کد خبر 1593430
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
دولت یمن: اقدام تنبیهی ایران مشروع و قانونی بود

دولت یمن اقدام تنبیهی ایران علیه تل‌آویو را قانونی خواند و بر ضرورت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه تاکید کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمله‌ای مشروع و مطابق با قوانین بین‌المللی و منشورهای سازمان ملل متحد بود.

صنعا در این بیانیه تاکید کرده است که دولت‌های حامی رژیم صهیونیستی باید سر عقل بیایند و حمایت‌های نامحدود خود از این رژیم را متوقف کنند.

این بیانیه می‌افزاید: کشتار جمعی که دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان نوار غزه مرتکب می‌شود، باعث افزایش تنش در منطقه خواهد شد، ما بر ضرورت ایفای نقش شورای امنیت سازمان ملل متحد و مسئولیت پذیری آن بر اساس منشورهای این سازمان در حفظ صلح و ثبات بین المللی تاکید داریم.

ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق حملات ترکیبی موشکی و پهپادی گسترده ای را علیه اهداف معینی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد.

سپاه پاسداران در این عملیات ده‌ها پهپاد انتحاری از نوع شاهد ۱۳۱ و ۱۳۶ و موشک‌های هایپرسونیک فتاح و سجیل و خرمشهر را علیه اهداف مهمی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. در موج حملات نیروی هوافضای سپاه صدها پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    یمن جان الحق که بچه با معرفت و صالح مامان ایرانی ولی بدان مامان ایران بلده چجوری حقش رو بگیره برو یه چندتا کشتی صید کن واسه ناهار مامانی بیار
    • ناشناس IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      2 0
      یمن بچه ایران نیست خودش یلی هست برای خودش بازویی هست مثل بازوی ایران برای امام زمان(عج) یمن و ایران بازوان عصر غیبت و ظهور هستند
  • نصر IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    درود بر یاران یمانی امام زمان ‌ عج الله تعالی فرجه الشریف.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس