کد خبر 1593449
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
دلداری آلمان به اسرائیل پس از حملات تنبیهی ایران

در شرایطی که دادگاه لاهه در حال بررسی مشارکت آلمان در نسل کشی در غزه است، وزیر خارجه این کشور آنالنا بائربوک ایران را به تلاش برای بی ثبات کردن منطقه غرب آسیا متهم کرده است.

به گزارش مشرق، در ادامه حمایت غرب از اسرائیل، وزیر خارجه آلمان ضمن محکوم کردن حملات پهپادی و موشکی ایران به این رژیم دلداری داد.

بائربوک بدون اشاره به حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، تنبیه رژیم صهیونیستی در حملات پهپادی و موشکی ایران را محکوم کرد.

وزیر خارجه آلمان مدعی شد که «ایران با رفتار تهاجمی‌ خود که با آن می‌خواهد کل منطقه را بی‌ثبات کند منزوی شده است و ظرفیت‌های اسرائیل نشان داده است که اسرائیل قوی است، اسرائیل می‌تواند از خود محافظت کند.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی در رابطه با حمله تروریستی به کنسولگری تهران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

وزیر خارجه آلمان از ایران خواست که از حملات بیشتر از جمله از طریق نیروهای نیابتی چشم پوشی کند چرا که به گفته او، «تشدید تنش منطقه‌ای پیامدهای غیرقابل محاسبه‌ای خواهد داشت».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    19 0
    بمیر از این عصبانیت شما غربیهای گاوچران دیگه تمام هستین دنیا سه ضلع رو به خودش میبینه دو پایه چین و روسیه و نوک مثلث ایران اسلامی هست دیگه قدرتی غیر از این سه ضلع وجود نداره
    • US ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      اسرائیل به کمک آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و اردن و عربستان تلاش کردند تا بتوانند قسمتی از ضربات ایران را مهار کنند - با این وجود در طی این حملات ایران - اسرائیل ضربات سختی خورده است. انشاءالله که اسرائیل سر جایش بتمرگد و دست از شرارت و کشتار انسانها بویژه مردم بیدفاع غزه بر دارد. اسرائیل نشان داد که شرور بی زور و ضعیفی است و قدرت دفاع از خود را ندارد و نمی تواند از خود دفاع کند و دائما پشت بقیه کشورها پنهان می شود و با تحریک بقیه کشورها سعی می کند بقیه کشورها برایش بجنگند. البته از این به بعد بقیه کشورها از درگیری با ایران پرهیز می کنند.
  • US ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    بالا رفتن از دیوار سفارتخانه تان را نقص قوانین بین المللی و مغایر با منشور سازمان ملل می دانید آنوقت انتقام بمباران سفارت ایران در سوریه را بی ثبات کننده غرب آسیا می دانید کشورهای غربی حامی اسرائیل بفرمایند معیار رفتار بی ثبات کننده منطقه و جهان بجز کشتار مردم بی گناه و حمله به مراکز دیپلماسی ترور و خرابکاری که حتما از دیدگاه آنها در زمره رفتارهای بی ثبات کننده توسط اسرائیل نیست در ارتباط با این دوردانه خود را اعلام کنید
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      اون سفارت خانه ی آمریکا نبود و جاسوس خانه ی آمریکا بود و خوب کاری کردیم که جاسوس خانه رو تعطیل کردیم.
  • هوشنگ IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 4
    اسرائیل اژدهای خفته است اگر بیدار شود ایرانی وجود نخواهد داشت
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      1 0
      رژیم اشغالگر قدس الاغ کپیده هم نیست و تا چند وقت دیگه وجود نداره!! 🤣🤣🤣🤣
    • محمود IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      این اژدها دیشب اتیشش ته کشید از نوکران ارباب بایدن درخواست کمک کرد اما تو پوزی بدی خورد و هیمنه پوشالی ان بر همگان نمایان شد
  • هوشنگ IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 2
    به موقع قدرت موشک های اتمی اش را روی تهران آزمایش خواهد کرد در زمانی که همه خواب هستند خخخخخ
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
      0 0
      من که راحت میخوابم چون میدونم صهیونیست جماعت عین شرکای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکششون...... حمله به کشورای قوی رو ندارن و بعدشم اگر خریتی بکنن کلا اسرائیل از نقشهٔ جهان حذف خواهد شد!!!
  • هوشنگ IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 1
    گوگل اینستا تلگرام واتس آپ گوگل پلی گوگل ارث یوتیوب ایمیل را بر روی ایران ببندید تا حالشون جا بیاد خخخخخ
  • هاتف IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    4 0
    نوادگان هیتلر آمکش حالا دم درآوردن
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    1 0
    با سلام وزیر خارجه آلمان مدعی شد که «ایران با رفتار تهاجمی‌ خود که با آن می‌خواهد کل منطقه را بی‌ثبات کند منزوی شده است و ظرفیت‌های اسرائیل نشان داده است که اسرائیل قوی است، اسرائیل می‌تواند از خود محافظت کند.» چند بار این اظهارات را مرور کنید! واقعا باعث حیرت است. چگونه در مقابل دیدگان میلیاردها نفر از ساکنان کره خاکی وزیر خارجه یک کشور واقعیت ها را وارونه بیان کرده و جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض می کند. البته نیمه اول قرن بیستم را به ایشان یادآور شده و نقش آن کشور در کشتار میلیون ها نفر را گوشزد نمود. و علاوه بر آن تکوین رژیم صهیونیستی پدیده سیاسی است که ثمره آن دوران سیاه و وحشتناک است. بنظر می رسد ایرانی که اینگونه حقایق را ذبح می کنند کماکان ظرفیت بازتولید جنگ های اول و دوم را دارند و بایستی از شرانها به خداوند پناه برده شود.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    ایندفعه حساب اردن و الهام بوزینه رو هم برسین تا امارات هم حساب دستش بیاد
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    2 0
    لطفاً به حیوانات اهانت نکنید اینها پست ترین موجودات هستند... حتی پست تر از لجن متعفن
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    اروپایی ها خودشون عین هیتلر از یهودی ها متنفر هستن و به عنوان یه سگ هار تبعیدشون کردن غرب آسیا
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    المان قبلا اینطوری نبودیا /اینطوری شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس