کد خبر 1592269
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
علیرضا بیرانوند- امیررضا رفیعی

با توجه به تداوم مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه مچ دست، پیش بینی می‌شود در دیدار پرسپولیس مقابل ملوان باز هم دروازه‌بان دوم این تیم درون دروازه بایستد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که تا اینجای فصل در دو مسابقه مقابل تیم‌های ذوب آهن و گل گهر سیرجان برای اوسمار ویرا به میدان رفته دوبار کلین شیت کرده و دو پیروزی یک بر صفر مقابل این دو تیم حاصل حضور ۱۸۰ دقیقه‌ای این دروازه بان جوان در جمع شاگردان این مربی برزیلی بوده است.

این بازیکن در صورت بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دیدار فردا مقابل ملوان یک گام دیگر به رکورد این فصل سید حسین حسینی نزدیک می‌شود.

کاپیتان تیم استقلال در هفته‌های هجدهم تا بیست و یکم به ترتیب مقابل تیم‌های سپاهان، استقلال خوزستان، پرسپولیس و هوادار موفق شد در چهار دیدار متوالی دروازه استقلال را بسته نگه دارد و چهار بار کلین شیت پشت سر هم داشته باشد تا ۳۶۰ دقیقه دروازه استقلال را بسته نگه دارد.

این رکورد در حالی برای دروازه بان استقلال بدست آمده که دو دروازه‌بان دیگر ملی پوش کشورمان یعنی علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هرگز در این فصل موفق به ثبت چنین رکوردی نشدند. علیرضا بیرانوند در این فصل توانست در دو بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد اما این عدد از ۲ هرگز به ۳ نرسید.

یادآور می‌شود؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در چهارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فردا جمعه بیست و چهارم فروردین و از ساعت ۲۰ در استادیوم آزادی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 2
    منقاروند خودش چیه که جانشینش چی باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس