کد خبر 1591673
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
اتفاق مثبت در پرسپولیس برای نیم فصل دوم/ امیدواری به صدرنشینی

تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر میزان پاس های صحیح خود در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فصل جاری را تکرار کرد تا هواداران این تیم را امیدوار به بازپس گیری صدر جدول کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سه امتیاز بازی با گل گهر سیرجان خود را به یک‌قدمی استقلال تهران در صدر جدول رساند تا اختلاف دو تیم به یک امتیاز رسیده و سرخ‌ها منتظر لغزش دیگری از سوی شاگردان جواد نکونام برای تصاحب جایگاه اول باشند.

پرسپولیس که از ابتدای دور برگشت زیر نظر اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی بازی می‌کند توانسته ۱۶ امتیاز از هفت دیدار خود کسب کند تا بهترین عملکرد را بین تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل دوم داشته باشد.

عملکرد ایده آل پرسپولیس با نمایش درخشان آنها در تک تک این مسابقه‌ها همراه بوده است. آنها در چهار دیدار دور برگشت بیش از ۶۰۰ پاس در طول یک مسابقه داده‌اند که دقت بالای ۸۵ درصدی داشته است. عملکردی که در جریان دیدار با گل گهر سیرجان نیز تکرار شد.

اتفاق مثبت در پرسپولیس برای نیم فصل دوم/ امیدواری به صدرنشینی

شاگردان ویه‌را در این بازی حدود ۶۵ درصد از مالکیت توپ خود را در نیمه زمین حریف پشت سر گذاشتند و با زدن ۱۱ شوت به سمت دروازه محمدرضا اخباری نشان دادند توجه زیادی روی این موضوع برای عقب نگه داشتن خط دفاعی حریف و همچنین استفاده از قدرت شوت‌زنی بازیکنان خارجی خود نظیر ارونوف و عبدالکریم حسن دارد.

سرخپوشان پایتخت که در دور برگشت به لطف خرید بازیکنانی همچون اوستون ارونوف، عیسی آل کثیر، عبدالکریم حسن و محمد خدابنده لو هجومی تر از قبل بازی می‌کند ۱۰ گل در ۷ بازی زده است و تنها سه گل خورده که نشان از بهبود وضعیت آنها دارد.

حالا پرسپولیس مقابل ملوان بند انزلی یکی از پدیده‌های فصل ۰۳-۱۴۰۲ در حالی بازی خواهد کرد که اوسمار ویه را را به دلیل اخراج در جریان بازی با گل گهر روی نیمکت نخواهد داشت اما قطعا تاکتیک‌های سرمربی برزیلی می‌تواند همچنان در مستطیل سبز پیاده شود تا سرخ‌ها امیدوار به بازپس گیری صدر جدول باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۴ فروردین در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    0 1
    اون تعداد پاس نیست که صدر جدول رو میگیره بلکه سوتهای داوران مهربان به لنگ و خشن بر استقلال است که این کار را می کنه
  • کیسه IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    بابا تیمی که داره مثل زنبور عسل جلوی لانه اش جمع میشود باید برود دسته سه
  • کیسه IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    شما کاربرها هم طرفدار کیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس