینکه بی بی سی برای هاشمی داره خوش رقصی میکنه که عیانه. ماکه نرفتیم حرفای یواشکی رو بگیم این شبکه الان داره برا کل جهان پخش میشه
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    توروخدا موج تخریب و بداخلاقی رو راه نندازید. فتنه‌ها از همینجا شروع می‌شن. اگر فکر می‌کنید هاشمی رای نداره خوب دیگه نگرانی از چیه؟ آقا این همه در مورد انتخابات نصیحت کردند که تخریب نکنید.
  • خادم ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    امروزنظام مقدس جمهوري اسلامي نيازمند وحدت وهمبستگي است فقط وفقط بايدگوش به فرمان مولايمان علي زمان باشيم وازجوسازي وتخريب چيزي نصيب مان نخواهدشد الاعقب ماندن كشوردرهمه زمينه ها پس خودمردم آگاه ترازگذشته عمل خواهندكردانشاا...
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    آزموده راآزمودن خطاست خیانت یااشتباه هاشمی دربه حاشیه وفراموشی روحیه جهادی وشهادت وتحقیررزمندگان ازجبهه برگشته وله نمودن اقشارضعیف رافراموش نمی کنم چون فقط ملاک پرورش سرمایه داربودوشروع پروژه شاه خائن ورضا شاه ازهمه بیشتر پل وسد وجاده وورزشگاه آزادی ساخته است من دردوران هاشمی بالیسانس شیمی درآموزش وپرورش استخدام شدم خجالت می کشیدم بگویم معلم هستم چون باتوجه به کمی حقوق ومزایا مردم ترحم آمیزنگاه می کردند بااینکه مجردبودم تاپایان ماه ازپدرم پول قرض می کردم وتوان خریدیک کت وشلوارنداشتم .خداوندازتقصیرات هاشمی نگذرد.
  • سارا ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    جناب مشرق، واقعا آقاي هاشمي در اين وضعيت منجي كشور است واين ربطي به ضد انقلاب نداره،همه مردم ايران از امدن ايشان شاد شدند واين ربطي به ضدانقلاب نداره،ربطش به عملكرد هشت ساله است كه گراني وبي بند وباري زياد شده است شما هم برويد خريد كنيد وخيابانها را ببينيد ومقايسه كنيد با دوران هاشمي وخودتون هم طرفدار آقاي هاشمي ميشويد واونوقت ربطي به ضد انقلاب داره؟؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    بنده مطمعنم آقای هاشمی رد صلاحیت نمیشه چون بالاخره چند پست مهم دولتی داره بنده اصلا از خوشم نمیاد از ایشون شعار های 88 ای طرفدارانش درود بر هاشمی سلام بر خاتمی
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    سعید جلیلی اصلح ترین فرد
  • علي ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    پس با اين اوصاف با آمدن آقاي هاشمي، تحريمها برداشته شده و ارزش پول ملي ما ان شاء الله به جاي واقعي اش بر مي گردد.
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به گزارش ایسنا، محمد سلیمانی رییس ستاد لنکرانی کاندیدای منتخب جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جبهه پایداری تنها از لنکرانی حمایت می‌کند افزود: جبهه پایداری بعد از برگزاری نشستی با حضور بزرگانی همچون آیت‌الله مصباح یزدی، آقای لنکرانی را به عنوان کاندیدای اصلح معرفی کرد، از همان زمان کاندیدای خود را لنکرانی می‌دانند.این عضو جبهه پایداری اظهار عقیده کرد که اگر جلیلی عاقلانه فکر و عمل کند، باید به نفع لنکرانی کنار رود.
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    زیبا گفتی
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مشرق جان پروسه تخریب رو چه زود شروع کردی بهتره یه سری به نظر سنجی سایتت بزنی قبل از اعلام حضور هاشمی اصولگرایان با 25% بیشار رای را داشتند و اصلاح طلبان 2% بودند ولی با اعلام حضور هاشمی این رقم از 2% به 35 % افزایش یافت و حتی اصولگرایان را هم پشت سر گذاشت
  • ناشناس ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    نظر شما نظر همه ملت ایران نیست و ایشان پشت مقام معظم رهبری را خالی نمی کنند کسی که پشت مقام معظم رهبری را خالی کرد هم اکنون عمر دولتش در حال پایان می باشد
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تشخیص این مسائل بر عهده شورای نگهبانه نه طرفدارن پر و پا قرص اصولگرایان مثل مشرق ( که بی طرف نیست ). در ضمن شما به شعوره ضد انقلاب شک نمی کنید اگه بیان مستقیم از یه کاندید حمایت کنن (به نظرتون کلکی در کار نیست).
  • ناشناس ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به خاطر اینکه نکات مثبت ایشان در رسانه های داخل منعکس نمی شود و دشمن می خواهد این شکاف را پر کند خوب چرا دشمن پر کند شما پر کنیذ
  • ناشناس ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    حتما این خبر هم از اسمان به مشایی رسیده است ؟؟؟
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • ايراني ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اين مزخرف ها چيه؟ ايشون رئيس يكي از مهمترين اركان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و منتخب مستقيم رهبري معظم هستند
  • ناشناس ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    کمونیستها و سلطنت طلبها و منافقین بروند دنبال گاو چرانی خودشان اقا مهدی ساده نباش انها قصد ایجاد تفرقه دارند که ما را به جان هم بیاندازندقصد شان تبلیغ کردن به نفع هاشمی نیست هاشمی انها را تشنه می برد و تشنه بر می گرداند !!؟
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    با نظر خانم نرگس کاملا موافقیم
  • ناشناس ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مشایی و یارانش را خدا رحمت کند
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اقا موساد ه، خود موساده !!!!!!!!!!!!!! فعلا اجانب بیگانه دارن برا ایشون خوش رقصی می کنن
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    راستشو بگو چقدر بهت رسیده که این تعریفا رو بگی ؟
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    وقتي هنوز اثري از تو نبود تو اين دنيا، هاشمي داشت با طاغوت مبارزه ميكرد اخوي!
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اینا تخریب نیس اینا بصیرت دادنه
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    قدري تامل هم بد نيست بجاي اظهار نظرهاي هورهوري مسلكي.
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تو چند بار گفتی وطن فروش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    شهروند گرامی سری به رجا و بی باک بزن
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    فعلا همشون همکاسه شدن که برا رسیدن به منافع جلوی رهبری وایسن
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    بي.بي.سي در راستاي تقابل هاشمي با نظام و رهبري برنامه‌اي تلويزيوني هم در اين باره تهيه كرد تا نشان دهد هاشمي، در خط رهبري نيست و سرمايه گذاري بي.بي.سي بر حمايت از وي بي دليل نيست
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به کوری چشم مشرق رای ما هاشمی
  • سهیل ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    کامنت های من رو که هیچ وقت نمیزاری ولی میدونم داری میخونی ... شما مشرقی ها یه مشت تازه به دوران رسیده ی سیاسی هستید که چند روزه شروع کردید به تخریب یکطرفه و بی منطق ایت الله هاشمی رفسنجانی ... همین آقای رفسنجانی اگه در دوران جنگ نبودند , شما الان باید به صدام ملعون میگفتید آق دایی ... یکم هم از اون نامزززد محبووبتون تیتر بزن : اقای دکتر جلیلی که حتی تو پرونده ی هسته ای هیچ دست اوردی نداشت ...
  • ايراني ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اين مزخرف ها چيه؟ ايشون رئيس يكي از مهمترين اركان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و منتخب مستقيم رهبري معظم هستند
  • ایرانی مسلمان ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    یک کلمه از مادر عروس بشنو
  • مجید ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اقای هاشمی یکی از پایه های انقلاب بوده وهست اونا میخواهند این کارهاروبکنند که ایشون ازچشم مردم بیفتد...اگاه باشید
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    این منجی سازی و اسطوره سازی شگرد اطرافیان هاشمی است تا با استفاده از عملکرد ضعیف دولت دهم که بخشی ناشی از تحریمهای سنگین و برخی ناشی از سوء مدیریت آقایان و نیز فاصله گرفتن از خط ولایت بود ، سوار بر موج احساسات مردم شده و در یک جو احساسی و به دور از عقبه فکری قوی به هدف خود برسند. انتخاب هاشمی افتادن تو چاله بزرگتر است. من هنوز آشوبهای اسلامشهر ، مشهد و ... را که حاصل سوء مدیریت همین آقایان که خود را به اصطلاح مدیر و با تجربه!!! میدانند را از یاد نمیبرم.فضای بسته سیاسی در جامعه و مطبوعات و دانشگاهها در آن دوران مشهور بود.ترویج اشرافیگرایی و له شدن مردم محروم زیر چرخ توسعه سیاسی دیگر دستاورد آقایان بود. من واقعا حسرت میخورم که چرا این مردم حافظه تاریخی ضعیفی دارند. لابد چهار سال دیگه هم احمدی نژاد دوباره میشه منجی و قهرمان کشور.
  • صدرا ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اين "ترين ت" منو كشته اصلح ترين غلطه اصلح درسته
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    الناس عبید الدنیا و دین لغو علی السنتهم هوای نفس بیداد می کند و دین شعاری بیش نشده ارایت من اتخذ الهه هواه امروز خدا یعنی هوای نفس از دنیای شما بیزارم
  • صدرا ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مطلب small قابل توجه و درست بود
  • ایرانی مسلمان ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اقایون ناشناسی که اظهار فضل کردید اول چشماتون وباز کنید بعد حرف بزنید کی این اقا بدون هیچ حرفی صحبتهای رهبر رو تائید کرد که شما این جوری طرفدارشید-نمونه شم توی فتنه 88 نه تنها پشت رهبر نبود بلکه فرزندانش از سران فتنه بودن واین اقا هنوز هم از انها حمایت می کنه
  • محمد علی ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    شایسته بودن لنکرانی بر کسی پوشیده نیست نخبه بودنشو همه قبول دارن ولی ریاست جمهوری پتانسیل میخواد که ایشون ندارن
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    :))) اره خیال خام
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    هاشمی پاینده باد. به بیگانه هم وصلش نکنین.
  • محمد ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مشرق خیال میکنی آلان هاشمی رو خراب کردی... دیگه حتی یک رای هم نمیاره!نه! تو بهتر نیست به جای تخریب هاشمی یک خط (البته اگه تونستی) از اقدامات کاندیدای مورد حمایتت بنویس! درود بر هاشمی سردار سازندگی....
  • بابک ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    هاشمی احتیاج به تخریب نداره! خدا خیلی وقته که شخصیت تخریب شده اش را به ما نشان داده است و بعد از فتنه 88 بر هیچ کس پوشیده نیست ..
  • مهدی ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    دوست عزیز وقتی رهبری این جمله را فرمودند منظورشان همان سال و روز و لحضه بود و این را هم فرمودند ملاک حال فراد است ایا شما واقعا با کارهای هاشمی فکر میکنید ایشون در خط رهبری هستند؟نامه بدون سلام وسلام طرفداری ایشون از اصحاب فتنه تشویق مردم به اشوب توسط خوانواده شان افکار لیبرالی ایشون و ده ها مورد دیگر دوست عزیز مگر زبیر جزو نزدیک ترین اشخاص به پیامبر نبود؟مگر عایشه سرش با پیامبر بر یک بالشت نبود؟اما با حضرت امیر چه کارهای که نکردند.کمی تامل کنیید
  • امير ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    نميدونستيم امامان در اين زمان به شما وكالت داده اند
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    با تازه به دوران رسیده ساسی کاملا موافقم ...
  • شعیب شبرو ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    آقا چرا اینجوری برداشت میکنین؟مشرق فقط گفته که ضد انقلاب ها چی میگن؟کی تخریب میکنه؟
  • فرنوش ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    حضرت امام خامنه ای فرمود :اگر بیگانگان از شما تعریف و تمجید کردند پس یک جای کار می لنگد و جدول دشمن را پر کرده ایم
  • مهدی ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    پس اون جوان های که بی ادعا که رفتند و شهید شدند چی؟اون های که نه خودشون را صاحب انقلاب میدانستند و نه مردم.اون کسانی که اسلام را به لیبرال دموکراسی ترجیح میدادند و به دوستی با پادشاه شیعه کش سعودی افتخار نمیکردند
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    عجب لرزه بر اندام مخالفين هاشمي افتاده !!! اگر راي نمياره پس چرا اينقدر ترسيديد. مطمئن باشيد اينها ضدتبليغ است و مردم بيشتر به هاشمي اقبال نشون ميدند .
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    هر چی هست باشه فقط دوباره سر کار نیاد و فقرا رو از این نابود تر نکنه . ایران مساوی تهران و یه مشت مرفه بی درد که مشکلشون لخت اومدن توی خیابونه ، نیست .
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    رای ما فقرا هر کس به جز هاشمی . شما مرفهین برابر با ایران نیستید .
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مگه یه مشت کاربر اینترنتی قراره رییس جمهور انتخاب کنند ؟ طبقات محروم و فقیر هرگز به هاشمی رای نمی دهند .
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اصلن قضیه هسته ای به رییس جمهور ربطی نداره . هاشمی بیاد اولین کاری که می کنه یارانه ها رو قطع می کنه . زورش همیشه به مستضعفین می رسید .
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    فک و فامیل شما همه مردم ایران نیستند . اتفاقا افراد فقیر به شدت نگران شدند از ثبت نام این فرد با سابقه ای که ازش سراغ دارند . ایران کشور مرفه بی دردان ونک به بالا نیست .
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به کوری چشم پولدارها هر کسی به جز هاشمی رفسنجانی .
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    بخاطراینکه دوست دارند در بالاترین سطح مدیریتی کشور تنش ایجاد کنند و از این آب گل الود ماهی خودشون رو بگیرند .
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    هاشمی بیاد طبقه محروم و فقیر ، از این هم بدبخت تر میشه .
  • رخساره ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    معلومه که از فرزندانش و کارهای مجرمانه اونا اعلام برائت نمیکنه، هرچی باشه وظیفه ش تأمین آتیه اوناس! به این میگن بابای نمونه!
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    فقرا نمی گذارند هاشمی بیاد سر کار عباس جون !! خارج نشین ها هم بیجا می کنند برای ما که در این کشور زندگی می کنیم نسخه بپیچند.
  • رخساره ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    ببخش مشرق ناخواسته به این کامنت مثبت دادم
  • رخساره ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اگه خواهان پسرفت باشیم به این دو سلام، اما اگه توسعه یافتگی و عدالت چشم انداز ماست باید دنبال گزینه تازه ای باشیم. ته خط این روشنفکریها میشه اقتصاد به بن بست رسیده آمریکاییها و اخلاق مزمحل شده سکولارها. ما میخوایم سیره سنت خودمون رو بریم. نمیخوایم پول پارو کنیم. و حق باماست.
  • محمود ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    به گفته قسمت اعظم اقتصاد دانان اگر سياست هاي هاشمي ادامه پيدا كرده بود امروز ايران از تمامي كشور هاي منطقه امثال تركيه عربستان و مالزي جلوتر بود پس اشتباهات قبلي را تكرار نكنيم و با راي به سردار سازندگي كشورمان را نجات بدهيم
  • مهدی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    خوب بلدی تبلیغ کنی چرا میگی ما بگو من اینجا یک سایت عمومی نه ستاد انتخاباتی جلیلی
  • حسین ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    هاشمی کار کرد دستش درد نکنه ولی اخه کسی که دمن از ولایت مداری وتحقق شعار حماسه سیاسی مقام معم رهبری میزنه تو 88 سکوت میکنه ؟ حرف از سر جنگ نداشتن با اسرائیل میزنه ؟ چرا شرق و غرب و عرب از اومدنش خوشحال میشن ؟ چرا دشمنان قسم خورده این ملکت از اومدنش حمایت میکنن ؟ دشمنا تغییر کردن ؟ نه دشمن همون دشمنه هاشمی تغییر کرده چه فرقی بین هاشمی و مشایی هست ؟ اون میگه دوستی با مردم اسرائیل ایشون میگن با ااسرائیل سر جنگ نداریم چه تفاوتی هست ؟ فتنه و انحراف دو لبه یک قیچین مثل سال 88 طرف فتنه میگفتن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران انحرافیا گفتن مکتب ایرانی فرقش چیشه ؟ خدایا کسی از صندوق رای بیار بیرون که 1 - اعتقاد کامل به خدا و مبانی اسلام و نظام و قاون اساسی داشته باشه 2 - پیرو کامل ولایت مطلقه فقیه باشه 3 - کار امد متخصص مردی ساده زیست باشه و 4 - اونی باشه که جلو دشمن کم نیاره
  • مهدی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    داداش چرا میگی کرمان من خودم کرمونی ام هاشمی اینجا هم مخالف داره
  • مهدی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    اگر هم برداشته بشه عاشق چش ابرو هاشمی که نیستند هشیار باشید یک وقت کشور نابود نشه
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    نرگس خانم احتمالا" الان هاشمی افسرده شده که شما اونو سیاستمدار نمیدونید البته ننوشتید چندسالتونه که بدانیم نوجوانی شما کی بوده که هاشمی را قبول نداشتید اگر زمان جنگ بوده بدانید هاشمی نماینده تام الاختیار امام راحل در جنگ بود انشاالله ادعای درک بیشتری که ندارید
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    مهدی آقا اینکه به نظر،شما خانواده کسی اشتباه کند گناهش را به گردن پدر بیاندازیم کاملا اشتباه است یک کم تاریخ مطالعه کن ببین چه پسرانی بدی که از پدران خوب بوده اند وبالعکس نمیشود اسم بیاورم چون مشرق کامنت مرا نمیگذارد خودت برو تاریخ را سرچ کن 
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    تازه اصول بازي رو هم قبول نداره ، تا رأي نياره ، ميگه تقلب شد. براش هم ريختن خون مردم بيگناه تو وسط خيابونا مهم نيست! تجربه شو از سال ٨٨ داريم. اصلأ ناف اين خانواده رو با غرور و تكبر بريدن!
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    خدا از سر تقصیرات آدم دروغ گو نگذره من سال هفتادو دو ازدواج کردم دانشجوی پزشکی بودم با ماشین برادر کار میکردم و برای یک شرکت ساختمانی کارهای دفتری انجام میدادم خدا گواه است اوضاع خوب بود گذشته از مرد حسابی تو دوران بعد از جنگ را با درامد هفتصد میلیارد دلاری دولت فقط از نفت مقایسه میکنی تاسف میخورم برای دانش آموزانی که شما درس میدهید
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    علت غائله مشهد تخریب تعدادی خانه ساخته شده خارج از ضوابط توسط شهرداری منطقه ، حالا که پلیس ساختمان نمیگذارد مردم آجر روی آجر بگذارند جان خودت تحلیل آبکی نکن
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    0 0
    متاسفانه قسمت دوم نوشته های بنده را منتشر نکردند وشما کورکورانه بدون آن که بدانید مزاح است دست به انتقاد میزنید.بنده خودم بسیجی هستم و از بستگان چند شهید بزرگوار.شما همان کسانی نبودید که نام بزرگ حضرت مهدی را برای انتخاب خوتان داخل سیاست بازیهایتان میاوردید.بر ما رهروان راه ولایت مسجل است که با انتخاب جناب هاشمی یاور رهبرمان آیت الله خامنه ای راه امام را ادامه دهیم.انشااله که این یکی را حداقل منتشر کنید.یا علی
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    رهبرمان فرمودند : هرگاه دشمن از ما تعریف کرد بدانید که راه غلط است وهرگاه برضد ما بود مطمئن باشید راه درست است .
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    ناشناس درود به اون شیری که خوردی
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    با درج این مطالب رسانه های دشمن نه تنها خدمتی به انقلاب نکردید که سخنگوی انها هم شدید! بیچاره مملکتی که یکی از بنیان گذاران آن در صف ضد انقلاب باشد اگر به خدا اعتقاد دارین برین توبه کنین!
  • سمسا ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    امام علی فرمودند : « الا حر یدع هذه اللمازه الی اهلها یک مرد پیدا نمیشود این دنیای گندیده را به اهلش واگذار کند » دوستان یه مقدار به فکر آخرت خودتون باشید و آخرت خودتونو به دنیای دیگری نفروشید اینو به همه ی آدما میگم نه گروه خاصی
  • ایرانی ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    ای بیچاره کسی که مراقب خانواده اش نمی تواند باشد چطور میتواند مملکت اداره کند با هوش
  • ایرانی ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    ای بی هویت این شهدا و ایثارگران بودند که ایران را حفظ کردند نه عالی جناب ...
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    عزیزم دلیل اینکه گیر دادند به هاشمی اینه که میدونند مهمترین نامزد این دوره هاشمیه و اونای دیگه حتی ارزش مطلب نوشتن ندارند
  • امین ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    هاشششششششششششششمی
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    واقعاً جرا؟؟؟ جرا جرا جرا
  • علی ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    توی 8 سال گذشته که فقرا فقیرتر شدن عزیز
  • یه نفر ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    0 0
    حیف که فقط یه منفی میتونم بدم به این تحلیل از پایه غلط . حیف
  • نمک ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    دوستانی که از اقای هاشمی طرفداری می کنند چهره شان بعد از نابود شدن اقتصاد و زیرپاگذاشته شدن تمام خطقرمزهای نظام دیدن داره ، اون موقع نوبت ماهاست که این بار کل جهان را با یاری امام زمان فتح کنیم ، این ازمایشات قبل از ظهور امام زمان لازمه ، باید کیسه ای به تن این انقلاب کشیده بشه تا هنگام ظهور یاران واقعی بمانند و طرف مقابل نیز دیگر حرفی برا گفتن نداشته باشند.
  • نگار سادات ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    قابل توجه کسانی که میخواهند به هاشمی رای بدهند . امام خمینی (ره) فرمودند: ملاک حال اشخاص است . امروز هاشمی رو چه جوری میبینید ؟ آیا واقعا صلاحیت داره ؟ کم برده کم خورده . بچه هاش چه کردند با این ملت . خدایا مردم چرا چشمانشون رو بستن و نمی بینند که چه بلایی داره سرشون میاد. رهبری چه گناهی کرده که از دست خواص انقدر حرص بخوره نباید گذاششت بچه شیعه ها بابا یه کاری بکنید نذارید خدایی نکرده رهبرمون اذیت بشه . (( ماتاآخر حامی ولایت هستیم ))
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    مگه گفت وكالت داره؟
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    اخه اونا مارو خيلي دوست دارن وميخوان ما خوشبخت بشبم بيچاره ها دلسوزن فقط همين
  • مهدی ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام در مورد خوب بودن آدم این را بگم که شمربن ذی الجوشن در زمان پیامبر(ص) یکی از صحابه بوده و حتی در جنگ مجروح شد، در پیری سر امام حسین (ع) را برید .آیا او را باید احترام کرد؟
  • رها ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    تو این شرایط کشور هیچ کس جز هاشمی نمیتونه کشور رو نجات بده
  • علی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم. سلام. با توجه به اینکه حرف شما مبنی بر اینکه تخریب افراد کار درستی نیست، به ذهن میرسد کاملا درست است؛ ولی به ذهن میرسد که باید مرز تخریب و تبیین روشن شود. اگر رسانه های خارجی از شخصی حمایت میکنند ، اینکه ما این حمایت آن ها را بیان کنیم و بگوییم که این امر میتنواند نشانه ی خطر باشد هیچ اشکالی ندارد. و اصلا اگر این کارها را هم نکنیم بر چه اساس مردم تصمیم بگیرند، بر چه اساس پایبندی افراد به نظام و آرمان های انتقلاب سنجیده شود؟ البته از دغدغه ی شریف شما در مورد عدم تخریب که طبق فرمایش حضرت آقا نیز هست تشکر ویژه دارم. التماس دعا.
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    بي.بي.سي در راستاي تقابل هاشمي با نظام و رهبري برنامه‌اي تلويزيوني هم در اين باره تهيه كرد تا نشان دهد هاشمي، در خط رهبري نيست و سرمايه گذاري بي.بي.سي بر حمايت از وي بي دليل نيست
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    وصل هست
  • قثظش ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    خودشون لو دادن یعنی هاشمی بیاد آزادی پر
  • محمد گزل ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    ملت شريف ايران بهتر ميفهمند وبصيرت وبينش سياسي بالايي دارند همچون 9دي حماسه اي خلق خواهند كرد به فر موده مقام معظم رهبري ما در شرايط شعب ابي طالب نيستيم بلكه در شرايط بدر وخيبريم مگر كشور ما در حالت نابودي است كه بعضي ها مي گويند ما براي نجات ايران امده ايم انها براي مال اندوزي وقدرت طلبي وانتقام فتنه 88 به ميدان امده اند اگر اينگونه نيست چرا با صراحت از سران جريان فتنه خط خود را جدا نمي كنند وچشم به راي نا چيز انها دوخته اند اين را بدانند تا خون در رگ ماست ما اجازه نمي دهيم خون شهدا پايمال شود ورهبر معظم تنها بماند ما وارثان حيدريم مطيع امر رهبريم
  • میتی زبل ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    پس باعث و بانی این همه گرونی و کارشکنی ...
  • تیمور ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    عجیب! کسی که زنش میگه اگه فلانی رأی نیاورد بیریزید تو خیابون کسی که پسرش چقدر خلاف کرد کسی که دخترش چقدر تو سال88خلاف کرد حالا اومده کاندیدای رئیس جمهوری بشه ایشالله دکتر جلیلی تو شب مناظره با هاشمی این چیزهای بالا رو از پدربزرگ کاندیداها بپرسه
  • masoud ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    به راستی چرا رسانه های داخلی اینگونه طرفدار امثال جلیلی شده اند و برای اینها تبلیغ میکنن؟؟؟؟اندکی تامل
  • فرزند ایران ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    0 0
    من اون دوران رو یادم نمیاد اما هرچی که بود لااقل کار داشتی و بی کار نبودی درضمن بعد از جنگ بوده توقع نباید داشت حقوق خیلی بالا بهتون می دادن الان که کاغذ نیست قبض تلفن رو بفرستن دم خونه مردم خوبه؟
  • مصطفی ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    این وضعیت را همان لندن نشینها برای ما درست کردن و حالا باید سودش را ببرن و ایادی خود را سر کار بگذارن.
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    مسعود خان دلیلش واضحه دولت های خارجی هاشمی را در راستای منافع خودشان و مردم ایران او را ضد منافع خودشان میدانند
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    آره دیدیم چطور اونها رو تشنه برد و با شکم های قلمبه برگردوند
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    بله احسنت تورم بالای ۵۰ درصدی آقای هاشمی و دستکاری آمار بانک مرکزی که زمان ایشون کلید خورد کاملا نشون میده که ایشون اصلا ساخته شدن منجی کشور در شرایط کنونی و دیگر شرایط باشنچ باور کن
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    آره اصلا آقای هاشمی بودن که با گوشت و پوست و استخون بچه هاشون شما رو از دست صدام نجات دادن باباهای ما بودن که سوییس درس میخوندن اون موقع
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    شما همین الانشم کل جهان رو با دریاچه نمک قم فتح کردید نمکدون!
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    درود بر شما
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 0
    بگم بگم احمدی نژاد وهامیانش رسواشدند
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    عزیزم درباره دکتر جلیلی برو سایت حیات طیبه کلی مطلب دستگیرت میشه بعد منصفانه نگاه کنی میفهمی غیر از جلیلی اصلح لا موجود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس