استقلال ناچار به تغییر تاکتیک مقابل آلومینیوم/ آبیها دفاعی نیستند

هافبک سابق آبی پوشان تاکید کرد استقلال تیم صرفا دفاعی نیست چرا که خط حمله این تیم گل های پرتعدادی را در فصل بیست و سوم به ثمر رسانده است.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی با انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه در خصوص جذب بازیکن در طول فصل گفت : متاسفانه مهدی پور مصدوم شد اما نکونام جایگزینی برای او نداشت و این نشان می دهد اختلاف بین نکونام و خطیر چقدر به استقلال ضربه زده است.

وی ادامه داد: این اتفاق باعث شد تا هواداران استقلال نگران چند هفته پایانی لیگ باشند و کادر فنی هم مجبور شود بخاطر مصدومیت مهدی پور مقابل آلومینیوم تغییر سیستم بدهد تا بتواند نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

وی در خصوص دیدار هفته بیست و سوم استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: استقلال برابر حریفی قرار خواهد گرفت که از مربی با تجربه ای سود می برد. حسینی عملکرد خوبی با آلومینیوم داشته و با بازیکنان جوان و با انگیزه ای که دارد به دنبال این است تا بتواند در اراک استقلال را زمین گیر کند.

هافبک سابق آبی پوشان ادامه داد: استقلال هم برای ماندن در صدر جدول فارغ از هر نتیجه ای که پرسپولیس مقابل ملوان بدست خواهد آورد باید برنده از زمین خارج شود ، آبی ها می دانند که یک لغزش کار آنها را برای رسیدن به قهرمانی دچار مشکل خواهد کرد پس باید با تلاشی مضاعف و استفاده از موقعیت های بدست آمده برنده از زمین خارج شوند.

بیانی با انتقاد از کسانی که استقلال را متهم به دفاعی بازی کردن می کنند تاکید کرد: تیمی که ۳۰ گل وارد دروازه حریفان کرده بازی دفاعی در دستور کارش نیست ، البته هر مربی یک سبک کار دارد ولی استقلال هم در حمله خوب بوده و هم دفاع ، ضمن اینکه هدف قهرمانی است و نباید تیمی را بخاطر نوع بازی که اتفاقا برنده هم از زمین خارج می شود مورد انتقاد غیر حرفه ای قرار دهیم .

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس