پرسپولیس فوق‌العاده خوب بازی می‌کند/ سپاهان از کورس جامانده است

کارشناس فوتبال با بیان اینکه نحوه نمایش پرسپولیس خیلی خوب است، گفت: روند امتیازگیری تیم ها به گونه ای پیش رفته که پرسپولیس به راحتی می تواند صدرنشین شود.

به گزارش مشرق، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته دوشنبه ۲۰ فروردین با انجام دو بازی پیگیری شد و در این هفته تیم‌های استقلال تهران و سپاهان نتوانستند بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و فرصت مناسبی برای پرسپولیس پیش آمد تا با پیروزی یک بر صفر برابر گل گهر با ۴۷ امتیاز به یک قدمی صدر جدول برسد. از طرفی تیم تراکتور هم با نتیجه تساوی یک بر یک برابر آلومینیوم اراک دو امتیاز حساس بازی خانگی را از دست داد اما کماکان با ۴۰ امتیاز پس از استقلال تهران و پرسپولیس در رده سوم قرار دارد.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در رابطه با مسابقات هفته بیست و دوم در اظهار داشت: نتایج بازی‌ها و شرایط همگی دست به دست هم دادند تا پرسپولیس به صدر جدول نزدیک شود، من در ابتدا منتقد «اوسمار ویه‌را» بودم اما واقعاً در دیدارهای اخیر پرسپولیس بی نهایت خوب بازی می‌کند. حضور «اوستون ارونوف» و مهدی ترابی در دو سمت چپ و راست و عیسی آل کثیر در نوک خط حمله باعث شده تا شرایط این تیم نسبت به نیم فصل اول تغییر کند.

او ادامه داد: شرایط پرسپولیس فوق العاده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد این تیم می‌تواند امسال عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. تراکتور و سپاهان در کنار استقلال و پرسپولیس دو تیم مدعی دیگر هستند اما مسابقات به گونه‌ای پیش می‌رود که با امتیاز از دست دادن این دو تیم شرایط استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی بهتر از آنها است.

کارشناس فوتبال افزود: خریدهای پرسپولیس در نیم فصل به روند خوب این تیم بسیار کمک کرده و در هر بازی شاهد این هستیم که موقعیت‌های زیادی را بازیکنان این تیم نمی‌توانند تبدیل به گل کنند. استقلال هم در این فصل علی رغم حاشیه و مشکلات زیادی که داشته اما با توجه به کادر فنی با دانش این تیم و بازیکنان خوبی که در اختیار دارند توانست در نیم فصل در صدر قرار گیرد و در نیم فصل دوم هم پیروزی خوبی برابر سپاهان کسب کرد اما در یکی، دو بازی اخیر نتوانسته نتایج دلخواه هواداران خود را به دست آورد.

کلهر در خصوص مهره‌های تأثیرگذار در نتایج اخیر پرسپولیس گفت: روند بازی پرسپولیس به گونه‌ای است که هیچ بازیکنی را نمی‌شود از مابقی جدا کرد و همه نفرات در داخل زمین به بهترین شکل ممکن سعی در ارائه بهترین نمایش خود هستند. در کنار ترابی و ارونوف، امید عالیشاه و سروش رفیعی هم در میانه زمین نقش پر رنگی برای موفقیت پرسپولیس ایفا می‌کنند که در بازی با گل گهر رفیعی یکی از بهترین مهره‌های پرسپولیس بود و توپ را در میانه زمین به خوبی بین بازیکنان به گردش در می‌آورد.

او در پایان خاطر نشان کرد: ۸ دیدار باقی مانده تا پایان فصل بسیار برای ۴ تیم بالای جدول بسیار مهم خواهد بود و امیدوارم نحوه بازی تیم‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد یک نمایش فوتبالی پسند از سمت بازیکنان باشیم و کسانی هم که از پای گیرنده‌های خود به تماشای مسابقات می‌پردازند بتوانند بازی زیبایی را ببیند. استقلال و پرسپولیس شانس‌های اصلی قهرمانی هستند که امیدوارم همانند سال گذشته پرسپولیس بتواند عنوان قهرمانی را به دست آورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    بله معلومه با این وضعیت داوری مثل هر سال قهرمان میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس