کد خبر 1589716
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرام خود نوشت:

عملیات موازی انتقام از اسرائیل

اسرائیل، با هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و ترور سردار زاهدی، تلاش دارد نسل کشی چند ماه در غزه و از جمله جنایت اخیر در بیمارستان شفا را به حاشیه ببرد.

ما چه باید بکنیم؟ هم باید مجازاتی پشیمان کننده را متوجه رژیم صهیونیستی نمود؛ و هم از دو مسیر رسانه و دیپلماسی، رژیم صهیونیستی را در موقعیت "تهدید فوری برای امنیت منطقه و جهان" جا نمایی کرد؛ به عنوان رژیمی اشغالگر، جنایتکار، تروریست و نسل کش.

اهمیت موضوع دوم، کمتر از موضوع اول نیست. باید برای ملت ها و دولت ها تبیین کرد که ایران برای بار چندم، در خط مقدم مبارزه با تروریسم دولتی حاضر شده تا از صلح و امنیت جهانی پاسداری کند.

این، افتخار جمهوری اسلامی ایران است که سر داعش را در عراق و سوریه به سنگ کوبید و در این جنگ، شهیدان والا مقامی مانند سردار سلیمانی را تقدیم کرد. این فخر ملت ایران است که دشمنان او، تیره روزان جنایتکاری مانند داعش، و آمریکا اسرائیل هستند.

ملت ما دیروز برای نابودی سرطان داعش، سردار سلیمانی و سردار همدانی را در جنگ مقدس ضد ترورریسم تقدیم کرد و امروز در مقابل سرطان اسرائیل، شهیدانی مثل سردار سید رضی موسوی و زاهدی را.

صورت مسئله را باید بیش از پیش روشن کرد. اگر افسار سگ هار آمریکا (رژیم صهیونیستی) کشیده نمی شد/ نشود، دیگر کشور های منطقه گرفتار همان بلاهایی می شدند/ می شوند که اسرائیل بر سر مردم غزه -و داعش به نیابت از آمریکا بر سر مردم عراق و سوریه- آورد.

نه باید در برابر جنایت اخیر اسرائیل در دمشق منفعل بود و نه اجازه داد این رژیم، خود را از باتلاق غزه سالم بیرون بکشد.

ایران با افتخار، از مقاومت جانانه همه ملت های منطقه پشتیبانی می کند، چرا که مقاومت، مصمم به مهار رژیم هار اسرائیل و نقطه پایان گذاشتن بر جنایات بی سابقه ای مانند ماجرای بیمارستان شفا و قتل عام بیش از ۴۰ هزار شهروند بیگناه در غزه است.

تهدید اسرائیل برای بشریت به ویژه مردم منطقه، در طول تاریخ بی سابقه بوده و ایران با افتخار و اقتدار، در برابر این خطر ایستاده است.

چنان رژیمی باید برای یکایک جنایاتش مجازات شود و مجازات هم خواهد شد. این مجازات، هم باید نسبت به مقامات و اماکن و منافع صهیونیستی اِعمال شود؛ و هم نسبت به حیثیت و موجودیت و تصویر عمومی این رژیم.

امکانات رسانه ای و دیپلماسی عمومی باید به کمک فرماندهان شجاع میدان بشتابد و در مسیر برانگیختگی جهانی نقش بیافریند. روشنگری و بسیجگری عمومی، آن قدرت انفجاری است که تاثیر هر عملیات انتقامی را هزار برابر بیشتر می کند؛ بلکه از کاری ترین انتقام هاست.

به موازات این اقدام ضروری باید سر جریان نفوذ را کوبید؛ انتقام از جنایتکاران صهیونیست، بدون برخورد قاطع با سرانگشتان نفوذ کامل نمی شود. تحرکات "شبکه اخلال و تخریب، و تحریف و ارعاب و تردید افکنی"، بخشی از تقلای صهیونیسم جهانی برای نجات اسرائیل است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    6 11
    به جای این حرفها یک کلمه باید بگین جنگ همینه، یکی میزنی یکی میخوری
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      توی خونه خودت یکز میزنی یکی می خوری ...عجب ...این یعنی حاکمیت نداشتن
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      2 0
      ترس همنشین مرگه(امام علی(ع)). میترسیم پس میمیریم.
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      بهترین کار این است یمن بزند ساختمان وزارت خارجه و سفارتخانه های اسراییل را
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    انصاف نیوز که رسانه اینترنشنال را رسانه اپوزیسیون مط دونه شما هیچ کنترلی برش دارید ؟؟؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    سر انگشتان نفود تمام دانشگاه و تمام طبقه متوسط به بالا و تمام پولدارهای ایرانو تمام فعالین اقتصادی و تمام نیروهای مدنی و تمام فردوسی پور و تمام اینها را بگیرید شما دنبال زدن بچه های سپاه بعدش دنبال از بین بردن اسلام و جا گداری این با دولت مثل المان هستید عیر از اینه سریع القلم هم همینه بقیه همین هستند عیر از اینه از بین بردن فرهنگ دینی هم که داره انجام میشه چون کسانی داره که منافع دارند در ایران پولدار های گنده ...یا دانشگاه را می تونید جلوشو بگیرید که دیگه اسلامی نیست حتی به خدا هم اعتقاد نداره برای اونها جنگ شما مهم نیست براشون مردنتون مهم نیست بازی هم که نی کنند برای اینه که دره دره شما را بکشند و از جمهوری اسلامی عبور کنتد همین از اول
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    4 2
    پیشنهاد حمله به سفارتش در کشور ثالث بسیار اشتباه است الان دست برتر در مجامع بین المللی با ایران است و قشنگ میتونه به بهانه حمله به سفارت رژیم اسرائیل رو رسانه ای کوبید
  • US ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 1
    تمام این تحلیل را می دانیم بگو انتقامی در کار است یا باید مرحله به مرحله شاهد فرو ریختن هیمنه خودمان توسط رژیم صهیونیستی باشیم
  • BG ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 1
    ترسو و بیغیرت
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 2
    حمله به کشور های ثالث یعنی منزوی تر شدن ایران
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 1
    حمله ب سفارت اسرائیل باید همیشه بصورت گزینه باقی بماند. هرگاه اقدامی ملموس از طرف غرب بر ضد اسرائیل انجام شود، آنوقت می‌شود گفت باید با احتیاط عمل کرد.
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 6
    آمریکا نبود الان داعش تا چین رو تصرف کرده بود
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 0
    امروز چندتا نماینده و مسئول استانی و.شروع کردند رجز خوندن و انتقام سخت میگیریم و ... آقا کیبه شما اجازه مصاحبه میده ؟ جار نزنید چرا جار میزنید شاید تاکتیک برا اناقام با توجه به شرایط منطقه هر دفعه عوض شه بزار نیروهای نظامی خودشون بی سرو صدا کار کنند دقیقا شبیه ۲۰۰ هزار خودرو میاریم و ۴ میلیون مسکن میسازیمو و اینترنت فضایی میکنیم این فرهنگ غلط چند صدایی و صحبت اشخاص غیر مرتبط و چند تریبونی باید تمام شود
  • ناهید IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 4
    حمله به کنسولگری ایران در سوریه کار روس ها است.
    • IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      ناهید خانم، شما بچسب به ناخونهات. سیاست رو به اهلش واگذار کن. چون با این نظرات مشعشعت، دست و پای شیرزنان ایران رو هم که بلدن کار کنند رو می گیری. برو ناخونهاتو سوهان بزن بیشتر بهت میاد. آفرین دختر خوب.
  • GB ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 0
    قبل از هر کاری باید حفاظت اطلاعات خود را قوی کنیم.
  • ادرین DE ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 2
    نویسنده این مقاله خیلی احمقه.?
  • رضا IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    بسیار خوب ! خبرنگار انقلابی غیور ! حرفا تو زدی و شعارت هم دادی و رهنمود هم صادر کردی ، حالا بذار ببینیم مقامات انقلابی چه دستوری میدن
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    والله اگر ملت و مسئولان خائن یا هوا پرست بفهمند در دام چه گردابی توسط رسانه های ابلیس افتادیم و در حال از دست دادن چه انواری هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس